Svičky Punto GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Svičky Punto GT
Jake svičky mate v GTčku? ja sem tu nekde na foru cetl ze do punta jsou dobre NGK a jednobodove ale kdyz jsem se divan na svickyngk.cz NGK tak to GTčka tam byly jen tříbodové. a ještě jsem se chtel zeptat da se koupit treba platinové a iridiové? je to lepsi?
Punto GT r.v.98
- Reklama
Re: Svičky Punto GT
ak si dobre pametám tak gt mali len trojkontakty ale uplne odporucam jedine ngk a tie iridiove a platinové podla mna len zbytocne vyhodené peniaze
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
- ultraknyst
- Znalec
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 srp 2007, 08:49
- Bydliště: MŽ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svičky Punto GT
ja osobne pouzivam v gt Bosh Itrium Super Plus, jednobodove z dlouhym jiskristem, po skusenosti stejne jako Denzo Iridium
Los PUNTOs GeTos
Re: Svičky Punto GT
no ja prave nevim jake tam ted mam a chci je vytahnout az budu mit nove ktere budou 100%tní.
Proc nemaji ty lepsi vyznam? a muzute mi nekdo dat odkaz na presne dobre svicky do Punta GT?
jestli je to stejny jak ty co mam vybrane. Hlavne chci nejake dobre o cenu zas tak moc nejde kdyz nebude za 500 jedna
Proc nemaji ty lepsi vyznam? a muzute mi nekdo dat odkaz na presne dobre svicky do Punta GT?
jestli je to stejny jak ty co mam vybrane. Hlavne chci nejake dobre o cenu zas tak moc nejde kdyz nebude za 500 jedna
Punto GT r.v.98
- ultraknyst
- Znalec
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 srp 2007, 08:49
- Bydliště: MŽ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svičky Punto GT
U NGK je tusim pro prvni modely 98kw doporucena tepelna hodnota 7 a pro novejsi 6.
Presne oznaceni je BCPR6ET trikontakt, popripade BCPR6E jednokontaktni s V drazkou.
Obecne 7 tepelna hodnota je vhodnejsi pro vyssi tlaky turba (chip a podobne).
Ja mel ve vsech motorech "obycejne" NGK svicky, zadne iridium speciality za tisice. Tim je ale nehanim, jen si myslim, ze za ty penize nic navic neziskas, pouze placebo efekt
Rovnez taky nenucuji NGK, proste tam kup neco podle katalogu, zadny stres;)
Presne oznaceni je BCPR6ET trikontakt, popripade BCPR6E jednokontaktni s V drazkou.
Obecne 7 tepelna hodnota je vhodnejsi pro vyssi tlaky turba (chip a podobne).
Ja mel ve vsech motorech "obycejne" NGK svicky, zadne iridium speciality za tisice. Tim je ale nehanim, jen si myslim, ze za ty penize nic navic neziskas, pouze placebo efekt
Rovnez taky nenucuji NGK, proste tam kup neco podle katalogu, zadny stres;)
PuntoGT 2.0 16VT
Re: Svičky Punto GT
nekupuj žádný 3 body kup normálně obyč co tam maj bejt podle tabulek maj to všude v krámech je to starej motor običejnej osmiventil turbo je jen přidané takže je to zbytečný! ale jestly se ti do toho chce vrážet tak prosim iridium je asi nej !
Re: Svičky Punto GT
Ono jde taky o vydrz..., NGK vydrzi kolem cca 100tis.km coz obyc v tom vydrzi tak 20-30tis.km...
Ja bych volil NGK. daval jsem je i do Alfy a spokojenost...
Ja bych volil NGK. daval jsem je i do Alfy a spokojenost...
Fiat Punto Cabrio 1.6
Ford Puma 1.7
Ford Puma 1.7
- žabak
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 05 čer 2007, 18:14
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svičky Punto GT
Pokud je to ještě aktuální, tak od výroby by tam měly být tyto: Champion RC7BYC4, ale možna bych se taky podíval na variantu od NGK
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Re: Svičky Punto GT
Jedine NGK. Pred tim tam byly brisk a pak Bosche a nic moc. U brisku cukal motor a od Bosche ....no nic extra. S NGK lip chyta a zda se mi ze je i klidnejsi chod.
Jen muj subjektivni nazor
Jen muj subjektivni nazor