Statistika nuda je, ale...
Moderátor: peta.smolik
Statistika nuda je, ale...
Zdravím všechny srdcaře od Fiatu. Mám v součašné době 626 1,8 bnezín v liftbacku rv 1993 a od koupě si vedu podrobnou statistiku, co všechno jsem kupoval a nechal opravovat atd. Je to sice nuda, ale člověk si velmi snadno potom utvoří obrázek o voze a investicích. Vím, že jedno auto neznamená všechna ostatní, ale lepší to, než nic. Nevedete si někdo také něco takového? A pokud ano, poskytli by jste mi ta data? Jsem velmi opatrný člověk, a než si koupím další auto, chci mít přehled (už jenom proto a nekamenujte mě, že dle TÜV, na tom Stilo moc dobře není.) Ideální by byl benzín do obsahu 1,8 ale i jiné motorizace pomůžou. Díky moc!!!
- Reklama
U ojetého auta mají tyto informace nulovou hodnotu. Koupíš auto po praseti a je to. Důležité je mít štěstí při nákupu. Díly jsou levnější, než na koncern VAG. Japonce neznám. Nemluvím o napodobeninách z kelly, ale o prvovýrobní kvalitě.
Stilo mám od novoty, aktuálně najeto 120 tkm a z podstatných věcí jsem měnil (kromě oleje, filtrů, gumiček do stěračů, žárovek..) následující:
silentbloky uložení zadní nápravy
brzdové kotouče P+Z (nemusel jsem, ale v autě jezdí moje děti)
spínač brzdového pedálu (zbytečně, stačilo dobít baterku)
Narozdíl od Alfy, kterou jsem špatně koupil (v euforii) a zahučel do ní ranec i přesto, že díly jsou stejně levné, jako na Fiaty. Ale čeho je moc...
Hodně užiovatelských informací najdeš zde: http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=35
Stilo mám od novoty, aktuálně najeto 120 tkm a z podstatných věcí jsem měnil (kromě oleje, filtrů, gumiček do stěračů, žárovek..) následující:
silentbloky uložení zadní nápravy
brzdové kotouče P+Z (nemusel jsem, ale v autě jezdí moje děti)
spínač brzdového pedálu (zbytečně, stačilo dobít baterku)
Narozdíl od Alfy, kterou jsem špatně koupil (v euforii) a zahučel do ní ranec i přesto, že díly jsou stejně levné, jako na Fiaty. Ale čeho je moc...
Hodně užiovatelských informací najdeš zde: http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=35
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Statistika nuda je, ale...
To mi príde ako recept na dobré auto ale také niečo je blbosť vždy záleží od majitela a vydarenia sa daného vozidla . napríklad bratranec má stilo 1,6 5dver bordové a okrem bežnej udržby auto nepítalo nič iné a má ho od nova najazdené okolo 130000km niekto také štastie mať nemusí pri rovnakom aute .r77 píše:Zdravím všechny srdcaře od Fiatu. Mám v součašné době 626 1,8 bnezín v liftbacku rv 1993 a od koupě si vedu podrobnou statistiku, co všechno jsem kupoval a nechal opravovat atd. Je to sice nuda, ale člověk si velmi snadno potom utvoří obrázek o voze a investicích. Vím, že jedno auto neznamená všechna ostatní, ale lepší to, než nic. Nevedete si někdo také něco takového? A pokud ano, poskytli by jste mi ta data? Jsem velmi opatrný člověk, a než si koupím další auto, chci mít přehled (už jenom proto a nekamenujte mě, že dle TÜV, na tom Stilo moc dobře není.) Ideální by byl benzín do obsahu 1,8 ale i jiné motorizace pomůžou. Díky moc!!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Díky za ten odkaz, je tam toho hodně, bude chvíli trvat, než se tím prokoušu.kejml píše:U ojetého auta mají tyto informace nulovou hodnotu. Koupíš auto po praseti a je to. Důležité je mít štěstí při nákupu. Díly jsou levnější, než na koncern VAG. Japonce neznám. Nemluvím o napodobeninách z kelly, ale o prvovýrobní kvalitě.
Stilo mám od novoty, aktuálně najeto 120 tkm a z podstatných věcí jsem měnil (kromě oleje, filtrů, gumiček do stěračů, žárovek..) následující:
silentbloky uložení zadní nápravy
brzdové kotouče P+Z (nemusel jsem, ale v autě jezdí moje děti)
spínač brzdového pedálu (zbytečně, stačilo dobít baterku)
Narozdíl od Alfy, kterou jsem špatně koupil (v euforii) a zahučel do ní ranec i přesto, že díly jsou stejně levné, jako na Fiaty. Ale čeho je moc...
Hodně užiovatelských informací najdeš zde: http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=35
Docela mi přijde, že si tam lidi stěžujou na drobné a ne zrovna levně odstranitelné bolístky, tak nevím. Stilo se mi líbí, hlavně z pozice "za volantem," ale za podobný peníze je i Focus, ačkoli ten mi jako řidiči tolik nesedí... Na druhou stranu, prachy jsou důležitější, než můj pocit a jestli bych musel se Stilem častěji do servisu, tak půjdou city stranou
U ForDů, VW, Škodovek, japonců si lidi nestěžují? A dá se to levně odstranit? Asi těžko...r77 píše:Docela mi přijde, že si tam lidi stěžujou na drobné a ne zrovna levně odstranitelné bolístky, tak nevím.
Všechna ojetá auta, bez rozdílu, mají najeto kilo, bude těžké si vybrat.
Je to loterie, ať chceš, nebo ne. A, bohužel, s velmi nízkou pravděpodobností výhry. V lepším případě budeš na svých a o jackpotu si nech zdát. Bez ohledu na značku.
Tím, že něco o modelu nastuduješ, aspoň zjistíš, na co se máš při výběru zaměřit.
HODNĚ ŠTĚSTÍ!
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Informace jsi nevyhodnotil korektně.
Typické problémy u benzínových motorů 1.6 jsou odcházející cívky Sagem. Dá se jednoduše vyměnit. Dále lambda sondy a zasviněná škrtící klapka způsobující kolísání volnoběhu.
Opotřebovaná ramena považuji u ojetiny za spotřebák, stejně jako rozvody, filtry, nebo olej. Rameno TRW (prvovýrobní kvalita) nestojí více než 2500.
Převážnou většinu problémů s elektronikou způsobuje vybitý akumulátor. Stilo je extrémně citlivé na podpětí v palubní síti.
Chybu airbagů způsobují zoxidované kontakty pod sedačkami, případně prosezená dečka v sedadle spolujezdce.
Koroze je u Fiatu neznámý pojem od dob UNO Logo, kde začali komplet zinkovat.
Nešetři na nepravém místě a kupuj auto jen s prokazatelnou servisní historií - serviska, faktury ze servisu. Před koupí investuj pár stokorun a nech si auto prohlédnout ve značkovém servisu a nech si udělat kalkulaci oprav. Nebál bych se auta z Čech. V cizině bude možná levnější, ale ojebávají tam stejně jako tady.
Typické problémy u benzínových motorů 1.6 jsou odcházející cívky Sagem. Dá se jednoduše vyměnit. Dále lambda sondy a zasviněná škrtící klapka způsobující kolísání volnoběhu.
Opotřebovaná ramena považuji u ojetiny za spotřebák, stejně jako rozvody, filtry, nebo olej. Rameno TRW (prvovýrobní kvalita) nestojí více než 2500.
Převážnou většinu problémů s elektronikou způsobuje vybitý akumulátor. Stilo je extrémně citlivé na podpětí v palubní síti.
Chybu airbagů způsobují zoxidované kontakty pod sedačkami, případně prosezená dečka v sedadle spolujezdce.
Koroze je u Fiatu neznámý pojem od dob UNO Logo, kde začali komplet zinkovat.
Nešetři na nepravém místě a kupuj auto jen s prokazatelnou servisní historií - serviska, faktury ze servisu. Před koupí investuj pár stokorun a nech si auto prohlédnout ve značkovém servisu a nech si udělat kalkulaci oprav. Nebál bych se auta z Čech. V cizině bude možná levnější, ale ojebávají tam stejně jako tady.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW