Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Dracek55HP
- Fiaťák
- Příspěvky: 72
- Registrován: 12 úno 2009, 22:29
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka 5kvalt a 6kvalt
zdar chcu se zeptat prevodovka 6rychlostni na fiat punto I 1.1 ma kratsi prevody nez 5ti kvalt nebo ma prevody stejny jenom je tam sestka navic? zajima me to protoze o tom uvazuju jestli ma mensi rozestupy mezi rychlostma bylo by to fajn.
Fiat Punto 1.1 55HP
- Reklama
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Ve vysledku je jeste malinko kratsi nez petikvalt. Sestka ma stejny prevodovy pomer jako petka na petikvaltu, ale prevodovy pomer na diferaku je jiny. Takze sestka je jeste kratsi, jak petka na petikvrdlacce...
Hustokrutost
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
A hele Lacin se tu zjevil Já už myslel že ses tady na to vyprd
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Dracek55HP
- Fiaťák
- Příspěvky: 72
- Registrován: 12 úno 2009, 22:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
to znamena ze kdyz si dam do punte 6kvalt a necham origo diferak tak bude 6 stejna jako puvodni 5? takhle by sem to prave chtel aby meli rychlosti mezi sebou mensi rozdililacin píše:Ve vysledku je jeste malinko kratsi nez petikvalt. Sestka ma stejny prevodovy pomer jako petka na petikvaltu, ale prevodovy pomer na diferaku je jiny. Takze sestka je jeste kratsi, jak petka na petikvrdlacce...
Fiat Punto 1.1 55HP
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
lacin stale zije
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
šestikvalt na 1,2(55,60,75) má až na jedničku stejné převody jako pětikvalt a je tam na víc šestka!!!
_________pětikvalt________šestikvalt______pětikvalt*
jedníčka___3,909___________3,545________3,909
dvojka____2,157___________2,157________2,157
trojka_____1,480___________1,480________1,345
čtyřka____1,121___________1,121________0,974
pětka_____0,902___________0,902________0,808
šestka_____-----__________0,744_________-----
zpatečka__3,818___________3,818________3,818
*Ale je tam vyjimka podle kodu karoserie u pár seriich tam u pětikvaltu u punta 1,2(55,60) jsou poměry o trochu jinačí!
pokud bude zájem tak sem vypišu cody!!!
_________pětikvalt________šestikvalt______pětikvalt*
jedníčka___3,909___________3,545________3,909
dvojka____2,157___________2,157________2,157
trojka_____1,480___________1,480________1,345
čtyřka____1,121___________1,121________0,974
pětka_____0,902___________0,902________0,808
šestka_____-----__________0,744_________-----
zpatečka__3,818___________3,818________3,818
*Ale je tam vyjimka podle kodu karoserie u pár seriich tam u pětikvaltu u punta 1,2(55,60) jsou poměry o trochu jinačí!
pokud bude zájem tak sem vypišu cody!!!
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Venca: hehe, nevyprd, jen není čas a řeší se tu furt to stejný.
Katy: no joo, žije.
Trošku to upřesním: 6q se dával jen a výhradně na 55tku. Na 60 a 75 ne.
Ano, převodový poměry jsou stejný jak na 5q + je tam 6tka. Ale jak jsem říkal, je tam jiný diferák, takže ve výsledku je to 6 poměrově stejná, jako 5tka na pětikvaltu. Moožná trošku kratší. Pravda, dlouho jsem se nedíval do tabulek, ale tuším, že je to tak.
Katy: no joo, žije.
Trošku to upřesním: 6q se dával jen a výhradně na 55tku. Na 60 a 75 ne.
Ano, převodový poměry jsou stejný jak na 5q + je tam 6tka. Ale jak jsem říkal, je tam jiný diferák, takže ve výsledku je to 6 poměrově stejná, jako 5tka na pětikvaltu. Moožná trošku kratší. Pravda, dlouho jsem se nedíval do tabulek, ale tuším, že je to tak.
Hustokrutost
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Jinak killer ma pravdu v tom, že je to ještě rozlišovaný podle toho, jak to těm talošům došlo pod ruky. Co fiat, to originál.
Hustokrutost
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Tak jsem neco nameril...
6kvalt ma tyto otacky pri techto rychlostech:
90 km/h 3000 ot/min
100 km/h 3300 ot/min
110 km/h 3700 ot/min
120 km/h 4000 ot/min
130 km/h 4300 ot/min
140 km/h 4700 ot/min
150 km/h necelych 5000 ot/min
160 km/h 5250 ot/min
170 km/h 5600 ot/min
Bohuzel pri necelych 180ti prede mnou zacal parkovat nejaky kram, tak jsem to neodecetl... :-/
Vsechno je to odecitany z otackomeru a tachometru, cili to berte s rezervou.
6kvalt ma tyto otacky pri techto rychlostech:
90 km/h 3000 ot/min
100 km/h 3300 ot/min
110 km/h 3700 ot/min
120 km/h 4000 ot/min
130 km/h 4300 ot/min
140 km/h 4700 ot/min
150 km/h necelych 5000 ot/min
160 km/h 5250 ot/min
170 km/h 5600 ot/min
Bohuzel pri necelych 180ti prede mnou zacal parkovat nejaky kram, tak jsem to neodecetl... :-/
Vsechno je to odecitany z otackomeru a tachometru, cili to berte s rezervou.
Hustokrutost
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Tak to 5ti kvalt je fakt asi delší,protože při 100km/h točim lehce přes 3000ot/min
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Na mojem mám 5tikvalt a teda při 90ti cca 3k otáček, ale při 120-130 to točilo už kolem 5ti tisíc... To asi není uplně normální co?
Fiat Punto Sporting 1.2 16V r.v. 1997
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 čer 2009, 06:57
- Bydliště: jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
takze jestli tomu rozumim, tak davat 6kvalt je blbost, abych dejme tomu mel pri 120 km/h min otacek nez na 5tku?
abych to upresnil,jestli by to vubec slo,mam 1.8 HGT a tusim, ze pri 100 je tam neco okolo 2500 ot. diky za odpoved a jestli placam nesmylsy,tak se omlouvam
abych to upresnil,jestli by to vubec slo,mam 1.8 HGT a tusim, ze pri 100 je tam neco okolo 2500 ot. diky za odpoved a jestli placam nesmylsy,tak se omlouvam
Punto 1.8 HGT - Abarth Emotion
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
Tak vážení, už někdo z Vás vyzkoušel tu změnu stálýho převodu u toho šestikvaltu. Konkrétně jdou tam tedy vrazit ty dvě kola z toho nejdelšího diferáku z pětikvaltu (stálý převod kolem 3,5, jak je psáno výše) nebo to nikdo nezkoušel nebo neví? Dále bych rád věděl, zda jde spojit převodovka z 16 ventilový 1,2 na 8 ventilovou 1,2. Má stejný čůro a drážkování? a půjdou do toho diferáku hnací hřídele ke kolům z tý 1,2 8V nebo problém a jakej? Poraďte prosím! A japa to je s tím rejdem? Dřít kolama o převodoku je brutalita, to by se musel dodělat doraz nebo vyměnit řízení? S napětím čekám Vaše odpovědi.
Panda-Pinďa 1,2 8v Dynamic
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Re: Převodovka 5kvalt a 6kvalt
No kdysi se kdesi kdosi chvastal tim, vyzkousi zmenu stalyho prevodu, ale pak se po nem slehla zem, stejne jak jsem predpovidal. Takze to nikdo nezkusil, anebo zkusil, ale nerekl to.
Driv jsem o tom premyslel, ale ted uz bych to neresil. Nevidim v tom zadny prinos, krom zhorseni pruznosti. Spotreba podle me moc neklesne... Ale to uz je o nazoru.
Jinak prevody z 8v by mely pasovat i na 16v. Jeden clovicek to prehazoval. Bloky jsou tvarove stejny.
Drak: blbost to neni. Jde o to, co od toho auta chces. Jestli chces jezdit na spotrebu, nech petikvrdlu, pokud chces i nejakou pruznost i za cenu vyssi spotreby, jdi do sestikvrdly. Ale na HGT prevodovku z firecka nedas.
Driv jsem o tom premyslel, ale ted uz bych to neresil. Nevidim v tom zadny prinos, krom zhorseni pruznosti. Spotreba podle me moc neklesne... Ale to uz je o nazoru.
Jinak prevody z 8v by mely pasovat i na 16v. Jeden clovicek to prehazoval. Bloky jsou tvarove stejny.
Drak: blbost to neni. Jde o to, co od toho auta chces. Jestli chces jezdit na spotrebu, nech petikvrdlu, pokud chces i nejakou pruznost i za cenu vyssi spotreby, jdi do sestikvrdly. Ale na HGT prevodovku z firecka nedas.
Hustokrutost