Pokud auto není moc mokré,dá to zkontrolovat vizuálně(kapání z dírky vodní pumpy)slavek311 píše:petr123 píše:POMOC UŽ MĚ TO ZAČÍNÁ SR.T Teď jsem byl jen na nákup. Vrátím se k autu nastartuji a co nevidím pod autem je cca 1dcl chladící kapaliny... včera mi na servisu tvrdili, že to nikudy neutíká...
Kdyby bylo prdlý těsnění pod hlavou tak to zasr..ou kapalinu nemám pod autem nebo jo??? Zase to teklo jako by od topení... je to asi blbost, není na chladící soustavě přepad???
každá rada drahá... HELP HELP...
Předem všem děkuji
může to být z topení,ale také z vodní pumpy,když je špatná(pumpa),tak to vytéka z takové dírky,to proto,aby to neteklo do motoru.
množství chladící kapaliny kolísá!
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
- Reklama
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
Ahoj všem, jsem tu zase se stejným problémem... měsíc to jezdilo, neubyla ani kapka, ale dnes jsem zjistil, že je to asi 1 cm pod minimem, dolil jsem a nechal nastartováno a voda mizela a mizela... je možný aby to sežralo za 10 minut cca 2 deci.. Zase tak trochu kapala kapalina spoza olejevý vany..neumím to blíže specifikovat.. help...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.
jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..
Díky za rady...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.
jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..
Díky za rady...
Punto MkII 1.2 8v
- karelsoucek
- Fiaťák
- Příspěvky: 71
- Registrován: 26 úno 2009, 22:52
- Bydliště: Jihlava
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
Nevím, jak vypadá tvůj motor, ale u MK1 by to mohlo také téci kolem ocelové trubky za svody výfuku, která jde k čerpadlu. Je tam gumový kroužek a většinou je ztvrdlý.
Karel Jihlava
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Fiat Punto Cabriolet 1,2 16V 85
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
ked som si precital vase skusenosti tak by som vas rad poprosil o radu, mam MK 2 a ked mam studeny motor tak je voda v nadobke medzi riskami no ak otvorim nadobku tak mi vyskoci tak asi o dva centimetre, dik za radu
PUNTO II 1.2 8V 2000
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
za chodu motora sa nikdy neodporuca otvarat nadobku ,pokialnechces mat horucu zmes na tvari
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
caw nemas nahodou foto ako vyzer a ten gumovy kruzok? lebo ja mam olejovy filter mokry (spodok) a vzdy mam mensiu mlaku pod autom a nad filtrom je trubka ktora ide pravdepodobne do cerpadla,este som to neriesil preto sa pytam skorkarelsoucek píše:Nevím, jak vypadá tvůj motor, ale u MK1 by to mohlo také téci kolem ocelové trubky za svody výfuku, která jde k čerpadlu. Je tam gumový kroužek a většinou je ztvrdlý.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
- waterford26
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 říj 2008, 14:18
- Bydliště: Waterford..ireland
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
ak ti ide z vyfuku biela para a na veku nalievania oleja mas male bublinky a a svetlo hnedy povlak tak mas v prdeli tesnenie..cekni si topetr123 píše: Ahoj všem, jsem tu zase se stejným problémem... měsíc to jezdilo, neubyla ani kapka, ale dnes jsem zjistil, že je to asi 1 cm pod minimem, dolil jsem a nechal nastartováno a voda mizela a mizela... je možný aby to sežralo za 10 minut cca 2 deci.. Zase tak trochu kapala kapalina spoza olejevý vany..neumím to blíže specifikovat.. help...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.
jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..
Díky za rady...
1,2 8V r. 2000- mkII
- waterford26
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 říj 2008, 14:18
- Bydliště: Waterford..ireland
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
mafi píše:za chodu motora sa nikdy neodporuca otvarat nadobku ,pokialnechces mat horucu zmes na tvari
1,2 8V r. 2000- mkII
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
waterford26 píše:ak ti ide z vyfuku biela para a na veku nalievania oleja mas male bublinky a a svetlo hnedy povlak tak mas v prdeli tesnenie..cekni si topetr123 píše: Ahoj všem, jsem tu zase se stejným problémem... měsíc to jezdilo, neubyla ani kapka, ale dnes jsem zjistil, že je to asi 1 cm pod minimem, dolil jsem a nechal nastartováno a voda mizela a mizela... je možný aby to sežralo za 10 minut cca 2 deci.. Zase tak trochu kapala kapalina spoza olejevý vany..neumím to blíže specifikovat.. help...
Mám strach když nechám udělat těsnění, že to bude pořád utíkat.
jj, Kdybych měnil těsnění tak jáký mám použít?? nebo v tom neni rozdíl..
Díky za rady...
Zdar... No tak para od vyfuku nejde... voda se nezraci, a povlak se tvori jen minimalne a to jen kdyz jedu cca 3 km.. kdyz ujedu vice km tak je to ciste jak slovo bozi . no v oleji voda neni, a ve vode neni olej....uz jsem z toho nanervy... v servisu mi rekli, ze to mam nechat bejt... Kazdopadne, az bude cas tak to vymenim.. Ale diky za radu...
Punto MkII 1.2 8v
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
mne zase posledne zacalo stekat cez predny naraznik voda, nie po kazdej,ale uz po dvoch jazdach a slhsom stati sa mi objavila voda pod autom, nepozeral som ci je hadica niekde praskal ci co, pred mesiacom som menil kvapalinu chladiacu. tiez mi to [potom urobilo ze vody tam bolo menej, dolial som, potom zrazu viac. este mam otazku-ten uzaver je obycajny,neni odvzudsnovaci?
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
ludia neda mi nespytat sa dnes ked prsalo a prisiel som domov odparkujem auto a pozeram vsade mokro nielen pod autom ale uplne vsade
ok k veci mne sa ta voda tiez niekam straca, za dva tyzdne tak 1-1,5l ked je vonku chladno nechce to kurit a ked je teplo nechce fukat studeny a ventilator chladica sa mi roztoci aj pri 15*C po 15minutach, olej cisty, viditelne vytekanie nikde, len odvzdusnujem furt a dolievam, ked bolo este chladnejsie a rano som kuril teda snazil sa rucicke pekne hrabalo a chodila hore dole ako keby nevedela aku je motor teply, teraz ked je uz vonku teplo a chcem pustit studeny tak mi pusti sice chladnejsi ako je v aute ale od studeneho to ma poriadne daleko, co s tym
ok k veci mne sa ta voda tiez niekam straca, za dva tyzdne tak 1-1,5l ked je vonku chladno nechce to kurit a ked je teplo nechce fukat studeny a ventilator chladica sa mi roztoci aj pri 15*C po 15minutach, olej cisty, viditelne vytekanie nikde, len odvzdusnujem furt a dolievam, ked bolo este chladnejsie a rano som kuril teda snazil sa rucicke pekne hrabalo a chodila hore dole ako keby nevedela aku je motor teply, teraz ked je uz vonku teplo a chcem pustit studeny tak mi pusti sice chladnejsi ako je v aute ale od studeneho to ma poriadne daleko, co s tym
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
na studeny vzduch potrebujes klimu. Topeni neni od toho aby chladilo.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
ked idem s klimou po meste tak sa citim ako keby som tahal tatru za sebou, a taky co klimu nemaju v lete robia co? pustia asi studeny a maju chladnejsie, keby to bolo len na kurenie tak by tam nebolo nastavenie teploty,
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
To si delas srandu ne?
Mel sis koupit silnejsi motor, kdyz ti to nevyhovuje. Topeni je od toho, aby topilo, tedy vytvarelo teplejsi vzduch. Vzduch nasava z venku, cili jeho teplota zavisi na vzduchu okoli. Vzduch z venku je pote prohnan pres radiator, kterym proudi tepla voda z motoru. Nastaveni teploty tedy logicky ovlada imho pomer vdzuchu z venku a ohrateho vzduchu od radiatoru. Pokud mas klimu, ktera vytvari chladny vzduch, je do toho zapocteno jeste toto. Ale s obycejnym topenim vzduch neochladis - chladnejsi nez venku se ti muzna zdat proto, ze mas zapnuty ventilator, ktery vzduch rozproudi.
Ti co klimu nemaji, maji smulu a poti se..muzou si udelat pruvanovou klimatizaci
Mel sis koupit silnejsi motor, kdyz ti to nevyhovuje. Topeni je od toho, aby topilo, tedy vytvarelo teplejsi vzduch. Vzduch nasava z venku, cili jeho teplota zavisi na vzduchu okoli. Vzduch z venku je pote prohnan pres radiator, kterym proudi tepla voda z motoru. Nastaveni teploty tedy logicky ovlada imho pomer vdzuchu z venku a ohrateho vzduchu od radiatoru. Pokud mas klimu, ktera vytvari chladny vzduch, je do toho zapocteno jeste toto. Ale s obycejnym topenim vzduch neochladis - chladnejsi nez venku se ti muzna zdat proto, ze mas zapnuty ventilator, ktery vzduch rozproudi.
Ti co klimu nemaji, maji smulu a poti se..muzou si udelat pruvanovou klimatizaci
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: množství chladící kapaliny kolísá!
ok v punte sa mozno neochladis v inych autach v pohode, ale to je ine co som chcel riesit, hlavna vec bola ta miznuca voda z chladenia, resp. nie dobre ohrievanie a chladenie motora, este som zabudol po odvzdusneni a doliati vody, pocujem pri rozbiehani zblnkot, pripada mi to ako keby to slo z motorovej casti pred spolujazdcom
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk