Mam stejny vuz a zjistil jsem ,ze diagnostika se pripojuje pravdepodobne kdyz otevres kapotu - tak na leve strane u tlumice je volny 3 pinovy kabel.....petyrekk píše:Zajímalo by mě,kde mohu na tomto voze připojit diagnostický kabel (OBD) ?
DISKUZE - Domácí diagnostika OBD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Fiat Punto 1.1 rv 97
- Reklama
Tak jsem objednal z Německa kabel na bázi ELM 327 i se SW. Dobrá hračička - umí změřit výkonovou a momentovou charakteristiku motoru, údaje zrychlení 0-100, čtyřstovku atd.
Samozřejmě i standartní funkce - kompletní diagnostika, údaje ze senzorů, MAF, údaje předstihu a dávkování vstřikovačů atd.
Tak už se těším ...
Samozřejmě i standartní funkce - kompletní diagnostika, údaje ze senzorů, MAF, údaje předstihu a dávkování vstřikovačů atd.
Tak už se těším ...
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
JJ ELM 327 je hodne dobra hracka a uvazuju ,ze do toho taky pujdu....akorat pak budu muset poridit redukci na ten 3pin konektor...nekde sem ho videl taky prodavat ,ale uz nevim kde Ceny se hodne lisi...kolem 2500-3500,- za kvalitni vyrobek jako napr.
Kód: Vybrat vše
http://www.scantool.net/products/product_info.php?cPath=8_6&products_id=21
JJ, ElmScan5 - nabízí ho hodně firem z "USA". Co se mi trošku nelíbí, je obtížná mailová komunikace s nima (odpověděl mi vždy jen automat), dále angličtina v odpovědích je jednoduchá až se mi skoro zdá se slovanským (českým ?) slovosledem - přitom kdo zná US angličtinu, tak ví že je hodně specifická. A možnosti platby jsou vždy jen předem ...
No vybral jsem si nakonec podobný německý výrobek od stálice na německém trhu (Muller). Komunikace příjemná (umí i anglicky) buď s Gerhardem Muller nebo Heidi Muller (dceruška ? ...).
Navíc tento převodník je vybaven přímo rozhraním USB (oproti RS 232 u ELMScan5) a objednal jsem jej i s docela slušným sw vyvíjeným v Německu, tzn. mohl by umět evropské auta épe (databáze specifických kódů evropských výrobců). Samozřejmě hezké kožené pouzdro a kabely.
Je to dražší řešení (necelých 200 EUR pro toto retail řešení, včetně všech poplatků), holý bulk v provedení RS 232 se dá sehnat podstatně levněji, viz třeba cena pro ElmScan5.
No vybral jsem si nakonec podobný německý výrobek od stálice na německém trhu (Muller). Komunikace příjemná (umí i anglicky) buď s Gerhardem Muller nebo Heidi Muller (dceruška ? ...).
Navíc tento převodník je vybaven přímo rozhraním USB (oproti RS 232 u ELMScan5) a objednal jsem jej i s docela slušným sw vyvíjeným v Německu, tzn. mohl by umět evropské auta épe (databáze specifických kódů evropských výrobců). Samozřejmě hezké kožené pouzdro a kabely.
Je to dražší řešení (necelých 200 EUR pro toto retail řešení, včetně všech poplatků), holý bulk v provedení RS 232 se dá sehnat podstatně levněji, viz třeba cena pro ElmScan5.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
I v CZ můžete najít prodejce kabelů, např. tady mají i kabely s ELM 323 (umí všechna evropská auta, většinu asijských, a některá americká), nebo s všeumělem ELM 327 (všechny současné standardy). Stejně tak jednotlivé díly (čipy, tišťáky, konektory, kabely ...):
http://obd.ec.cz/stavebnice.asp
Ceny jsou ekvivalentní těm zahraničním, a pokud se bojíte objednávky se zahraničí, tak ideální řešení.
http://obd.ec.cz/stavebnice.asp
Ceny jsou ekvivalentní těm zahraničním, a pokud se bojíte objednávky se zahraničí, tak ideální řešení.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Zajimalo by me kde se vubec nachazi ten konektor pro pripojeni PC.....jestli je to v pojistkove skrini v kabine ridice?( 12ti pin)...nebo kdyz otevru kapotu mot. tak na leve strane vedle tlumice?( 3 pin )
A taky by me zajimalo jestli uz tu diagnostiku tady nekdo rozchodil
A taky by me zajimalo jestli uz tu diagnostiku tady nekdo rozchodil
Punto Sporting 1.2 16V MkII
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 16 srp 2006, 16:29
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Diagnostika
Ahoj Mam punto 1.1 97rok pokud budete nekdo tak hodni a hodite mi nejake schema kabelu na email rybak@almiron.cz budu predelavat celej motor tak chci mit diagnostiku po ruce diky moc nejde mi o SW jen potrebuju schema kabelu na USB prootze muj notas nema seriak
mel jsem to na diagnostice u Fiata minuly tyden....konektor je v pojistkove skrini u ridice, aspon tam ten kram pripojoval(kam presne, to jsem nevidel)...mel na to nekolik redukcnich kabliku, ale tester byl asi jen na Fiata...nejaky predpokladam notebook nacpany do prenosne krabicky s dotykovym displayem...bezelo to na Win98 samotna aplikace semtam spadla nastesti nenasli zadnou zavadu a lambda pry taky okKakin píše:Zajimalo by me kde se vubec nachazi ten konektor pro pripojeni PC.....jestli je to v pojistkove skrini v kabine ridice?( 12ti pin)...nebo kdyz otevru kapotu mot. tak na leve strane vedle tlumice?( 3 pin )
A taky by me zajimalo jestli uz tu diagnostiku tady nekdo rozchodil
Fiat Punto Sporting II.gen. 1.2 16V - šestikvaltovej yellow devil - čest jeho památce, Fiat Stilo MW 1.6 my2007
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 lis 2006, 23:31
- Bydliště: SLOVENSKO
Diagnostika
Pani.Potreboval by som niekoho kdo vie ako sa da zapojit z Punta 1,1 benzin r.v 1996 trojpinovy diagnosticky steker na OBD zasuvku.Malo by tam byt 12V,kostra a K-line ale nevie kde co zapojit.Mam diagnostiku OBD na VW SKODA.A diagnostiku ELM327 ta mi zatial fungovala iba na Forde.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
domácí diagnostika
Ochrana nastavení a konstrukce řídící jednotky vozů Fiat, stejně jako jiných je zřejmě "přísně tajná". Zaručuje zřejmě nutnost provedení opravy v autorizovaném servisu.
Na novější vozy neseženete ani schéma elektrozapojení!!
Jsem toho názoru , že i "žlutí andělé" pracují stejným způsobem jako já, t.j. voltmetrem za 200Kč zjistí zda někde proud je či není a nezjistíli pravděpodobnou závadu jež mohou odstranit , odkážou vlastníka na servis příslušné značky..
Domnívám se, že my majitelé vozů Fiat bychom se měli spojit a požadovat od Fiatu dodání jednoduchého diagnostického přístroje, pro zjišťování závad odstranitelných v našem národním kutilském prostředí.!!
Na novější vozy neseženete ani schéma elektrozapojení!!
Jsem toho názoru , že i "žlutí andělé" pracují stejným způsobem jako já, t.j. voltmetrem za 200Kč zjistí zda někde proud je či není a nezjistíli pravděpodobnou závadu jež mohou odstranit , odkážou vlastníka na servis příslušné značky..
Domnívám se, že my majitelé vozů Fiat bychom se měli spojit a požadovat od Fiatu dodání jednoduchého diagnostického přístroje, pro zjišťování závad odstranitelných v našem národním kutilském prostředí.!!
Diagnostika na Fiaty existuje ovsem stoji i se SW skoro 10 000,-! Takze neni pro kazdeho...pristi tyden ji budu kupovat - takze kdyby mel nekdo nejaky problem muzeme se domluvit za nejaky peniz at se me to aspon vrati OBD jsem zkousel ,ale nejak me to spolu nejelo-budto spatny SW nebo to potrebuje nejake jine zapojeni
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 lis 2006, 23:31
- Bydliště: SLOVENSKO
Fiat Punto 1,1 benzin
osobne si mislim ze ide iba o zabojenie toho trojpinoveho konektoru.Ja mam doma ELM 327 ktory vie vsetkych devet protokolov.Kupil som ho v nemecku.