smutný den po emisní kontrole

Vše o benzínovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
milo.70
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 04 črc 2008, 09:02

smutný den po emisní kontrole

Příspěvek od milo.70 »

Tak dneska jsme společně s Multinkou dopadli jako sedláci u Chlumce. Emisní prohlídka odhalila pravděpodobně špatnou lambdu sondu (prý má jen napětí 0,9 - omluvám se za nepřesnost nevím kolik popř. jaká hodnota tam má být) Proto prosím poraďte jestli je možné použít nějakou univerzální popř. jestli máte zkušenosti kolik stojí orginál díky. Mějte se. :(
Reklama
 

marcel.pce
Fiaťák
Příspěvky: 159
Registrován: 09 srp 2006, 10:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marcel.pce »

Ahoj, v první řadě nepíšeš, co máš za motor a tak ti nikdo nepomůže.
Obecně: Existují universální lambda sondy, nejznámější asi dělá BOSCH - přiřadí se konkrétní náhrada, v krabičce je lambda a spojka na kabely, odštípnou se podle návodu kabely u původní za konektorem a připojí nová.
Ceny jsou podle modelu o cca 30 - 60% nižší.
Další informace po upřesnění.
(Univerzálky běžně držíme skladem)
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
milo.70
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 04 črc 2008, 09:02

Příspěvek od milo.70 »

Jasně, omlouvám se. Byl jsem pěkně naštvaný, tak jsem si ani nepřečetl co jsem pořádně napsal. Proto upřesňující informace: motor- benzín, obsah 1,6, rok výroby 1999,
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 14 srp 2006, 11:36

Příspěvek od Saki »

Ahoj nedávno jsem řešil podobný problém. Musel jsem ještě měnit kat. Celá sranda cca 3000.
Kupoval jsem je odtud http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda- ... lni-11044/

Ale zavolej si tam jestli to skutečně na tvůj rok a typ motoru. Výměna cca 30min.

SAki
zbynek
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 19 lis 2006, 20:33

Příspěvek od zbynek »

Přátelé, můj problém s emisemi byl ještě černější.
Nejdřív zjistitli, že není tlak v jednom válci - doporučuju tudíž nejdřív zkontrolovat toto.
Pak z toho poznali, ze jsou podpalená sedla ventilů a jali se šroubovat do motoru.
Po zkušenostech nedoporučuju nikomu se do tohoto pouštět!
Nové ventily do hlavy nepasovaly, dokonce při pokusu sedla ventilů vyvařit hlava praskla. A bylo to v čudu.
Řešení: celý motor z vrakáče - za 15tisíc, k tomu nové rozvody, olej a vůbec a spoooousta peněz :-(
Bylo by lepší rovnou sehnat celý motor a ušetřit měsíc snah a peníze za vrtání do hlavy motoru.
Ale teď to jezdí docela hezky, STKčko mi dali na další 2 roky, snad se to do té doby zas nepo...
Mějte se, z
Multipla Bipower SX, 2001
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - benzín“