HELP - Kolísání otáček při brždění
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Reklama
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
To je v toleranci. Kdybys ale neměl co dělat, můžeš zkusit zkontrolovat uhlíky v alternátoru, to je nejčastější problém.Plecháč Tony píše:Když je všechno vyplý a běží to na volnoběh, tak je napětí 14,06V, když zapnu dálkový tak 13,6 a když ještě topení,potkávačky a zadní mlhovky, tak je napětí 13,3.
Jinak pokud to skutečně souvisí s elektrikou, vrhl bych se zejména po ukostření, to často dělá záhady.
Punto 55S Mk I
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Tak to pořád zlobí mrška. Ukostření se zdá být vpohodě. Koukal jsem i na čidlo teploty motoru pro řídící jednotku, napětí na něj jde a odpor měl taky cca takovej jakej měl mít...Ale možná by zasloužilo vyměnit, třeba u fábie mi to dost pomohlo. Vždycky když třeba šlápnu na tu brzdu, tak to zavrčí trošku klesnou otáčky tak na 700 a hned se zvednou tak na 1000 a když brzdu pustím tak zase trošku klesnou na 700 a pak rychle vyletí zase na těch 1000. Jinak vklidu jsou okolo 800.
A ještě jedna věc. Když třeba jedu pomaličku a ze zvyku z jinýho auta tam lupnu 3ku a chci jet, tak se to začne trošku kuckat. Uvědomim si v čem sedim a kolik lidí je okolo, tak sešlápnu spojku a dam tam 2ku nebo 1ku, ale motor i potom co už stojim na spojce a přeřazuju místo aby spátky vyjel na volnoběžný otáčky, tak se sám začne ještě dusit a zaškube to, div to nechcípne. Pokud je to studený, tak to zdechne... Začne se to dusit třeba až vteřinu potom, co už stojim na spojce a přeřazuju a jelikož přeřadit jde v pohodě, tak bych řek, že spojkou to nebude. Nevíte někdo čím by tohle všechno mohlo být? Nějaký špatný čidlo nebo tak něco?
A ještě jedna věc. Když třeba jedu pomaličku a ze zvyku z jinýho auta tam lupnu 3ku a chci jet, tak se to začne trošku kuckat. Uvědomim si v čem sedim a kolik lidí je okolo, tak sešlápnu spojku a dam tam 2ku nebo 1ku, ale motor i potom co už stojim na spojce a přeřazuju místo aby spátky vyjel na volnoběžný otáčky, tak se sám začne ještě dusit a zaškube to, div to nechcípne. Pokud je to studený, tak to zdechne... Začne se to dusit třeba až vteřinu potom, co už stojim na spojce a přeřazuju a jelikož přeřadit jde v pohodě, tak bych řek, že spojkou to nebude. Nevíte někdo čím by tohle všechno mohlo být? Nějaký špatný čidlo nebo tak něco?
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Krokovej motorek jsem měl vyndanej, je vyčištěnej a klapka je jak zrcadlo... To byla jedna z prvních věcí po čem jsem šel. Jediný co mi napadá, že třeba ten krokovej motor je už nějakej zatuhlej a už nepracuje tak dynamicky, jak by měl... Ale to můžu vyzkoušet jen kdybych měl po ruce jinej. Jentak kvůli zkoušce ho kupovat nechci...
Naposledy upravil(a) Plecháč Tony dne 29 lis 2008, 21:13, celkem upraveno 1 x.
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Ještě jedna vlastnos, nevím jestli je to normální nebo ne. Když už je motor teplej, třeba když přijedu domů a jdu otevřít bránu, tak zastavím, otáčky klesnou tak na těch 700,800 a jakmile pustim brzdovej pedál, tak vyletí tak na 1100 a pak pomaličku zase klesnou. Když znovu sešlápnu a pustim, tak zase vyletí....Je to normální?Zkuste to někdo :-
Neni to normalni.Plecháč Tony píše:Ještě jedna vlastnos, nevím jestli je to normální nebo ne. Když už je motor teplej, třeba když přijedu domů a jdu otevřít bránu, tak zastavím, otáčky klesnou tak na těch 700,800 a jakmile pustim brzdovej pedál, tak vyletí tak na 1100 a pak pomaličku zase klesnou. Když znovu sešlápnu a pustim, tak zase vyletí....Je to normální?Zkuste to někdo :-
Kdyz si kontroloval ten altik, dival ses i na ten regulator? Podle mne to muze byt kamenem urazu. Ono elektronika je hodne citliva na vykyvy napeti a proudu a tim padem muze byt problem v celem systemu. Jezdi se s rozvicenymi svetly a vetsinou kratke vzdalenosti, tak je baterka vystavena.
Podivej se na ten regulator.
Jeste k tem uhlikum v tom starteru. Zrovna jsem je kontroloval na Puntaku a jsou jeste dobre. Je tam najeto 118tis km.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň