HELP - 1.6 ztratí volnoběch a chcípne
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Zdravim, po delší době ozamuju, že jsem si dneska byl pro auto. Autoelektrikář u kterého bylo bohužel nic nezjistil, prej proměřil všechny čidla, které nevykazují žádnou chybu. Říkl že by to molho být cívkou, ale na to nemá zařízení, aby to změřil. Takže asi budu muset hledat dál. Nechce se mi to dávat někam do servisu abych za to zaplatil 10 nebo 15 tis.
ja myslel na diagnostiku treba multidiagem nebo uniscanem....cidla si dokazes promerit sam... kdyz vis hodnoty..na netu jsou CD a tam je vse....ta diagnostika te bude stat do 500 a budes vedet co je K,O a kdyz nic nezjistej tak to neplat... tak to chodi aspon u nasweslyl píše:Zdravim, po delší době ozamuju, že jsem si dneska byl pro auto. Autoelektrikář u kterého bylo bohužel nic nezjistil, prej proměřil všechny čidla, které nevykazují žádnou chybu. Říkl že by to molho být cívkou, ale na to nemá zařízení, aby to změřil. Takže asi budu muset hledat dál. Nechce se mi to dávat někam do servisu abych za to zaplatil 10 nebo 15 tis.
Punto 90koníků
Re: HELP - 1.6 ztratí volnoběch a chcípne
zdravím,tak došel nakonec někdo na to čím to je? mě to dělá taky a už mi z toho jebe. Díky za odpověd
Re: HELP - 1.6 ztratí volnoběch a chcípne
tohle už mám dávno za sebou.
Pomohlo pár věcí-nová lambda,snímač volnoběžných otáček a HU,EGR ventil,svíčky,kabely,krokovej motorek volnoběhu,palivový čerpadlo,filtry,a ještě jsem měni pár věcí který přímo nesouvisej z chodem vonoběhu.dohromady jsem v tom daleko za víc než je pořizovací cena auta,ale co neřikám že tohle určitě pomůže,ještě to můžou bejt cívky rozdělovač něco podobnýho je schopný dělat i snímač který je u náhonu tachometru na převodovce.
ale nejpravděpodobnější je ten snímač volnoběžných otáček a HU-měřit ho je nesmysl to by to to auto dělalo pořád a ne jen občas takže má někde blbej kontakt,a ještě ten EGR ventil
jinak tenhle motor nikdy nebude na natural chodit tak jak by měl,nejlíp to jezdí na shell V-power raicing(ještě jde carrera 100),zlepší přechody,volnoběh a celkově se to přestane tolik třást.mám to poměrně dlouhodobě testované.
Pomohlo pár věcí-nová lambda,snímač volnoběžných otáček a HU,EGR ventil,svíčky,kabely,krokovej motorek volnoběhu,palivový čerpadlo,filtry,a ještě jsem měni pár věcí který přímo nesouvisej z chodem vonoběhu.dohromady jsem v tom daleko za víc než je pořizovací cena auta,ale co neřikám že tohle určitě pomůže,ještě to můžou bejt cívky rozdělovač něco podobnýho je schopný dělat i snímač který je u náhonu tachometru na převodovce.
ale nejpravděpodobnější je ten snímač volnoběžných otáček a HU-měřit ho je nesmysl to by to to auto dělalo pořád a ne jen občas takže má někde blbej kontakt,a ještě ten EGR ventil
jinak tenhle motor nikdy nebude na natural chodit tak jak by měl,nejlíp to jezdí na shell V-power raicing(ještě jde carrera 100),zlepší přechody,volnoběh a celkově se to přestane tolik třást.mám to poměrně dlouhodobě testované.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2