Našel jsem na internetu starý článek ... to samé je na multipla.i12.com. Co to v praxi znamená, že při jízdě praskne pružina?
Ono se to totiž týká taky mýho auta
Porsche a Fiat opět svolávají své modely do servisů
19. 2. 2006 | Ondrášík Radek
Německý výrobce luxusně-sportovních vozů Porsche a italská automobilka Fiat jsou nuceny povolat do servisů své vozy. U Porsche jde o model Boxster, 911 a Cayman, u Fiatu o model Multipla.
Porsche svolává několik set vozů zmíněných modelů a jako důvod udává možné problémy s ruční brzdou. Jedná se o vozy, které byly prodány mezi 22. listopadem a 13. prosincem minulého roku.
Fiat povolává svůj MPV model Multipla. Více než 10 000 vozů musí do servisů. Jedná se o vozy vyrobené mezi 1. květnem 1999 a 31. prosincem 2004. Fiat udává jako důvod pro tuto akci možné problémy s pružinami předních kol. Jedná se o vozy s VINem od ZFA18600002026501 až ZFA18600002234408.
Pro bližší informace o těchto svolávacích akcích zkontaktujte svého prodejce, který vám poskytne instrukce jak postupovat.
ok2clj píše:Našel jsem na internetu starý článek ... to samé je na multipla.i12.com. Co to v praxi znamená, že při jízdě praskne pružina?
Ono se to totiž týká taky mýho auta
Porsche a Fiat opět svolávají své modely do servisů
19. 2. 2006 | Ondrášík Radek
Německý výrobce luxusně-sportovních vozů Porsche a italská automobilka Fiat jsou nuceny povolat do servisů své vozy. U Porsche jde o model Boxster, 911 a Cayman, u Fiatu o model Multipla.
Porsche svolává několik set vozů zmíněných modelů a jako důvod udává možné problémy s ruční brzdou. Jedná se o vozy, které byly prodány mezi 22. listopadem a 13. prosincem minulého roku.
Fiat povolává svůj MPV model Multipla. Více než 10 000 vozů musí do servisů. Jedná se o vozy vyrobené mezi 1. květnem 1999 a 31. prosincem 2004. Fiat udává jako důvod pro tuto akci možné problémy s pružinami předních kol. Jedná se o vozy s VINem od ZFA18600002026501 až ZFA18600002234408.
Pro bližší informace o těchto svolávacích akcích zkontaktujte svého prodejce, který vám poskytne instrukce jak postupovat.
Dnes jsem byl v servisu na výměně oleje. Když mechanik Mulťu přizdvihnul, zjistil, že jsou prasklé obě přední pružiny.
Budou se tedy muset vyměnit. Co se dá dělat. Naše Mulťa spadá do výše uvedeného rozmezí VIN.
cau co s tym mam robit?tiez mam multu s vin,ktory do toho zapada.mate s tym niekto skusenosti?
mkn píše:
ok2cljenosti? píše:Našel jsem na internetu starý článek ... to samé je na multipla.i12.com. Co to v praxi znamená, že při jízdě praskne pružina?
Ono se to totiž týká taky mýho auta
Porsche a Fiat opět svolávají své modely do servisů
19. 2. 2006 | Ondrášík Radek
Německý výrobce luxusně-sportovních vozů Porsche a italská automobilka Fiat jsou nuceny povolat do servisů své vozy. U Porsche jde o model Boxster, 911 a Cayman, u Fiatu o model Multipla.
Porsche svolává několik set vozů zmíněných modelů a jako důvod udává možné problémy s ruční brzdou. Jedná se o vozy, které byly prodány mezi 22. listopadem a 13. prosincem minulého roku.
Fiat povolává svůj MPV model Multipla. Více než 10 000 vozů musí do servisů. Jedná se o vozy vyrobené mezi 1. květnem 1999 a 31. prosincem 2004. Fiat udává jako důvod pro tuto akci možné problémy s pružinami předních kol. Jedná se o vozy s VINem od ZFA18600002026501 až ZFA18600002234408.
Pro bližší informace o těchto svolávacích akcích zkontaktujte svého prodejce, který vám poskytne instrukce jak postupovat.
Dnes jsem byl v servisu na výměně oleje. Když mechanik Mulťu přizdvihnul, zjistil, že jsou prasklé obě přední pružiny.
Budou se tedy muset vyměnit. Co se dá dělat. Naše Mulťa spadá do výše uvedeného rozmezí VIN.
To je celkem velký rozmezí 1.květen 99 - 04, co tam asi dávali za blato??? Naštěstí (snad je to štěstí) mám Mloka vyrobenýho v prosinci 98, jen doufám, že to byla středa, a že kucíí opálení už nebyli myšlenkama pod stromečkem
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Když jsem se na tu svolávačku ptal dealera, bylo mi řečeno, že české zastoupení tuto akci nedělalo, protože z té série pravděpodobně žádná nebyla do čech zavezena, že to prý snad posílali jen do států, kam ty dotyčné šly oficiální cestou. Ale nikde jsem to už neověřoval.
Tak se jen přidám k ostatním - měl jsem teď v lednu mulťu na výměnu rozvodů a zadních brzd (obložení a prasátka) a mechanik mi řekl, že mám prasklé obě přední pružiny . Tak se mi oprava prodražila o necelých 5 tisíc a plánovaná výměna spojky musí cvilku počkat
Normální jízdou jsem to nepoznal, takže doporučuji preventivně zkontrolovat pružinky na autíčkách
Dá se prosím zjistit prasklá pružina snadno pohledem? Pořád mě totiž něco vzadu chrastí a nevím co. V servisu zatím nic nenašli. Kde se ta pružina láme? Praskají vzadu i vepředu?