HELP - Tesnenie veka ventilov
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Tesnenie veka ventilov
Neviem čo robím zle ale na mojej 55 to musím vymeniť za druhý rok tretí krát.Skúšal som len odmastniť a dať tesnenie vydržalo 6 mesiacov. A tesnene+ silikon na hlave 1-rok. je to výrobná vada alebo ????
- Reklama
Re: Tesnenie veka ventilov
a proč ho měníš? to se ti zkroutilomajco píše:Neviem čo robím zle ale na mojej 55 to musím vymeniť za druhý rok tretí krát.Skúšal som len odmastniť a dať tesnenie vydržalo 6 mesiacov. A tesnene+ silikon na hlave 1-rok. je to výrobná vada alebo ????
ja mam rovnaky problem,,netecie to ale len slzi,,kupil som nove tesnenie a stale rovnako,,skusal som aj silikon-ten ti zhori,,lepsie je tam dat tu pastu bez tesnenia,,daj pozor aby si pri cisteni nedorezal tu cast kde sa dava tesnenie,,,staci mala mikrotrhlinka a je zle,,je to z hliniku ci z akej zliatiny a to sa teplom roztahuje takze to potom slzi inac je to dalsia z chorob punta 1,,nechal som to uz tak a zvykol som si na to,,ta strata oleja je zanedbatelna
Čau kluci ohledně toho těsnění sem si užil taky svoje a zjistil sem že se nemá šetřit na nepravém místě,takže asi takhle těsnění koupit u fiatu oreginál stojí cca 240 kč ,mněl sem z druhovýroby za kilo a to byl ten problém,nešetřit na nepravém místě jak sem se už více krát u fiatu přesvědčil ale to je jiná kapitola.takže tady je i obrázek http://punto.mysteria.cz/krythv.htm vyčistit pořádně víko i styčnou plochu na hlavě od oleje hlavně tu drážku kde sedí těsnění vložit samotné těsnění pořádně dotlačit do drážky a důležitá věc ten silikon musí to být ten co je stavěný na teploty já používám lukapren v rozsahu -50 až +250 C a nanést ho jen na místo kde přechází těsnění do obloučku který sedí na vačce,takže to jsou ty 4 rožky.Takhle sem to udělal a mám ho tam už 2 roky,budu to dělat zase až při kontrole ventilů,samozřejmně zase oreginální těsnění .Jen pro připomínku je to samozřejmně až na třetí pokus taky sem kupoval neoreginál těsnění a skoušel více sposobů i ho dávat celé na silikon ale poučil sem se tímto na svých chybách ,tak se svámi podělím.
Re: HELP - Tesnenie veka ventilov
Ak môžem tak prispejem maličkou znalosťou problému nakoľko toto je asi jedna z mála slabostí na motoroch Fiat.
Jediným a overeným riešením je odbrúsenie výstupkov zo spodnej strany veka. Tie sa nachádzajú v mieste kde sa veko doťahuje. Jednoducho aj keď si myslíme,že je veko dotiahnuté "fest" tak opak je pravdou a veko pod tesnením po čase slzí. Kamarát takto už opravil nejedno veko ventilov na punte a to so 100% efektom.
Jediným a overeným riešením je odbrúsenie výstupkov zo spodnej strany veka. Tie sa nachádzajú v mieste kde sa veko doťahuje. Jednoducho aj keď si myslíme,že je veko dotiahnuté "fest" tak opak je pravdou a veko pod tesnením po čase slzí. Kamarát takto už opravil nejedno veko ventilov na punte a to so 100% efektom.
Fiatu už "nefandím"