Děkuji za odpovědi. Filtr byl měněn před 3 měsíci a je a s ním najeto přibližně 5000 Km. Před chvílí jsem se na něj díval a vypadá čistě.
Ten "snímač otáčok kľukového hriadeľa" je to čidlo, o kterém v tomto tématu píše "pacholda" hned na začátku? Nebo je to nějaké jiné čidlo?
Už se mi to občas stávalo dříve, od té doby jsem byl 2x na diagnostice - a nehlásí žádné závady. Nyní je to však pravidelně, tak asi budu muset na diagnostiku znovu. Ještě počkám, zda mi tady ještě někdo poradí.
Studená nechce jet!
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
Neviem, či snímač o ktorom píše pacholda je ten istý - tiež som nad tým rozmýšlal.
Výmena snímača s diagnostikou v PL by stálo na Pandu cca 2300,-Sk.
POZNÁMKA: Veľa mechanikov v servisoch sa spolieha na to, že všetko nájdu v diagnostike a v praxi to tak nie je. Napr. zlomený VN kábel na Punto 1.1 (trhanie počas jazdy).
Výmena snímača s diagnostikou v PL by stálo na Pandu cca 2300,-Sk.
POZNÁMKA: Veľa mechanikov v servisoch sa spolieha na to, že všetko nájdu v diagnostike a v praxi to tak nie je. Napr. zlomený VN kábel na Punto 1.1 (trhanie počas jazdy).
Multipla 1.6 16V, 12/2007
Re: Studená nechce jet!-problém konečně vyřešen
Ahoj všem. Znovu popíšu závadu: po nastartování a ujetí cca 2 km s úplně vystydlým motorem začala Mulťa cukat a nechtěla táhnout. Čím více byl sešlápnutý plyn.pedál, tím to bylo horší. Trvalo to vždy asi 500m, pak se auto vzpamatovalo a celý den jezdilo naprosto normálně. Už jsem si na to celkem zvykl. Pak přišel čas zajet na emise a ejhle. Závěr-vadná lambda sonda. Napadlo mě, jestli by to nemohlo souviset s výše zmíněným cukáním. Pročetl jsem různá fóra na netu a došel jsem k závěru, že možná ano. Vyměnil jsem lambda sondu za univerzální BOSH z Autokelly a od té doby auto jezdí jako nové.
Hodně se tvrdí, že když je vadná sonda, auto strašně žere, což se u mne nepotvrdilo.
Poslední vypočítaná spotř. před výměnou byla 7,23l
Teď, po výměně 7,05l. A myslím, že tento mírný pokles byl spíše ovlivněn trasami, které jsem zrovna jezdil (méně město).
Hodně se tvrdí, že když je vadná sonda, auto strašně žere, což se u mne nepotvrdilo.
Poslední vypočítaná spotř. před výměnou byla 7,23l
Teď, po výměně 7,05l. A myslím, že tento mírný pokles byl spíše ovlivněn trasami, které jsem zrovna jezdil (méně město).
Multipla 1.6 16V - červená-metal