Zkousel si proverit ukostreni a take imobilizer? Pokud tam nejde proud, tak to vypada na ten imob...Lu píše:moje punto je mk2 2001 1.2 8V 44kW
před rokem jsem měnil řídící jednotku za 15000,-
v poslední době přišel nový problém auto normálně jezdí, třeba když dojíždim na křižovatku na volnoběh tak auto zhasne a už nejde nastartovat. po 30minutách kdy schladne opět jde. při tomto stavu nenabíhá ručička teplomeru nebo jde také odpojit baterii a auto naskočí ihned
už jsem snad prošel vše kabeláž, celou palivovou soustavu, spoje atd
čerpadlo je vyčištěný nádrž taky tlak benzinu je taky v poho, všechny spoje jsem prošel a nikde nic diagnostika jak obecná tak fiat nic jen jsem přišel na to že na kabliku od řj nejde proud, když auto zhasne, stačí i vyháhnout kabel od řj auto znovu naskočí máte někdo podobnou zkušenost můj závěr opět nová řj dik
motor 1.2,8V - cuká
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- Reklama
Kostru a immo kontrola byla. přímo ve fiatu
ten kabel je z řídíci jednotky na svorkovnici pod černou krabici vpravo v motorovym prostoru není tam proud ve stavu když auto chcípne. taky jsem komplet vyčistil čerpadlo a auto začalo cukat před ne. při plnym plynu jede jak vzteklý ale jinak se to hrůza,a le nevim pořád proč když chcípne jde do stavu kdy vůbec nekomunikuje ani diagnostikou řj je bez poudu proto si myslím že je to řj a ne čerpadlo jsou stavy kdy jezdí jako víno pak to příjde cukání a pak chcíp nevim proč sakra
ten kabel je z řídíci jednotky na svorkovnici pod černou krabici vpravo v motorovym prostoru není tam proud ve stavu když auto chcípne. taky jsem komplet vyčistil čerpadlo a auto začalo cukat před ne. při plnym plynu jede jak vzteklý ale jinak se to hrůza,a le nevim pořád proč když chcípne jde do stavu kdy vůbec nekomunikuje ani diagnostikou řj je bez poudu proto si myslím že je to řj a ne čerpadlo jsou stavy kdy jezdí jako víno pak to příjde cukání a pak chcíp nevim proč sakra
Relatka jsou take vsechna v poradku a muzes spolehlive rici, ze se vlivem prehrati nespinaji?Lu píše:Kostru a immo kontrola byla. přímo ve fiatu
ten kabel je z řídíci jednotky na svorkovnici pod černou krabici vpravo v motorovym prostoru není tam proud ve stavu když auto chcípne. taky jsem komplet vyčistil čerpadlo a auto začalo cukat před ne. při plnym plynu jede jak vzteklý ale jinak se to hrůza,a le nevim pořád proč když chcípne jde do stavu kdy vůbec nekomunikuje ani diagnostikou řj je bez poudu proto si myslím že je to řj a ne čerpadlo jsou stavy kdy jezdí jako víno pak to příjde cukání a pak chcíp nevim proč sakra
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Takže půjdeme na to trošku zeširoka.
ŘJ má napájení na dvou pinách konektoru.Na pinu B4 je trvale připojeno 12V proti zemi.Zkus to změřit.Je tam?Pokud ano tak po otočení klíčem se jěště objeví hlavní napájení a to na pinu B17.Stejný postup zkus to změřit.
Oba tyto přívody jsou jištěny pojistkami takže koukni jestli nejsou vyhřáté pouzdra pojistek.
Pokud je ve v pořádku tak je třeba zjistit fungujeli hlavní relé.Napájení tohoto relátka je bráno ze stejné pojistky jako hlavní napájení řj.Zem tohoto relátka spíná řj na pinu B6.Toto rélé spíná napájení do vstřikovačů ,induček,čerpadla,vytápění lambdy a bývá dosti často příčinou problémú snad všech starších fiatů.
Zkus todle vše proměřit a ozvi se.
ŘJ má napájení na dvou pinách konektoru.Na pinu B4 je trvale připojeno 12V proti zemi.Zkus to změřit.Je tam?Pokud ano tak po otočení klíčem se jěště objeví hlavní napájení a to na pinu B17.Stejný postup zkus to změřit.
Oba tyto přívody jsou jištěny pojistkami takže koukni jestli nejsou vyhřáté pouzdra pojistek.
Pokud je ve v pořádku tak je třeba zjistit fungujeli hlavní relé.Napájení tohoto relátka je bráno ze stejné pojistky jako hlavní napájení řj.Zem tohoto relátka spíná řj na pinu B6.Toto rélé spíná napájení do vstřikovačů ,induček,čerpadla,vytápění lambdy a bývá dosti často příčinou problémú snad všech starších fiatů.
Zkus todle vše proměřit a ozvi se.
Radek
-
- Začátečník
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26 črc 2006, 16:13
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím vespolek.Mám podobný problém. Punto 1,2-60,r.v.1998. Začnu zeširoka.Minulý týden jsem kupoval plnou nádrž u pumpy, kde jsem bral poprvé v životě benzin. Den poté začal motor cukat. Ale velmi nepravidelně, třeba jen 1-2x za den na úseku třeba 200 metrů a pak to zase celý den jezdilo OK. Nechal jsem zkontrolovat kabely, vyměnit svíčky, podívat se na filtr vzduchový, na lambdu i konektor u lambdy, ale vše je OK. Rozvody byly dělány pár dní před tím,jsou OK. Ještě zbývá poslední věc.nechal jsem objednat palivový filtr, nikdy nebyl měněný.Tak ho nechám vyměnit. A pak už nevím co s tím. Za poslední týden auto cukalo 2x nebo 3x a další 3 dny se závada neprojevila. Na diagnostice nic nevidí. Napadá někoho ještě něco, co by to mohlo dělat? Připomínám, že to cuká velmi nepravidelně. Mě to připadá, jako když se na pionýru ucpala tryska a po pár metrech to zase jelo normálně. Třeba to s tou pumpou nemá nic společného a je to náhoda. Protože kolegové tam berou běžně a nic. Díky za každou radu.
Něco podobného řeším už 2 měsíce s motorem 1,2 8V na Paliu.pročistil jsem konektory a to hlavní relé pod plast.krytem.Moje podezření a zatím pomohlo je konektor od snímače otáček a konektor od teplotního čidla na sacím potrubí.vždycky mě to vypeklo až za tepla a tyhle konektory jsou opravdu v dost velkým teple.Takže jsem dost ohnul kontakty-tak 0,5mm aby do sebe konektory opravdu ztuha zapadly a měly kontakt. jestli to pomohhlo ověří až delší čas-o víkendu jedu do Nitry-tak mě tam prosím kluci slovenský někde možná najděte.
Tak co, jak si pokrocil?Lu píše:Kostru a immo kontrola byla. přímo ve fiatu
ten kabel je z řídíci jednotky na svorkovnici pod černou krabici vpravo v motorovym prostoru není tam proud ve stavu když auto chcípne. taky jsem komplet vyčistil čerpadlo a auto začalo cukat před ne. při plnym plynu jede jak vzteklý ale jinak se to hrůza,a le nevim pořád proč když chcípne jde do stavu kdy vůbec nekomunikuje ani diagnostikou řj je bez poudu proto si myslím že je to řj a ne čerpadlo jsou stavy kdy jezdí jako víno pak to příjde cukání a pak chcíp nevim proč sakra
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- waterford26
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 říj 2008, 14:18
- Bydliště: Waterford..ireland
...skus ceknut cievky-rozdelovac...ja som ich vymenil pretoze som mal ten isty problem...a prestalo to..tiez som vsetko predtym pomenil a nepreslo to az po vymenie cievok..good luckLaco píše:Zdravím vespolek.Mám podobný problém. Punto 1,2-60,r.v.1998. Začnu zeširoka.Minulý týden jsem kupoval plnou nádrž u pumpy, kde jsem bral poprvé v životě benzin. Den poté začal motor cukat. Ale velmi nepravidelně, třeba jen 1-2x za den na úseku třeba 200 metrů a pak to zase celý den jezdilo OK. Nechal jsem zkontrolovat kabely, vyměnit svíčky, podívat se na filtr vzduchový, na lambdu i konektor u lambdy, ale vše je OK. Rozvody byly dělány pár dní před tím,jsou OK. Ještě zbývá poslední věc.nechal jsem objednat palivový filtr, nikdy nebyl měněný.Tak ho nechám vyměnit. A pak už nevím co s tím. Za poslední týden auto cukalo 2x nebo 3x a další 3 dny se závada neprojevila. Na diagnostice nic nevidí. Napadá někoho ještě něco, co by to mohlo dělat? Připomínám, že to cuká velmi nepravidelně. Mě to připadá, jako když se na pionýru ucpala tryska a po pár metrech to zase jelo normálně. Třeba to s tou pumpou nemá nic společného a je to náhoda. Protože kolegové tam berou běžně a nic. Díky za každou radu.
Re: motor 1.2,8V - cuká
Zdravím všechny a pokusím se nastínit můj problém. Fiat Punto Mk2, 1.9 JTD SX, rv: 2001 - při jízdě dojde k "odstavení motoru" a auto prostě chcípne. Komplet se odpojí elektrika (zhasnou světla, palubka, atd.) a následně se rozsvítí kontrolka motoru. Po pokusu o startování startér točí, ale nejde nafta do motoru. Po vytažení klíčku a počkání cca 5 min. jde znovu nastartovat, jako by se nic nedělo. Udělalo to nepravidelně, tak jednou za cca 3.000 km. Vyměnilo se tam tenkrát čerpadlo, ale - teď to začalo dělat po cca 10 minutách a prodloužila se doba, kdy to šlo nastartovat na cca 15 minut.
Na diagnostice se objeví nějaká všeobecná závada motoru, tedy nic konkrétního. V servisu všechno překontrolovali a po 3 týdnech, kdy bylo vše asi 5 x rozděláno, překontrolováno a složeno, vyměnili snímač otáček kliky. Auto opět fungovalo a týden nebyla po závadě ani stopa.
Jenže teď to začalo dělat opět, ale už ne po 10 minutách, ale po 5 a nastartovat jde tak po cca 3 minutách. Navíc je slyšet jakoby bublání vody. Dřív jsem si toho nevšiml, nebo to nedělalo, to nevím.
Nemá někdo podobnou zkušenost ? Resp. čím by to mohlo být ? Vyměnil jsem i klíček, kdyby to bylo třeba imobilizerem, ale stále kvoká, stále kvoká ...
Na diagnostice se objeví nějaká všeobecná závada motoru, tedy nic konkrétního. V servisu všechno překontrolovali a po 3 týdnech, kdy bylo vše asi 5 x rozděláno, překontrolováno a složeno, vyměnili snímač otáček kliky. Auto opět fungovalo a týden nebyla po závadě ani stopa.
Jenže teď to začalo dělat opět, ale už ne po 10 minutách, ale po 5 a nastartovat jde tak po cca 3 minutách. Navíc je slyšet jakoby bublání vody. Dřív jsem si toho nevšiml, nebo to nedělalo, to nevím.
Nemá někdo podobnou zkušenost ? Resp. čím by to mohlo být ? Vyměnil jsem i klíček, kdyby to bylo třeba imobilizerem, ale stále kvoká, stále kvoká ...
Fiat Punto 1.9 JTD SX
Re: motor 1.2,8V - cuká
Zřejmě opět palivové čerpadlo. Buď to byl šmejd,nebo šmejd navta
Re: motor 1.2,8V - cuká
Čerpadlo to není - bylo na prověrce na stolici a šlape jak hodinky. Nafta není kýblovaná z družstva, ale tankuju u OMV, nebo Shell, tak to asi také nebude ten problém.
Fiat Punto 1.9 JTD SX
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 320
- Registrován: 11 srp 2008, 22:33
- Bydliště: Kosice-sidl. THC
Re: motor 1.2,8V - cuká
Obnovím túto tému. Mám mk2 1.2 44kw a už vyše 3 mesiacov riešim problém s cukaním. Na začiatku som prečistil klapku, ale nemal som ju uplne vymontovanú. Chvíľku to jazdilo lepšie,ale možno sa mi to len zdalo. Po istom čase opäť začalo cukať, diagnostika ukazala vadne obidve cievky. Vymenil som ich a spolu s nimi aj sviečky a káble. Chviľku bol pokoj a už som si myslel že je po probléme. No jedného dňa prišiel lejak a odvtedy mi počas dažďa a ešte dve tri dni po ňom neutále cuka a strašne. Miestami je to akoby som niekoho tlačil pred sebou..Pár-krát mi aj zdochlo a nasledne šlo veľmi ťažko štartovať. Diagnostika už 3x nič neukazala. Už som bezradný. Tie spomínané konektory som ešte nepozeral. Raz mi vyhodila diagnostika potenciometer škrtiacej klapky, ale chyba sa zmazala a 2x opakovana diagnostika s odstupom času neukazala túto chybu..Poraďte mi.
Re: motor 1.2,8V - cuká
Cauko.. Tiez som mal podobne problemy. Rano auto po nastartovani slo na 3 valce, skapinalo. Diagnostika hlasila chybu cievok, samozrejme vymenene + sviecky + kable. Nakoniec bola vadna riadiaca jednotka, po vymene a par pokusoch auto ide bez problemov. Robili mi to v servise v TN, ak chces mozem ti poslat cislo a mohol by si sa snimi dohodnut.
Fiat Punto MKII 1.2 r. v. 12/2001