INTERIÉR
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Co je FLOCK?
Jinak omotávky z kola na madla, to mě napadlo taky. Možná i obšít kůží stejně jako mám volant. Ale mám obavu, že na tak svetlě šedé jako je ten plast, by ten přechod mezi upraveným a původním plastem vypadal špatně. Nemáš nějakou fotku jak Tvoje úprava vypadá?
Jinak omotávky z kola na madla, to mě napadlo taky. Možná i obšít kůží stejně jako mám volant. Ale mám obavu, že na tak svetlě šedé jako je ten plast, by ten přechod mezi upraveným a původním plastem vypadal špatně. Nemáš nějakou fotku jak Tvoje úprava vypadá?
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Aha, zajímavé. Ale na madla by to asi nebylo odolné.Zdeněk N píše:Textilní vlákna různých délek a barev se nabíjí v elektrostatickém poli a jsou vystřelována do lepidla.Před aplikací lepidla se povrch tuším barevně předpřipraví nastříkáním.
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... kovani.htm
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
4 all
Tak fajn, když to shrnu: měkčený povrch na palubce máme skoro všichni více, či méně poškrábaný. Já osobně koupil auto ve skvělém stavu, ale interiér mi trápí taky. Nejdřív jsem si myslel, že původní majitelka měla vzteklou čivavu, ale už jí to nemám ani za zlé. Stačí si ve tmě vyzkoušet nahmatat ovladač klimošky, nebo rychlosti větráku a nehty se vám boří do palubky.
Podnět tohoto vlákna je zřejmý: Jak na to?
Takže: Jestli to už někdo zkusil opravit, odřít do hladka, otryskat, nastříkat, vytmelit, vyleštit nebo potáhnout, napište + nafoťte. Nápad máme každý, ale ještě jsem neslyšel, ani nečetl o nikom, kdo by to dokázal. Oproti tomu skoro každý tam nějaký ten šrám má......
Tak fajn, když to shrnu: měkčený povrch na palubce máme skoro všichni více, či méně poškrábaný. Já osobně koupil auto ve skvělém stavu, ale interiér mi trápí taky. Nejdřív jsem si myslel, že původní majitelka měla vzteklou čivavu, ale už jí to nemám ani za zlé. Stačí si ve tmě vyzkoušet nahmatat ovladač klimošky, nebo rychlosti větráku a nehty se vám boří do palubky.
Podnět tohoto vlákna je zřejmý: Jak na to?
Takže: Jestli to už někdo zkusil opravit, odřít do hladka, otryskat, nastříkat, vytmelit, vyleštit nebo potáhnout, napište + nafoťte. Nápad máme každý, ale ještě jsem neslyšel, ani nečetl o nikom, kdo by to dokázal. Oproti tomu skoro každý tam nějaký ten šrám má......
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Na Marea clubu jsem se včera díval na fotky lakovaného kastlíku na klíče ve dveřích. Je úplně ze stejného materiálu (pokud mohu odhadnout). Takže lakovat lze, ale vrstva by měla být dostatečně tvrdá aby se neprolomila.
Jinak má celkem hezké úpravy interiéru, můžete juknout: http://zly.blog.cz/
Jinak má celkem hezké úpravy interiéru, můžete juknout: http://zly.blog.cz/
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
- Matess
- Fiaťák
- Příspěvky: 123
- Registrován: 26 zář 2008, 09:36
- Bydliště: Blasnko
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jedna věc, včera jsem zase jel s naší rodinou Mulťou a díval jsem se na ten středový panel o kterém všichni hovoříte.
Asi je v pozdějších ročnících z jiného materálu. Já na něm nemám ani škrábaneček a je to celkem tuhý plast s minimálně pružným povrchem. Mám rok 2004 a palubní desku v plastu.
Asi je v pozdějších ročnících z jiného materálu. Já na něm nemám ani škrábaneček a je to celkem tuhý plast s minimálně pružným povrchem. Mám rok 2004 a palubní desku v plastu.
Fiat MAREA Weekend - 100 16V ELX 76Kw *09/1999 (již tatínkova)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
Fiat BARCHETTA - 1,8 VFD 96Kw limited edition *02/1998 (služení kráska)
Fiat MULTIPLA - 1,9 JTD 85Kw Dynamic *04/2004 (rodina už se nedusí)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
4 matess
Já osobně, a tak nějak všechno kolem mě před faceliftem, mají kromě čalouněných prvků palubky zbytek v pogumovaném, tu světlém, tu šedém plastu. Je to jen vrstvička, která dělá nádhernou přilnavost a teplý měkký povrch, příjemný na omak, ale bohužel i rychlý nehty nechají škrábanec.
A odřít to při rekonstrukci všechno dolů, je nadlidský úkol. Stejně bych nevěděl co na to zase nanést. Pod touhle vrstvičkou máme normální plast podobného odstínu. Už lesklý a tvrdý. Každý škrábanec ale strašně prosvítá, resp. jinak láme světlo.
Tak z tohodle jsme tady všichni na kaši, víš . . . . . . . ?
Já osobně, a tak nějak všechno kolem mě před faceliftem, mají kromě čalouněných prvků palubky zbytek v pogumovaném, tu světlém, tu šedém plastu. Je to jen vrstvička, která dělá nádhernou přilnavost a teplý měkký povrch, příjemný na omak, ale bohužel i rychlý nehty nechají škrábanec.
A odřít to při rekonstrukci všechno dolů, je nadlidský úkol. Stejně bych nevěděl co na to zase nanést. Pod touhle vrstvičkou máme normální plast podobného odstínu. Už lesklý a tvrdý. Každý škrábanec ale strašně prosvítá, resp. jinak láme světlo.
Tak z tohodle jsme tady všichni na kaši, víš . . . . . . . ?
- andreapipo
- Fiaťák
- Příspěvky: 182
- Registrován: 11 úno 2009, 12:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: INTERIÉR
Zdravím, doteď byla debata o plastech interiéru, ale já mám jiný problém, jak udržovat ten "plyš" okolo, hrozně se na něj práší a mám strach, že údržba jako u semiše ten "plyš" vydře a pak to bude vypadat hrozně, ještě hůře než poškrábaný plast. Jak a čím to kdo udržujete čisté a stálobarevné, aby se to nepoškodilo. Děkuji.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Šťastnou cestu!
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: INTERIÉR
4 andreapipo
Já mám palubku taky v "textilu", jako každá klasická Multipla.... Každý rok to několikrát luxuju, normální vysavač s normální hubicí na podlahu, s kartáčem. Kam se nedostanu velkou plochou hubicí, vezmu uzký kulatý nástavec s chlupem. Ale nemusíš se bát, ani samotnou hadicí hadr nevcucneš, ani nepotrháš. A vysátý interiér je znát na první pohled. Jednou za rok, většinou začátkem léta, když je venku teplo a svítí sluníčko, vytepuju celý interiér na mokro: vysavač k tomu určený, který stříká směs vody a nějakého saponátu (mě osobně se osvědčil růžový Vanish na koberce) a následně to z veškerého čalounění zase vysává. Divil by ses, jaký jdou zpátky do nádrže ve vysavači z hadru na palubce sr*čky... Takhle udělám palubku, sedačky (zadní řadu nejlépe vyndat ven a položit opěráky), i koberce a polstrování pod koberci. Práce na jedno slunné odpoledne...
Závěrem: údržby textilu na palubce se neboj, ten hadr drží jak bejk, je poměrně hladkej, klouzavej a nezadrhává se za hubici.
Já mám palubku taky v "textilu", jako každá klasická Multipla.... Každý rok to několikrát luxuju, normální vysavač s normální hubicí na podlahu, s kartáčem. Kam se nedostanu velkou plochou hubicí, vezmu uzký kulatý nástavec s chlupem. Ale nemusíš se bát, ani samotnou hadicí hadr nevcucneš, ani nepotrháš. A vysátý interiér je znát na první pohled. Jednou za rok, většinou začátkem léta, když je venku teplo a svítí sluníčko, vytepuju celý interiér na mokro: vysavač k tomu určený, který stříká směs vody a nějakého saponátu (mě osobně se osvědčil růžový Vanish na koberce) a následně to z veškerého čalounění zase vysává. Divil by ses, jaký jdou zpátky do nádrže ve vysavači z hadru na palubce sr*čky... Takhle udělám palubku, sedačky (zadní řadu nejlépe vyndat ven a položit opěráky), i koberce a polstrování pod koberci. Práce na jedno slunné odpoledne...
Závěrem: údržby textilu na palubce se neboj, ten hadr drží jak bejk, je poměrně hladkej, klouzavej a nezadrhává se za hubici.
- andreapipo
- Fiaťák
- Příspěvky: 182
- Registrován: 11 úno 2009, 12:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: INTERIÉR
Nemám speciální vysavač co stříká a rovnou zase vysává. Co to udělat nějakým jemným kartáčem a pak vyssát. Teď inzerují nějaký suchý prášek Vanish na koberce, tím by to snad také mohlo jít.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Šťastnou cestu!
Re: INTERIÉR
nevíte nahodou kde se dají sehnat autopotahy na multiplu . DIKY