http://www.autka.net/nowy_fiat_multipla_news2486.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nova multipla ma byt na platforme bravo a ma mat 5 miest............
chysta sa nova multipla v 2010
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Začátečník
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 led 2008, 13:33
- Bydliště: Šaľa Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
chysta sa nova multipla v 2010
multipla jtd 1.9 99 /130 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
+ multipla multijet 1.9 2008 /120 ps/
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: chysta sa nova multipla v 2010
Prosím administrátora, aby po předchozím souhlasu zakladatele, smazal úplně toto vlákno.
Chce se mi zvracet....
Chce se mi zvracet....
Re: chysta sa nova multipla v 2010
ne-bude to na podvozku 500 a bude to 8 místný
Re: chysta sa nova multipla v 2010
z čeho...? ze dvou vět bez fotky...?bikus píše:Prosím administrátora, aby po předchozím souhlasu zakladatele, smazal úplně toto vlákno.
Chce se mi zvracet....
www.minimaxa.cz
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: chysta sa nova multipla v 2010
4 Minimaxa
Ano. I to mi stačí. Mají ty dvě věty, popisující novou "Multiplu" něco společného se slovem "Multipla" jako takovým? Pět míst, hranatý světla ze Štýla, nebo vlastně celkově vlastně takový přifouklý Štýlo.... Budeme si muset počkta ještě 30 let, až Multiplu reinkarnují, jako legendární "pětistovku".
Multipla byla odpočátku symbol, ikona designu, úlet návrhářů, který - z dnešních měřítek dost nepochopitelně - prošel, zároveň vrchol inženýringu, praktičnosti a vkusu zároveň, právem dodnes ověnčený oficiální cenou odborníků "nejlépe obestavěný prostor na čtyřech kolech".
Studie jsou dnes k vidění na veletrzích všelijaké, najdou se hravá, hezká, praktická i roztomilá auta, ale z výrobních linek pak za dva roky sjíždí úplně jiné auta, než byly pod odhaleným prostěradlem. A s ohledem na současnou fin. situaci ve světě už jen tak něco z rýsovacích prken návrhářům přes marketingové oddělení neprojde. Takže bude hůř.
Nechci být zlý prorok, ale jsem si jist, že auto jako Multipla Mk.I už nikdy ani z linky sjet nemůže. Takhle velký okna, s rámem skoro na úrovni stehna, to už příště EuNCAP nikdy na trh nepustí.
Takže: jděte ven, utřete svému miláčkovi okno, zkontrolujte olej, zítra mu třeba cestou z práce kupte nový gumičky do stěračů nebo aditivum do nádrže, a na jaro se objednejte na vystříkání dutin, nebo aspoň mytí aktivní pěnou a kompletní čištění interiéru. Udělejte pro něj alespoň něco málo. Zaslouží si to. Je totiž poslední z rodu. Nemá nástupce.....
Hawg.
Ano. I to mi stačí. Mají ty dvě věty, popisující novou "Multiplu" něco společného se slovem "Multipla" jako takovým? Pět míst, hranatý světla ze Štýla, nebo vlastně celkově vlastně takový přifouklý Štýlo.... Budeme si muset počkta ještě 30 let, až Multiplu reinkarnují, jako legendární "pětistovku".
Multipla byla odpočátku symbol, ikona designu, úlet návrhářů, který - z dnešních měřítek dost nepochopitelně - prošel, zároveň vrchol inženýringu, praktičnosti a vkusu zároveň, právem dodnes ověnčený oficiální cenou odborníků "nejlépe obestavěný prostor na čtyřech kolech".
Studie jsou dnes k vidění na veletrzích všelijaké, najdou se hravá, hezká, praktická i roztomilá auta, ale z výrobních linek pak za dva roky sjíždí úplně jiné auta, než byly pod odhaleným prostěradlem. A s ohledem na současnou fin. situaci ve světě už jen tak něco z rýsovacích prken návrhářům přes marketingové oddělení neprojde. Takže bude hůř.
Nechci být zlý prorok, ale jsem si jist, že auto jako Multipla Mk.I už nikdy ani z linky sjet nemůže. Takhle velký okna, s rámem skoro na úrovni stehna, to už příště EuNCAP nikdy na trh nepustí.
Takže: jděte ven, utřete svému miláčkovi okno, zkontrolujte olej, zítra mu třeba cestou z práce kupte nový gumičky do stěračů nebo aditivum do nádrže, a na jaro se objednejte na vystříkání dutin, nebo aspoň mytí aktivní pěnou a kompletní čištění interiéru. Udělejte pro něj alespoň něco málo. Zaslouží si to. Je totiž poslední z rodu. Nemá nástupce.....
Hawg.
Re: chysta sa nova multipla v 2010
Pripájam sa
Re: chysta sa nova multipla v 2010
...ja tiez.mas plnu pravdu.