Výměna klínového řemene - alternátor

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
zero
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 led 2009, 10:46

Výměna klínového řemene - alternátor

Příspěvek od zero »

Zdravím,
před týdnem mi začalo při rozjíždění na první rychlostní stupeň hrozně pískat v motoru, dnes už je to i při 2ce a 3ce. Jedná se o klínový řemen u alternátoru. Měl jsem to v servisu ještě s ostatními věcmi a místo aby mi ho vyměnili tak ho jenom utáhli, že to bude dobré. Nyní si ho chci vyměnit sám....

Můžete mi někdo napsat zda se to nechá vyměnit nebo zda bude lepší to hodit do servisu. Popř.: napsat postup jak na to?
Jak hodně ho potom vypnout atd...


Díky všem za radu
Reklama
 

Matesxxx
Fiaťák
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2006, 21:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Výměna klínového řemene - alternátor

Příspěvek od Matesxxx »

Já jsem měnil i alternátor ale tedy ne kvuli pískání a dělal jsem to zespodu auta protože horem jsem ho nevytahnul a to jsem ještě musel auto zvednout heverem abych ten aletrnátor vytahnul kolem ramene jak to rameno padlo dolů. Myslím si že s to bude měnit zespodu nebo bokem když sundáš kolo a ten plastový podběh.
maarek
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 01 říj 2006, 12:45

Re: Výměna klínového řemene - alternátor

Příspěvek od maarek »

je to úplně snadné shodí se podběh u pravého kola, a povolí se ten šroub spodní a ještě i vrchní, odělá se nádržka s vodou aby byl lepší přístup. ten na hoře se taky povolí je to na 17 klíč no a pak jeden člověk to napne že zvedne alternátor a druhej dotáhne nafest ten spodní šroub a pak klidu dotáneš ten vrchní a zase dáš vše zpět a je to
Odpovědět

Zpět na „Cinquecento“