Trysky, fiat ducato rv84 2.5d
Moderátor: peta.smolik
Trysky, fiat ducato rv84 2.5d
Nazdar potřeboval bych víc info o nastavení tlaků na tryskách, dík za odpověď.
- Reklama
Pracovný tlak: (hladký diesel 120 bar) (turbo diesel 150 bar)
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km. Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla. Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený. Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil. Stav dýz zistíme rýchlo aj doma. Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok! Ak nedojne k zmene vstrek je špatný. Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora.
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km. Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla. Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený. Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil. Stav dýz zistíme rýchlo aj doma. Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok! Ak nedojne k zmene vstrek je špatný. Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora.
Pracovný tlak: (hladký diesel 120 bar) (turbo diesel 150 bar)
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km. Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla. Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený. Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil. Stav dýz zistíme rýchlo aj doma. Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok! Ak nedojne k zmene vstrek je špatný. Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora.
vstreky vydržia pri dobrej nafte cca 100 000km. Potom ich treba nastaviť. Dajú sa ešte použiť ale je to na úkor zvýšenia pracovného tlaku 130 bar, 170bar pomocou vymedzovacích podložiek ale je to na úkor zaťaženia vstrekovacieho čerpadla. Prekonáva väčší odpor. Pokial financie dovolia idálne je nahodiť nové vstreky. Motor ide ako vymenený. Rozhodne viac ako 200 000km by som na nich nerobil. Stav dýz zistíme rýchlo aj doma. Necháme bežať motor na volnobeh a postupne uvolňujeme matice vysokotlakého potrubia buť na čerpadle alebo na vstrekoch. Pri uvolnení musí dojsť k zmene otáčok! Ak nedojne k zmene vstrek je špatný. Sprievodný jav vadných vstrekov čierna dymivosť, vyšia spotreba, prehrievanie motora.