Samovolné zvyšování otáček motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
otáčky
pánové zdravím, s těma otáčkama mám ten samý problém, vyletí až ke4500 a tam se drží, dneska jsem trochu hýbnul tím půlměsícem plynu a spadlo to na normál a drželo se to i po pár vytočeních. podle dostupných informací to vypadá na potenciometr škrtící klapky, jenže nevím kde ho hledat. doted jsem měl jen naftáka
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Mám ten samý problém, otáčky se houpou mezi 1200 až 1800 a pak to vyletí na 4500. Někde jsem četl že to může dělat lambda sonda, ale to jsem vyloučil protože po odpojení lambdy to bylo úplně stejné. Prostříkal jsem všechny konektory kontaktolem - žádná změna. Vyčistil jsem škrtící klapku - žádná změna. Potom jsem vyndal a prostříkal kontaktolem potenciometr - mírně se to zlepšilo. Ještě jsem chtěl vyndat krokový motorek, ale bohužel - hvězdičky na obou šroubech jsou vyžvejkané - nejdou povolit. Tak teď BABO RAĎ
Fiat Punto 60SX
MK1 r.v. 1996
MK1 r.v. 1996
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
martl píše:Mám ten samý problém, otáčky se houpou mezi 1200 až 1800 a pak to vyletí na 4500. Někde jsem četl že to může dělat lambda sonda, ale to jsem vyloučil protože po odpojení lambdy to bylo úplně stejné. Prostříkal jsem všechny konektory kontaktolem - žádná změna. Vyčistil jsem škrtící klapku - žádná změna. Potom jsem vyndal a prostříkal kontaktolem potenciometr - mírně se to zlepšilo. Ještě jsem chtěl vyndat krokový motorek, ale bohužel - hvězdičky na obou šroubech jsou vyžvejkané - nejdou povolit. Tak teď BABO RAĎ
Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
takže u mě záhada vyřešena, byla to prasklá gumová koncovka bovdenu plynového lanka, při prudším přidání sjela dolů kde se šprajcla a nepustila lanko, dneska mi vylítly otáčky na 6000 tak jsem zastavil, urval ji a je po problému
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
popotuner píše: Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil Pořád to je na
Fiat Punto 60SX
MK1 r.v. 1996
MK1 r.v. 1996
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 zář 2008, 17:42
- Bydliště: Svatoslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
zdravím, mně při nastartování za studena vyletí otáčky tak na 1500, chvilku tam jsou a pak klesnou na 1100. a jak se zahřeje motor trochu tak klesnou pod tisíc a nijak zvláštní mně to nepřipadne. a jinak jsem tu četl něco o spolehlivosti punta....mám najeto 172000 a krom vymlácenýho uložení předních tlumičů je auto v cajku. minimální servisní zásahy a šlape jak hodinky a ještě se mně nepodařilo puňťu uvařit a to ho docela dost dráždím
Fiat Punto 60SX Mk1 1,2 44kW 8V rv.96 malej zelenej tasmánskej čertík Tak jsem koupil nový autí puňťa sice zůstal v rodině, ale už s ním nejezdím. http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=8730
HONDA XR600r r.v.95
HONDA XR600r r.v.95
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
to je normalne ze pri studenom motore su otacky vyzsie
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Ono je rozdil mezi cistenim a cistenim Delal si to za chodu motoru, kolikrat Ti to chciplo?martl píše: Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil Pořád to je na
V kazdem pripade prave za kolisani otacek muze krokovy motorek. Mohu se zeptat, proc jsou ty hvezdicky "vyzvejkane"? To se uz nekdo snazil do toho vrtat nebo se to povedlo Tobe? Doporucuji se zamerit prave na ten krokomotor. Kdyz uz to budes delat, zkontroluj a procisti vsechny kontakty vcetne ukostreni (Kontoxova kura).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy systemmartl píše:popotuner píše: Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil Pořád to je na
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Takže ty vyžvejkaný šroubky se mi povedlo konečně vyšroubovat. Byla to hrozná práce ale nakonec se povedlo. Krokový motorek jsem vyčistil, těleso kde motorek sedí taky a dal jsem tam šroubky se šestihranou hlavou na osmičku klíč. Nyní se otáčky drží (zahřátý motor) zhruba na 850. Takže můžu všem co mají taky takové problémy jen doporučit vyčištění krokového motorku
Fiat Punto 60SX
MK1 r.v. 1996
MK1 r.v. 1996
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
A na to si prisel kde Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPIpopotuner píše:Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy systemmartl píše:popotuner píše: Mal som podobny problem na seate ibiza. Na volnobehu my otacky skakali od 500 az do 1200 nonstop. Kupil som sprej na cistenie karburatorov ktory som nastriekal par krat a uz otacky su normalne ako maju byt.
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil Pořád to je na
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
popotuner píše:
A na to si prisel kde Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI
Nevím jak ty, ale já mluvím o Puntu 60SX MK1, tedy o SPI
Fiat Punto 60SX
MK1 r.v. 1996
MK1 r.v. 1996
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
OK, pokud je to takto, tak mas pravdu. Nevedel jsem, ze MK1 jeste pouzivaly SPI rizeni. Mel jsem to na Tipu a tam se to takto cistilo.martl píše:popotuner píše:
A na to si prisel kde Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI
Nevím jak ty, ale já mluvím o Puntu 60SX MK1, tedy o SPI
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: Samovolné zvyšování otáček motoru
Vždyt jsem tam psal, že škrtící klapku jsem vyčistil Pořád to je na [/quote]
Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy system [/quote]
A na to si prisel kde Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI [/quote]
ten spray som pouzival na punto a nemusil som vobec krokovy motorcek vymontovat a cistit. Ten isty som pouzil aj na ibize a otazky su hned ako maju NO ohladom toho palivovoveho systemu, no skus my to vysvetlit ked myslis ze neviem o co ide
Ten spray necisti iba skrtiacu klapku, cisty cely palivovy system [/quote]
A na to si prisel kde Toto nema s palivovym systemem vubec nic spolecneho, vis vubec kde se vstrikuje benzin, jaka to je vzdalenost od skrtici klapky? Uvedom si, ze tady mluvime o MPI ne o zastaralem SPI [/quote]
ten spray som pouzival na punto a nemusil som vobec krokovy motorcek vymontovat a cistit. Ten isty som pouzil aj na ibize a otazky su hned ako maju NO ohladom toho palivovoveho systemu, no skus my to vysvetlit ked myslis ze neviem o co ide