HELP - Prehrívaní motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Prehrívaní motoru
mám punto 1,2 8V rv2000 a poslední dva dny se mi neustále prehrívá motor a jedu jen s naplno pušteným vyhríváním a po dálnici max 90km/hod.Sahara jede a nikde neteče olej a chladič je plnej.Poradte co bz to mohlo být.
Díky zoufalý sojer
Díky zoufalý sojer
- Reklama
Mozna to mas zavzdusneny. Topi to? A to ti uz sviti kontrolka prehrati? Zkus na chladicu povolit odvzdusnovacek. Pokud potece voda, vzduch tam neni. A pokud tam neni vzduch a topi to, tak se to prehrivat nemuze. Pokud je teda ok vodni pumpa a te taky moc nic byt nemuze, pokud to pres nu netece ven. Ikdyz na alfe se taky jednou patralo a patralo, ze se to prehrivalo a lopatky cerpadla se protacely na hridelce, takze tou vodou moc nehybaly...
Hustokrutost
Taky jsem kdysi řešil podobnou záhadu. První, co mě napadlo bylo čerpadlo, ale technik oponoval, že by teklo nebo aspoň rachotilo. Tak "pro jistotu" vyměnili těsnění pod hlavou a když vyzkoušeli i průchodnost všech hadic a chladiče, došlo na to čerpadlo. Bylo úplně v pořádku - jen mělo ulámané všechny lopatky.
Panda 1.1
tak v servisu mi známej řekl, že mám 2/3 chladiče nefunkční a tím pádem uspanej a v te 1/3 byla během chvilky 110 stupňů.Takže výměna za novej a potom povím co a jak.Jo a klima mě taky neustále vypínala azapínala tak mi řekl že to dělalo pravděpodobně to čidlo v chaldiči a že po výměně to bude oukej.Tak se celkem těším:-)
zdareeec sojer
zdareeec sojer
Přehřívání motoru
Jestli je studena hadice od termostatu k chladici,tak je spatnej termostat.
PUNTO 1,1
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 197
- Registrován: 04 led 2007, 16:35
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Táto otázka bola presmerovaná nakolko ju zamkli .Otázka bola: "ZDRAVIM VAS MAM VELKY PROBLEM
MAM FIAT PUNTO A Z NICOHO NIC PRESTALO KURIT VO VNUTRY ZACALO SA PREHRIEVAT A IDE Z VYFUKU KOPEC PARY
NEVIETE CO STIM."
Tak je to tesnenie ,ale môže byť aj hlava.Väčšinou ale tesnenie ,,ale hlavu skontrolovať dosadaciu plochu.Termostat to určite nerobí.
MAM FIAT PUNTO A Z NICOHO NIC PRESTALO KURIT VO VNUTRY ZACALO SA PREHRIEVAT A IDE Z VYFUKU KOPEC PARY
NEVIETE CO STIM."
Tak je to tesnenie ,ale môže byť aj hlava.Väčšinou ale tesnenie ,,ale hlavu skontrolovať dosadaciu plochu.Termostat to určite nerobí.
Btw kolik tam mas najeto? Ze to je okolo 80tis km.Keff píše:takze abych to doplnil, situace se neustale zhorsovala, az to doslo tak daleko, ze mi zacal jit bily kour z vyfuku a ztracela brutalne voda v chladici, v zime pri minus 15 auto netopilo > tesneni pod hlavou bylo v cudu, po vymene absolutne bez problemu
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Přehřívání motoru
čau ..
Mám punto 1,2 rv.1998, naj.150 tis.km ,
Před nějakou dobou se mi začala zvedat teplota do třištvrtě, tak jsem to dal do dílny,tam to odvzdušnili, vyměnili termostat, ale ono to dělá pořád dál..
Topení topí po pěti kilometrech.Jedna divná věc je ta, že když zajedu se zahřátým motorem do třištvrtě na kopec, tak teplota spadne na polovinu jak má být...
poradí někdo prosim ?
Mám punto 1,2 rv.1998, naj.150 tis.km ,
Před nějakou dobou se mi začala zvedat teplota do třištvrtě, tak jsem to dal do dílny,tam to odvzdušnili, vyměnili termostat, ale ono to dělá pořád dál..
Topení topí po pěti kilometrech.Jedna divná věc je ta, že když zajedu se zahřátým motorem do třištvrtě na kopec, tak teplota spadne na polovinu jak má být...
poradí někdo prosim ?
Re: Přehřívání motoru
strouha píše:čau ..
Mám punto 1,2 rv.1998, naj.150 tis.km ,
Před nějakou dobou se mi začala zvedat teplota do třištvrtě, tak jsem to dal do dílny,tam to odvzdušnili, vyměnili termostat, ale ono to dělá pořád dál..
Topení topí po pěti kilometrech.Jedna divná věc je ta, že když zajedu se zahřátým motorem do třištvrtě na kopec, tak teplota spadne na polovinu jak má být...
poradí někdo prosim ?
mne to robilo tiež a mal som zlomenú hriadelku na vodnej pumpe ktora točí lopatkami. pri nízkychotáčkach a teda popmalšej jazde chladilo a pri vyšších prehrievalo.
Tak isto to začalo zničoho nič.
Samozrejme ked som vymenil vodnú pumpu tak už sa vymenili celé zozvody...
Cena komplet aj s robotou 422 €.
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
cože?? 422 euro? nemělo to být 42?alibaba píše:Samozrejme ked som vymenil vodnú pumpu tak už sa vymenili celé zozvody...
Cena komplet aj s robotou 422 €.
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Re: Přehřívání motoru
l-cizek píše:cože?? 422 euro? nemělo to být 42?alibaba píše:Samozrejme ked som vymenil vodnú pumpu tak už sa vymenili celé zozvody...
Cena komplet aj s robotou 422 €.
422 EUR bolo za kompletku teda napínacia kladka, vodiaca kladka, remeň, pumpa a nové tesnenie pod hlavou + prebrúsenie hlavy na magnetke a ešte nejaké prkotiny okolo ventilov. .
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;