nestartuje - venku mrzne

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

nestartuje - venku mrzne

Příspěvek od Stanno »

Caute.. zakladam temu, bo to suri..treba ist o dva dni do roboty a zajtra sviatok.

Punto NESTARTUJE. Vonku mrzne .. cez den -6 v noci -14. Vcera vsetko ok.. auto jazdilo. Dnes som chcel ist do obchodu. Otocim klucikom, chytol na prvykrat ale strasne sa klepalo cele auto a po par sekundach zdochol.

Potom uz len toci a toci a nic.. a SYCI. Zevraj moze byt voda vo vyfuku.

Otazka znie ..CO S TYM? Garaz nemam aby som to ohrial :(
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Reklama
 

Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

este otazka..

preco sa to vlastne stalo? ze tam mam vodu co upchala vyfuk??
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek »

Tak z výfuku jde pára a ta ti tam pak zkondenzuje a zamrzne.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

to je jasne..ale to snad nie je normalne ze mi to upcha vyfuk, nie? v com je problem? to som este nezazil na ziadnom aute....
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

auto

Příspěvek od mad mike »

pokud se ti klepalo celé auto tak by to znamenalo chod na 3 nebo mín válců, hledal bych příčinu kolem kabelů ,svíček atd., co nemrznoucí směs?je? a co přesně a kde syčí?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: auto

Příspěvek od Stanno »

sviecky nove...par mesiacov NGK. Auto islo doteraz OK. ZMES v chladici OK, Auto sa ocividne dusilo a udusilo.. Co ine by to mohlo byt?
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
corleone
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 271
Registrován: 07 led 2008, 19:41

Re: auto

Příspěvek od corleone »

mad mike píše:pokud se ti klepalo celé auto tak by to znamenalo chod na 3 nebo mín válců, hledal bych příčinu kolem kabelů ,svíček atd.
Já taky.
Punto 55S Mk I
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: auto

Příspěvek od Stanno »

ale to sycala po kazdom pokuse nastartovat... niekde spod auta..
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

auto

Příspěvek od mad mike »

tolik vody aby ucpala výfuk tam nebude, možná tak kat ale to by ho roztrhlo, fučení zpod auta může být dírka ve výfuku nebo trubce. projdi kabely ke svíčkám jestli nejsou mokré a pak proměřit multimetrem. ještě by to mohl být nekvalitní benzín s obsahem vody
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: auto

Příspěvek od Stanno »

ale najprv to chytlo... tak boli by to kable?.. na prvykrat to chytlo..a doteraz neboli s autom ziadne problemy.. teraz sme len viac chodili po meste.. a kat. moze byt vysipany..bo mi mechanik este v lete hovoril, ze nieco hrka vo vyfuku? kokso.. tak mam to zajtra odtiahnut do podzemnych garazi, aby sa to zohrialo? alebo to nema zmysel?
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: auto

Příspěvek od abusacek »

Já říkám, že to je vodou, viz i tu https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?p=78429#78429
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

auto

Příspěvek od mad mike »

jestli se ti to třepalo na pár válců, chyba bude tam. dej to do tepla a omrkni to :wink: no mě teče kondenz z výfuku proudem, auto stálo v -15C týden a bez problémů.
Naposledy upravil(a) mad mike dne 05 led 2009, 21:02, celkem upraveno 1 x.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

apropo... chlapcom co maju Multiny sa to stava.. ze sa im zapcha vyfuk so skondenzovanou vodou... cital som tu tu v nejakej diskusii... tie iste priznaky
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

auto

Příspěvek od mad mike »

nevím jak vypadá výfuk zevnitř. ale aby trubka o40mm zamrzla na to je potřeba sakra vody, to by pak z toho výfuku v kopci vytekl "kýbl" vody.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: auto

Příspěvek od Stanno »

mad mike píše:nevím jak vypadá výfuk zevnitř. ale aby trubka o40mm zamrzla na to je potřeba sakra vody, to by pak z toho výfuku vytekl kýbl vody
no ked tam je nejaka spina a vysypany katalyzator? tak staci trosku vody aby to zabilo..ja neviem..
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“