Asi před 14 dny jsem dojel domu a kapala mi od někud chladící kapalina. I když jsem to prohlídl, nezjistil jsem odkud. Pak jela někam manželka a když se vrátila nebyla v okuhu chladící voda. Dolil jsem ji a na radu známeho jsem vymontoval termostat. Od té doby kapalina ubyla jen o něco, ale když kouknu do nádržky chladící kapaliny, tak tam je po jízdě bílá hustá pěna. NEmáte s tímto někdo zkušenost. Známý říká, že to vypadá na těsnění pod hlavou. JE u těsnění ještě nějaký příznak, který by to potvrdil? Díky moc.
P.S: Fiat UNO 45 i.e., motor 999cm, r.v. 89
Bílá pěna v chladicí kapalině
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Pokud to "žere" vodu, tak může být někde prasknutý chladič, nejčastěji u nalévacího hrdla. No a další možnost někde prožrané těsnění pod hlavou, a potom se trochu přehřívá motor, dá se stím i jet ale musí točit ventilátor často na chladiči. Já jsem tak najel asi 1800km o dovolené když se mi to stalo asi před 3-4 rokama (mojí blbostí, když jsem před dovol. vyměnil olej za plnou syntetiku!!!) jen jsem doléval vodu jako benzín po kanystrech, potom se někdy dostane i možná voda do oleje a to je horší, je to bílá kašička. To bych se taky na to hned podíval !!!
Nicméně
Od 16.07.2008 nemám UNO 45 Fire - udělal nám z něho na dovolené jeden DE-BYL kus šrotu nárazem zezadu Fabií tak ve 110km.
Od 16.07.2008 nemám UNO 45 Fire - udělal nám z něho na dovolené jeden DE-BYL kus šrotu nárazem zezadu Fabií tak ve 110km.
Re: bílá pěna v chladicí kapalině
Na vyteklej chladič jsem najel letos asi 200km a je pravda, že posledních 50 jsem řadil už o 2 stupně níž než normálně, ale novej olej a zase všechno jede... starší brácha Una je v literatuře jmenován pod názvem "perpetum mobille" ale u nás nemá homologaci, tak holt jezdíme v Unu
Pěna v kamapině, to se mi ještě nestalo, ale v souvislosti s tím co jsem teď popisoval jsem to slyšel od více lidí tak, jak tu teď řikáte: napřed pěna v chladiči, potom pára z odtoru pro dolévání oleje, pak to už z toho otvoru vyrazí špunt tlakem páry a nakonec je zpěněnej olej a to už je prý skoro konečná, jeslti se s tím něco neudělá.
Pěna v kamapině, to se mi ještě nestalo, ale v souvislosti s tím co jsem teď popisoval jsem to slyšel od více lidí tak, jak tu teď řikáte: napřed pěna v chladiči, potom pára z odtoru pro dolévání oleje, pak to už z toho otvoru vyrazí špunt tlakem páry a nakonec je zpěněnej olej a to už je prý skoro konečná, jeslti se s tím něco neudělá.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: bílá pěna v chladicí kapalině
Nemůžu si odpustit: Bílá pěna, láhev orosená
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Zkus odloupnout to gumový víčko cje na dolívání oleje vedle airboxu na motoru.Pkud bude i ta pěna bílá tam tak máš jasný těsnění pod hlavou,možná i hlavu.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄