ked uz rozoberame chipovanie
ma nachipovanie vplyv na dpf filter / na jeho zivotnost /? vsimol som si ,ze pred tym uplne cista koncovka vyfuku zacina cerniet . pred tym zadny dym a po nachipovani sem tam zadymi.
multipla 1,9 mtj 2007 88Kw
vliv to na DPF (FAP) filtr určitě má, ale pokud je doplněno aditivum a funguje samočištění filtru tak jak má, nemělo by to jeho funkčnost nijak moc ovlivňovat, a jaký to bude mít vliv na jeho životnost, poznáš časem. Multinu mám bez DPF, takže tohle neřeším, a u Peugeota FAP sice máme, ale i s chipem funguje tak jak má.
kouřivost se muže projevit u studeného katalizátoru, nebo při podtočení motoru a nemusí být způsobena chipem
Spojku som vymenil za normalnu Sachs a vsetko je v poriadku. Bolo tam od vyroby vadne mekano, preto spojka smykala. Okrem toho bol po 80 tisic km uplne vymlateny zotrvacnik, skrivili sa brzdove kotuce a rozsypala sa prevodovka, lebo v tovarni pri vyrobe zabudli utiahnut maticu na hriadeli. Nastastie to mam este v zaruke. Inak celkom fajn auto.
. . . . . nějak to nepobírám: uvádíš, že máš r.v. 2007, 141 k., a najeto 80 tis. km?
Jen by mi zajímalo, jak jsi přišel na ty koně a jak jsi stihnul najet ty km . . . . . . ?
Kone sme merali na motorovej brzde po ocipovani. Merali sme aj s povodnym softverom a bolo +- 120k, takze brzda meria celkom presne. Km mam uz 86 tisic, jazdim s kapelou a napr. moja tohtorocna dovolenka bola 7200 km za 10 dni. Severny polarny kruh.
...jen pro zajímavost: A proč vlastně řešíme, jestli je na tom či onom ročníku dvouhmotový setrvačník? Má to nějaký vliv na spojku, nebo její výměnu.....?