DISKUZE - Teplota motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
DISKUZE - Teplota motoru
Mám Punto 55S a menil som panel prístrojov z Punta asi60 proste som chcel teplomer a otáčkomer. Ručička teplomera mi výde len po prvú čiarku na stupnici. Chcem sa spýtať či to nemá ísť až do stredu stupnice? Termostat som menil aj čidlo je už druhé a stále rovnako! Neviem mám to tak asi 14dní
- Reklama
Pane lacin, ty sterace nemusite hlasit...to prece vidi..
WWW.CHEVRON-RACING.COM - tuningové a náhradní díly nejen na italská auta
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29 lis 2005, 13:10
- Kontaktovat uživatele:
mam pocit ze mam termostat v haji asi nezavira a mem otevreny velky okruh topi to jen v kopci mam td topi to jen na vnitrni okruh..za jak dlouho se ohreje ted v tech mrazech motor a otevre se termostat zhraba vyjel jsem z mesta a hadice k chladici byla vlazna...termostat na td je maso 1500 bez dane a vice to je hnus....
fiat marea weekend 1.9TD 55kw
Tak ho vytahni a zkus spravit. Mozna je jenom v haj... teda v zachode ta tesnici gumicka. Samotnej termostat muze byt naprosto funkcni. Ale kdyz tam neni tesneni, tak to nemuze fungovat.poitromasoni píše:mam pocit ze mam termostat v haji asi nezavira a mem otevreny velky okruh topi to jen v kopci mam td topi to jen na vnitrni okruh..za jak dlouho se ohreje ted v tech mrazech motor a otevre se termostat zhraba vyjel jsem z mesta a hadice k chladici byla vlazna...termostat na td je maso 1500 bez dane a vice to je hnus....
Hustokrutost
DISKUZE-Teplota motoru
Mam taky punto TD a ted pres ty mrazi to zahreju tak neco nad carky ale vcera sem to nechal stat a klepat asi 10min a strelku sem mel temer na pulce!
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 05 črc 2007, 18:49
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Cao,lacin píše:Tak ho vytahni a zkus spravit. Mozna je jenom v haj... teda v zachode ta tesnici gumicka. Samotnej termostat muze byt naprosto funkcni. Ale kdyz tam neni tesneni, tak to nemuze fungovat.poitromasoni píše:mam pocit ze mam termostat v haji asi nezavira a mem otevreny velky okruh topi to jen v kopci mam td topi to jen na vnitrni okruh..za jak dlouho se ohreje ted v tech mrazech motor a otevre se termostat zhraba vyjel jsem z mesta a hadice k chladici byla vlazna...termostat na td je maso 1500 bez dane a vice to je hnus....
je šance opravit výměnou těsnění propouštějící termostat u 1,7 TD? Ptám se než to rozdělám. Dlouho trva než se motor zahřeje a pri jízdě s kopce a brzdění mtorem teplota spadne i na 1/4 stupnice. Moje nadává, že je to pojízdná lednice... kdo to má pořád poslouchat..
Fiat Punto 1, 1,7TD ELX
To jestli mate vadny termostat lze poznat podle vice faktoru.
- Spatne se hreje motor,
- hadice od termostatu do chladice je tepla jeste drive nez je dosazeno provozni teploty
- vyssi spotreba paliva.
To co tady ctu, ze se nekomu neohreje poradne motor (raficka se nedostane do pulky) a rika, ze to je v poradku, tak to vsak neni. Bud opravdu propousti ten termostat, nebo cidlo teploty neukazuje spravne. Ten prvni pripad zjistite dotykem na hadici, ten druhy pripad zmerenim teploty primo teplomerem.
Osobne mam vyzkousene, ze cestu do prace (je to jen pres mesto a 5km) absolvuji s tim, ze motor ukazuje teplotu uprostred ukazatele. Vyzkousene na obou autech (Punto i Marea, pred tim jsem mel i Tipo, taky stejna zkusenost). Je pravda vsak, ze diesel je na tom hure (hure topi).
- Spatne se hreje motor,
- hadice od termostatu do chladice je tepla jeste drive nez je dosazeno provozni teploty
- vyssi spotreba paliva.
To co tady ctu, ze se nekomu neohreje poradne motor (raficka se nedostane do pulky) a rika, ze to je v poradku, tak to vsak neni. Bud opravdu propousti ten termostat, nebo cidlo teploty neukazuje spravne. Ten prvni pripad zjistite dotykem na hadici, ten druhy pripad zmerenim teploty primo teplomerem.
Osobne mam vyzkousene, ze cestu do prace (je to jen pres mesto a 5km) absolvuji s tim, ze motor ukazuje teplotu uprostred ukazatele. Vyzkousene na obou autech (Punto i Marea, pred tim jsem mel i Tipo, taky stejna zkusenost). Je pravda vsak, ze diesel je na tom hure (hure topi).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
chlazení
á nazdar Augi. no tak začly mrazy a pozoruju pár příznaků, cos vypsal, nezkoušel jsem teda teplotu hadice a spotřeba je olkolo 8 litrů. ale pokud jedu delší(plynulá jizda) štreku, tak se teploměr vyšplhá kousek nad první dílek ukazatele. pokud motor dostane záběr, nebo zastavím na křižovatce tak vyleze do půlky teploměru, nebo malinko nad. vrtá mi to hlavou
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách