HELP - Dusící se motor
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Jo promiň je to 1,2 jednobod.Takže normálně vyndam tu hadičku ze vstřikovače a napojim tlakoměr.Pokud bude tlak 1,6-2,5 tak je to v pořádku?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Reklama
Re: HELP - Dusící se motor
pokud to pripojis na primo tak meris vytlak cerpadla a ano ten tlak je dobry.Jinak je to treba pripojit pres T-kus a zmerit reguluje-li regulator.Viz prizpevek na predesle strance.
Radek
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Sice sem ještě nezměřil ten tlak ale mam další poznatek.Když jezdim po městě v nízkejch otáčkách(do 3500ot) tak po brždělí motorem nebo stání třeba na semaforu na volnoběh tak se to auto dusí.Včera sem jel do Mělníka(cca 50km) jel sem skoro všude s vyššíma otáčkama a auto se nedusilo a jelo krásně.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
Palivovy filtr si menil?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Jo i po výměně filtru je to stejný.To byla jedna z prvních věcí co sem měnil.Filtry,svíčky,kabely.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
Já bych se zaměřil na motor a změřil ty tlaky. Od toho bych se odvýjel. Pokud je dírka v hlavě nebo špatné těsnění pod hlavou, tak bych s tím moc nejezdil.
Fiat Punto 1,2 SX 60 5dv r.v. 97 - červená metalíza
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Tak hlava je v pořádku,těsnění taky,nebo aspoň nejeví známky porušení.tomacito píše:Já bych se zaměřil na motor a změřil ty tlaky. Od toho bych se odvýjel. Pokud je dírka v hlavě nebo špatné těsnění pod hlavou, tak bych s tím moc nejezdil.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
no pokud je dírka v hlavě, tak to nepoznáš. Já musel nechávat přetěsnit hlavu.
Fiat Punto 1,2 SX 60 5dv r.v. 97 - červená metalíza
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
? A co dělalo auto že byla dirka v hlavě?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Dusící se motor
No dusil se motor a po přeměření válcu měly dva špatné tlaky. Vyměnilo se těsnění, dalo se zase dohromady a pořad to bylo špatné, takže se musela přetěsnit hlava. Vše i s prací za 7 tis
Fiat Punto 1,2 SX 60 5dv r.v. 97 - červená metalíza
- waterford26
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 říj 2008, 14:18
- Bydliště: Waterford..ireland
Re: HELP - Dusící se motor
..no neviem ale ja uz som to tu niekde pisal..ja som mal taku sprostost a dusilo mi to a ani zaboha nikto nevedel prist preco..vysledok?..upchata ventilacna trubicka na veku nadrze...vznikal mi tam podtlak a motor nemal dostatocny prisun paliva..a tak to aj potom akcelerovalo ..niekedy aj uplna banalita urobi peklo(na nervy hlavne)
1,2 8V r. 2000- mkII
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Tlak ani podtlak v nádrži asi neni,protože po otevření víčka to ani nefoukne ven a ani to nenasaje vzduch.Teda aspoň sem nic takovího nikdy nezpozoroval.Jo a tlaky ve válcích sou v pohodě.Loni sem je měřil
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Tak proběhlo měření tlaku a zavěry sou tyto
První měření s T kusem na přívodu paliva do vstřikovače:po otočení klíčku tlak stoupl na 1,1baru a hned spadnul.Po nastartování opět stoupl na 1,1baru a držel pořád stejně i po přidání otáček
Druhé měření tlakoměr napojen přímo na přívod paliva bez vývodu:po otočení klíčku tlak cca 2,4baru a klesnul na 2,2baru.
Je to vše v pořádku nebo ne?
První měření s T kusem na přívodu paliva do vstřikovače:po otočení klíčku tlak stoupl na 1,1baru a hned spadnul.Po nastartování opět stoupl na 1,1baru a držel pořád stejně i po přidání otáček
Druhé měření tlakoměr napojen přímo na přívod paliva bez vývodu:po otočení klíčku tlak cca 2,4baru a klesnul na 2,2baru.
Je to vše v pořádku nebo ne?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Dusící se motor
Ano to je v pořadku dokonce až moc. Parametry jak nové.
Maš v okolí kamaráda s diagnostikou nebo musíš do servisu?
Maš v okolí kamaráda s diagnostikou nebo musíš do servisu?
Radek