Přítule koupila svoje první auto, Punto mk 1,1...
Po starým pánovi, ročník 1930, najeto 34 000km... auto jako nový, všechny papíry co dou, klíče, stálo to víceméně v garáži, ale pořád jsme čekali co kdy se stane a co v tom bude...
Už to má asi 3 měsíce a už je jasný, že v tom neni nic... najeto za tu dobu asi 2500km, nevzalo si to ani dl oleje, nic...
u Dojáčka v Praze jenom kroutili hlavou, že to je suveréně nej punto 1 co tam za poslední roky viděli ( byli jsme tam ted na zimní prohlídku za 149,- - doporučuju, změřej vám kapaliny a hlavně mrknou na podovzek atd.. ) mechoš nechápal..
Tak sme odjížděli s opravdu usměvem na tváři, jakej se podařil kup...
No a dneska jsem s tim byl na technický a emisích, trošku s respektem, pořád tak nějak nevim co od toho auta čekat, resp. vim, ale pořád tomu nevěřim...
Bylo pochválený, technik řikal, že takových už moc nejezdí
No, a prošlo bez výtky.. V protokolu neni nic Ani obligádní motor - netěsnost
Takže neskutečný, máme z toho auta opravdu radost. škoda jen, že je to absolutní holátko... ale z jara snad přibude pylovej filtr a dálkovej centrál a možní okna a nic jinýho ani eni potřeba, s klimou by to ani nejelo a tuším, že dodělat klimu neni taková sranda
Omlouvám se za topic, ale prostě mi to nedalo se nepochlubit
Mám z něj fakt radost a nedá mi to :-)
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Mám z něj fakt radost a nedá mi to :-)
Punto mk1 55S ( 1996 )
najeto 34 xxx km
najeto 34 xxx km
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mám z něj fakt radost a nedá mi to :-)
Tak to fakt gratulace. Puntík bude určitě dlouho sloužit. Divím se, že na technické fakt nic nenašli. Pomalu i u nových aut tam vždycky něco napíšou, aby se neřeklo.
Klimu bych do toho určo nerval. Za prvé práce jak na kostele a samá výměna a za druhé to auto by už fakt nejelo. Centrál, elektrický okna, úpravy interéru to jen chválím. Potom tam nezapomeň dát silnější baterku. Jak bude víc elektrozařízení, tak u těch social edition bejvá hodně slabá baterka.
Klimu bych do toho určo nerval. Za prvé práce jak na kostele a samá výměna a za druhé to auto by už fakt nejelo. Centrál, elektrický okna, úpravy interéru to jen chválím. Potom tam nezapomeň dát silnější baterku. Jak bude víc elektrozařízení, tak u těch social edition bejvá hodně slabá baterka.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín