Punta 1,1 a 1,2 60 jsou taky SPI,MPI sou 1,2 75 a vejšGraun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Hrabání
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Reklama
Ok, ja mam MK2. kde je MPI, tak jsem predpokladal, ze to davali i do tech jednicek. V kazdem pripade plati, co jsem psal.Vencapunto píše:Punta 1,1 a 1,2 60 jsou taky SPI,MPI sou 1,2 75 a vejšGraun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení
Fiat Punto 1,2i r.1995
FIAT PUNTO II. 1.2 8V r.2001
FIAT PUNTO II. 1.2 8V r.2001
Re: Hrabání
Tak mu dej víc a muší:)mě hrabe i na 15"ctkách
Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo
Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Hrabání
mam spojku na predaj keby niekto chcel na 1,2 8V od rv2000
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Hrabání
ja mam tiez 1.1 S55 a tiez to hrabe.....jasne ze nie vzdy to robim aby som motor netrapil ale iba sem tam...ale priklanam sa tiez k benzinu typu Carera 95...s tym benzinom sa auto sprava uplne inak ako ked natankujem daco obycajne na Shell ci inych podobnych benzinkach...
http://lado88.rajce.net/Punto" onclick="window.open(this.href);return false;
Punto Mk1 1.1 55 40kw r.v.:97
Punto Mk1 1.1 55 40kw r.v.:97
Re: Hrabání
moje punto taky normálně nezahábne, jenže u mě to omezuje elektronika (TCF), pořádně zahrabe až když to tcf vypnu, ale nač ho tak trápit
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Hrabání
Kurva odkud to vsichni tahate?To z kopce s vítrem v zádech ne?Ja s tím mým šmejdem 130 rovinka a nevim,moc se mu dál nechce asi tlaky v prdeliTomas-Sk8 píše:Tak mu dej víc a muší:)mě hrabe i na 15"ctkách
Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
Re: Hrabání
2Snowfox: Tak si je nech zmerit. Mel jsem schade 105 a ta jezdila okolo 140, tipo 1.6 DOHC 66kW dalo 200
To mas fakt nejake divne, ze to jede co muze Kolik mas napsane v technicaku, jako max?
To mas fakt nejake divne, ze to jede co muze Kolik mas napsane v technicaku, jako max?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Cabaja
- Fiaťák
- Příspěvky: 130
- Registrován: 15 úno 2009, 14:42
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
- Kontaktovat uživatele:
Re:
A vubec stoji to za to,hrabat?Neni to zbytecne niceni?LuZe píše:Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení
http://www.youtube.com/watch?v=96xrHnDF6k8" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hrabání
Obcas zahrabes aj ked nechces na piesku,alebo strku.A daktory "hrabu" len pre frajertsvo...100ludi 100chuti
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
- Cabaja
- Fiaťák
- Příspěvky: 130
- Registrován: 15 úno 2009, 14:42
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrabání
Presne tak,kazda hlava jina chutjani píše:Obcas zahrabes aj ked nechces na piesku,alebo strku.A daktory "hrabu" len pre frajertsvo...100ludi 100chuti
http://www.youtube.com/watch?v=96xrHnDF6k8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrabání
Tohle sem nikdy nepochopil(asi protože nemam zadokolku),ale jen tak ze srandy ku.vit auto.Beru to na gumyplace na srazu,ale takhle jen tak Punto na 16" a skoro si ani neškrtnu
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird