Ahoj, rád bych se vás všech zeptal na pár věcí:
Sjeté pravé zadní pneu:
Moje levé zadní pneu je sjeté z vnitřní strany. Je pravda, že když jsem kontroloval podvozek cca před 5 tis. km bylo to trochu vidět taky, ale ne nijak zvlášť. Jde mi o to, že teď už to je v porovnání s pravým zadním kolem opravdu znatelné o doooost víc. Koukal jsem na to a ta zadní náprava tam je na pevno - tzn. nějaká geometrie asi nepomůže, což? Auto jsem kupoval cca před půl rokem a to, jestli s nim bývalej majitel vjel do nějaký pořádný díry a tu nápravu má zkřivenou fakt netušim. Mám Punto HGT a rád bych věděl, jak se tenhle ,,průser,, dá napravit. Vyměnovat celou nápravu se mi vážně nechce.
+ ještě další problém, abych nezakládal nový topic:
Bouchání přední nápravy
Občas při rychlosti cca od 90 - 120 se objevuje bouchání přední nápravy, které pak z ničeho nic přestane. Trvá to třeba pár desítek km a pak to zase třeba na 500 přejde. Ale když to začne dělat, tak je to vážně dost silný, jak kdyby se jelo porad po nějakejch hrbolech. Za kolo jsem zkoušel trhat a drží, na místě při otáčení volantem taky uplně OK. Jinak ted kdyz jsem jel z dovci, tak asi dvakrát na zlomek vteřiny problikla červená kontrolka s volantem. Ale tak, že jsem to skoro ani nepostřehl. Auto jinak jede rovně, když pustim volant, nehází žádný šmejry, nic.
+ a do třetice všeho dobrýho:-)
Drhnutí pravého předního kola
Když jsem jel ted z dovči z Chorvatska, tak jsem zjistil náhodou, že z pravýho předního kola nehorázně sálá teplo, když jsem na něho plivnul, tak to uplně zasyčelo. Fakt nehorázná teplota. Levé kolo naprosto OK, nič nesyčí. Když jsem to zvednul na hever, tak to s porovnáním s levým kolem šlo o dost hůře otáčet. Tzn., že to tam o něco drhne, či co. Jinak při cestě zpět problém polevil. Auto brzdilo naprosto OK.
Díííííííííkkkkyyyy strašně všem za pomoc a rady
Náprava a sjeté pneu + bouchání přední nápravy + dření
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Tak já si teda odpovím sám,no...
Takže to dření bylo způsobený tím, že píst, který tlačí na brzdové destičky měl uplně na kaši těsnění, které se nachází na přední straně toho pístu u destičky a tím pádem se nevracel do té původní polohy, jak měl. Podržte se, ta blbá gumička do vlasů stála ve Fiatu 800,- . Bohuzel se na HGT zrovna na tohle repliky nevyrabi, ptal jsem se asi na 10ti místech. Takze výměna tech dvou tesneni pomohla. Ostatní zjišťuju.