nemal niekto skusenost so slabym tahom pri rozbehu , predbiehani ? Nenormalne to pri rozbehu dymí (treba drzat v otackach inak skape) za jazdy tak isto treba drzat vyssie otacky inak slaby tah , motor 1,9jtd
- akym principom zapina na 1,9jtd turbo ? mam pocit ze ho asi nemam . .
Slaby tah
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Slaby tah
Podle priznaku spatna vaha vzduchu. I EGR ventil muze byt spatny. Zkus ji odpojit. Pokud se tah zlepsi tak je potreba ji vymenit. Turbo zapina okolo 1900 ot. A plynuly zatah musi byt az do cca 4tis.bigneill píše:nemal niekto skusenost so slabym tahom pri rozbehu , predbiehani ? Nenormalne to pri rozbehu dymí (treba drzat v otackach inak skape) za jazdy tak isto treba drzat vyssie otacky inak slaby tah , motor 1,9jtd
- akym principom zapina na 1,9jtd turbo ? mam pocit ze ho asi nemam . .
- kecka
- Fiaťák
- Příspěvky: 149
- Registrován: 04 zář 2005, 19:27
- Bydliště: kousek od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
tak tak podivej se na vahu vycisti erg a podivej se na cidlo tlaku v sani byva hodne zanesene sem ho vycistil a slo to poznat......
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)
Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)
Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Taky bych se připojil kde hledat ERG ventil?- chtělo by to aby to někdo nafotil!
Já jsem váhu odpojil a vůbec žádná změna.
Naštěstí vůbec žádné kouření.
Ten záběr bych tak vyděl u mě že jde tak z plynula a né jak jsem byl u jiných motorů zvyklej že tam byl turbokopanec a ožiloto a fííííí.
Já jsem váhu odpojil a vůbec žádná změna.
Naštěstí vůbec žádné kouření.
Ten záběr bych tak vyděl u mě že jde tak z plynula a né jak jsem byl u jiných motorů zvyklej že tam byl turbokopanec a ožiloto a fííííí.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Váha vzduchu (hovorový název) je díl motoru, přesný název je debimetr. A vyrábí to pan Bosch, pravděpodobně v Číně.
EGR (ne erg) je systém recirkulace spalin (Exhaust Gas Recirculation). Ventil je elektromagnetický a řídí EGR proces ve spolupráci s řídící jednotkou.
Obrázky obého najdete zadáním vhodných klíčových slov pod funkcí "SEARCH" třeba na webu Stilo.org.
Pokud vám to bude málo, zkuste Wikipedia.org. Pokud stále málo, zkuste Google. A pokud stále nic, začni přemýšlet o pomoci odborníka.
EGR (ne erg) je systém recirkulace spalin (Exhaust Gas Recirculation). Ventil je elektromagnetický a řídí EGR proces ve spolupráci s řídící jednotkou.
Obrázky obého najdete zadáním vhodných klíčových slov pod funkcí "SEARCH" třeba na webu Stilo.org.
Pokud vám to bude málo, zkuste Wikipedia.org. Pokud stále málo, zkuste Google. A pokud stále nic, začni přemýšlet o pomoci odborníka.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW