Výfuk
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Výfuk
Ahoj,
prosím, potřeboval bych opět poradit.Na internetu jsem něco našel,ale cena vůbec neodpovídala tomu,co mi řekli v kamenném obchodě.
Takže se ptám.Kde bych nejlevněji sehnal výfuk na multinu.Stačí od středové části do konce.
Díky za odkazy a rady.
prosím, potřeboval bych opět poradit.Na internetu jsem něco našel,ale cena vůbec neodpovídala tomu,co mi řekli v kamenném obchodě.
Takže se ptám.Kde bych nejlevněji sehnal výfuk na multinu.Stačí od středové části do konce.
Díky za odkazy a rady.
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 243
- Registrován: 25 lis 2005, 19:59
- Bydliště: Středočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
já jsem výfuk ještě neřešil. Je tam stále originál. Takže vydrží opravdu dlouho
Multipla 1.9 JTD 110k ... "ucast na setkání Tábor - Červený Kostelec, Olomouc, Jesenice, Rapotín, Věšín, Holice a mnoho dalších" ... http://www.multipla.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (vše o Fiat Multipla) ... http://www.multiplaklub.cz" onclick="window.open(this.href);return false; FIAT MULTIPLA KLUB ČR
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
bezkonkurečně nejlevnější.Odskoušeno,výfuky jsou OK. http://obchod.prodejvyfuku.cz/default.php
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, univerzál přibližně stejných rozměrů a jeho vevaření.Karlík píše:Dobrej mechanik koupí ten vlnovec a převaří ho místo původního. Mě to dělali na Stilu. Ty vlnovce se prodávají v různejch šířkách.
Práce na cca 10 min. Cena okolo 400,-. Je potřeba koupit oválný (tuším 55x230?) ale já tam mám 50x200 a v poho. Taky záleží jak se to uřízne.
1,6 16V BiPower
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Obecně v každém servisu ti řeknou takovou variantu, kdy se co nejméně nadřou a co nejvíce mohou fakturovat. Destičky tím myslí asi přepážky v tlumiči (?). Dají se dělat různé věci, já měl na předchozím autě jako poslední tlumič navařen střední díl z felicie. Na ME a STK v poho. Ale Multi bych to neudělal.XpavelX píše:Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
1,6 16V BiPower
U mě drnčení způsoboval shořelý katalizátor. Dal jsem univerzál a ten vydržel půl roku, zase drnčí. Je to BiPower, tak nevím jestli to není vyšší teplotou spalin.XpavelX píše:Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
Ahoj kolezi multipláci,
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z
Multipla Bipower SX, 2001
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, já to měl 10x levnější (viz. výše). Holt není servis jako servis.zbynek píše:Ahoj kolezi multipláci,
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z
1,6 16V BiPower