TESNENIE..
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
menil niekto tesnenie pod hlavou na MKII 1,2 16V???nejako tu nemozem najst takeho:)zeby sa tam tak nekazili???
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reklama
Já bych měl jeden dotaz, různě čtu na fórech, nejen tady ale i na jiných - "měnil jsem těsnění pod hlavou o víkendu, v sobotu, včera a podobně" ale to jen měníte těsnění bez přebroušení hlavy nebo si to brousíte doma flexou s brusným kotoučem?
Já když měl tenhle problém u Fábky, tak všichni mechanici s kterými jsem o tom mluvil a zjišťoval u nich ceny, mi říkali že jestli chci jen měnit těsnění, je to úplně k ho... a nedaj mi na to žádnou záruku. Že se musí minimálně přebrousit hlava a ještě líp dát i nové šrouby...
Teď začínám mít obavu, že mě bude čekat těsnění u Punti a tak řeším, jestli jít do toho znovu jako minule (nové těsnění, přebroušení,tlak.zkouška, šrouby+práce - 4.500,- ) a nebo jen výměna těsnění (do litru, ale nerad bych to pak řešil po měsíci nebo dvou znova... ).
Jaký na to máte názor vy?
Já když měl tenhle problém u Fábky, tak všichni mechanici s kterými jsem o tom mluvil a zjišťoval u nich ceny, mi říkali že jestli chci jen měnit těsnění, je to úplně k ho... a nedaj mi na to žádnou záruku. Že se musí minimálně přebrousit hlava a ještě líp dát i nové šrouby...
Teď začínám mít obavu, že mě bude čekat těsnění u Punti a tak řeším, jestli jít do toho znovu jako minule (nové těsnění, přebroušení,tlak.zkouška, šrouby+práce - 4.500,- ) a nebo jen výměna těsnění (do litru, ale nerad bych to pak řešil po měsíci nebo dvou znova... ).
Jaký na to máte názor vy?
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Len to pre boha nebrús flexou !!!!!! blok motora šmirglom a to len vyčistiť a hlavu si daj spraviť .Smety píše:Já bych měl jeden dotaz, různě čtu na fórech, nejen tady ale i na jiných - "měnil jsem těsnění pod hlavou o víkendu, v sobotu, včera a podobně" ale to jen měníte těsnění bez přebroušení hlavy nebo si to brousíte doma flexou s brusným kotoučem?
Já když měl tenhle problém u Fábky, tak všichni mechanici s kterými jsem o tom mluvil a zjišťoval u nich ceny, mi říkali že jestli chci jen měnit těsnění, je to úplně k ho... a nedaj mi na to žádnou záruku. Že se musí minimálně přebrousit hlava a ještě líp dát i nové šrouby...
Teď začínám mít obavu, že mě bude čekat těsnění u Punti a tak řeším, jestli jít do toho znovu jako minule (nové těsnění, přebroušení,tlak.zkouška, šrouby+práce - 4.500,- ) a nebo jen výměna těsnění (do litru, ale nerad bych to pak řešil po měsíci nebo dvou znova... ).
Jaký na to máte názor vy?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
majco: neboj, já to rozhodně flexou brousit nehodlám... proto je tam za tou větou ten vykulený ksicht(chápeš?),mě jen není jasný, jak si to někdo doma dělá za den sám, proto se ptám jestli jen mění těsnění bez broušení nebo čím to doma brousí...
Ligogo: a když si měnil tak i s přebroušením hlavy a novými šrouby nebo jen těsnění?
Ligogo: a když si měnil tak i s přebroušením hlavy a novými šrouby nebo jen těsnění?
ako dá sa to hlavu nemusíš brúsiť za každú cenu stačí poriadne vyčistená hlava a blok a fachčí to dalej pokial si to pred tým neprehrial a hlava sa neskrutila . ak je krivá tak len dať to zbrusiť mne to spravili protekčne a tiež som to stihol rozobrať a poskladať za jeden deň.Smety píše:majco: neboj, já to rozhodně flexou brousit nehodlám... proto je tam za tou větou ten vykulený ksicht(chápeš?),mě jen není jasný, jak si to někdo doma dělá za den sám, proto se ptám jestli jen mění těsnění bez broušení nebo čím to doma brousí...
Ligogo: a když si měnil tak i s přebroušením hlavy a novými šrouby nebo jen těsnění?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996