Slaby tah

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
bigneill
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 27 srp 2006, 20:49

Slaby tah

Příspěvek od bigneill »

nemal niekto skusenost so slabym tahom pri rozbehu , predbiehani ? Nenormalne to pri rozbehu dymí (treba drzat v otackach inak skape) za jazdy tak isto treba drzat vyssie otacky inak slaby tah , motor 1,9jtd

- akym principom zapina na 1,9jtd turbo ? mam pocit ze ho asi nemam . .
Reklama
 

Geeker_cz
Fiaťák
Příspěvky: 101
Registrován: 25 lis 2006, 08:23

Re: Slaby tah

Příspěvek od Geeker_cz »

bigneill píše:nemal niekto skusenost so slabym tahom pri rozbehu , predbiehani ? Nenormalne to pri rozbehu dymí (treba drzat v otackach inak skape) za jazdy tak isto treba drzat vyssie otacky inak slaby tah , motor 1,9jtd

- akym principom zapina na 1,9jtd turbo ? mam pocit ze ho asi nemam . .
Podle priznaku spatna vaha vzduchu. I EGR ventil muze byt spatny. Zkus ji odpojit. Pokud se tah zlepsi tak je potreba ji vymenit. Turbo zapina okolo 1900 ot. A plynuly zatah musi byt az do cca 4tis.
Uživatelský avatar
kecka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 04 zář 2005, 19:27
Bydliště: kousek od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecka »

tak tak podivej se na vahu vycisti erg a podivej se na cidlo tlaku v sani byva hodne zanesene :) :) sem ho vycistil a slo to poznat......
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)

Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
bigneill
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 27 srp 2006, 20:49

Příspěvek od bigneill »

bratia , dakujem za rady ale pre istotu . Uvas (cz) znamena vaha vzduchu nieco ako unas (sk) pomer ,nejaka hodnota riedenia ? ERG mozte priblizit kde to mam hladat ? pozeram manual ale tu nieje nic akurat ze co to je . .
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Taky bych se připojil kde hledat ERG ventil?- chtělo by to aby to někdo nafotil!
Já jsem váhu odpojil a vůbec žádná změna.
Naštěstí vůbec žádné kouření.
Ten záběr bych tak vyděl u mě že jde tak z plynula a né jak jsem byl u jiných motorů zvyklej že tam byl turbokopanec a ožiloto a fííííí.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml »

Váha vzduchu (hovorový název) je díl motoru, přesný název je debimetr. A vyrábí to pan Bosch, pravděpodobně v Číně.
EGR (ne erg) je systém recirkulace spalin (Exhaust Gas Recirculation). Ventil je elektromagnetický a řídí EGR proces ve spolupráci s řídící jednotkou.
Obrázky obého najdete zadáním vhodných klíčových slov pod funkcí "SEARCH" třeba na webu Stilo.org.
Pokud vám to bude málo, zkuste Wikipedia.org. Pokud stále málo, zkuste Google. A pokud stále nic, začni přemýšlet o pomoci odborníka.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
bigneill
Začátečník
Příspěvky: 18
Registrován: 27 srp 2006, 20:49

Příspěvek od bigneill »

tak pisem verdikt . Bol to ten EGR smejd ( uz taha jak ma :lol: ) - dakujem za rady

:!: Jak to tam bolo pozreli aj (trasenie volantom zhruba pri 1800ot. ) a to bolo silenblokom , nebol poskodeny ale ked ho zrovnavali z new kusom bol 14mm rozdiel (keby niekto potreboval)
Odpovědět

Zpět na „Stilo“