Zatím nejbrutálnější verze Punta, co jsem viděl je od německé firmy NOVITEC. Je založena na motoru 1.8 16V VVT z Punta HGT, ale upgradeované je úplně všechno od brzd, podvozku přes interiér, axteriér až tedy po motor.
Kéž by takový model rozšířil nabídku Fiatu Classic/Dynamic/Emotion ...
Standartní výkony (bez zapnutého NOS):
150 kW / 204 k, 0 na 100 za 7.8s, max. 239 km/h
Krátkodobý výkon (zapnutý NOS):
229 kW / 312 k, 0 na 100 za 5.4s, max. 275 km/h
Pokusím se sem našoupat pár fotek ...
Naposledy upravil(a) Patrik dne 30 kvě 2006, 09:14, celkem upraveno 1 x.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
lacin píše:Jo, ale to uz je tak dva roky zpatky co to Novitec udelal. To nema s Fiatem nic spolecnyho... Ikdyz je to dobry masturbaro.
Jo, je to starý, možná jsem to sem už někdy šupnul dokonce i já. Já si na to vzpomněl teď, když KUFI vyrukoval s tím HGT Kompressorem...
Možná se po bazarech potuluje i tento NOS Kompressor ...
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
a co takhle MK I ??? na tyto modely (nase) novitec kasle to asi uz pro ne neni auto .. nejaky 94-98 rok.. co? ... ja osobne sem spis fanda MKI ale tohel je take dokonaly.. chtel bych se svest v cem koli co ma dusik ..
No te kraaaaavo.... Jestli to ma najeto tolik, kolik pisou, tak to neni spatny. Mit na ucte par milionu, du do toho... Momentalne bych nemel ani na naplneni nadrzi na NOS...