Punto 1.9.jtd - před 3000 ztratí výkon

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
trapez
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 kvě 2008, 08:40

Punto 1.9.jtd - před 3000 ztratí výkon

Příspěvek od trapez »

Nemůže mi někdo poradit, koupil jsem si Punto 1.9 JTD a při zrychlování kolem 2800-2900 otáček najednou ztratí výkon, prostě zrovna když to má mít nejvyšší (začne poškubávat) - nedá se s tím pak ani pořádně předjíždět. Na PC - v servisu vyčetli paměť závad a žádnou chybu na motoru nenačetli. Výfuk ucpaný není. Díky
Petr
Reklama
 

Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

Mno závad může být víc,např.:zacpaný katalizátor,špatná dodávka nafty a nebo nějako pochouchaný turbo
trapez
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 kvě 2008, 08:40

Příspěvek od trapez »

Vasek176 píše:Mno závad může být víc,např.:zacpaný katalizátor,špatná dodávka nafty a nebo nějako pochouchaný turbo
No jo ale jak to zjistit, výfuk jsem měl venku ten je ok
Petr
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

odhadoval bych to na zabetonovanej erg ventil ten dela na JTD (obecne) problemi vrele vsak doporucuju hodit to do servisu mozna te to vyjde levneji nez kdyz to budes opravovat sam
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Ono treba vedieť s diagnostikou aj robiť a nie len čítať ! Aký tlak to malo v sacom potrubí ked to začalo poškubávať ? Treba to dať na diagnostiku niekomu čo vie s tým aj robiť a nie len čítať závady ! možností je vela Váha vzduchu to by ale diagnostika odhalila ale čo tak zarezlé alebo zasekávajúce sa ovládanie lopatiek v Turbe poprípade zanesené turbo alebo vadný ventil ovládania turba alebo pípojovacia hadica možností je fakt dosť a niet toho boha aby na to človek neprišiel chce to len odborníka a nie človeka čo zoberie za zmazanie závad a povie nedá sa to je proste blbosť !!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
trapez
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 kvě 2008, 08:40

Příspěvek od trapez »

Oli píše:odhadoval bych to na zabetonovanej erg ventil ten dela na JTD (obecne) problemi vrele vsak doporucuju hodit to do servisu mozna te to vyjde levneji nez kdyz to budes opravovat sam

no kdybch věděl kde ten ventil je, tak bych na to juk, já se toho zas tak nebojím - právě jak píše kolega tady v servisech jen uměj přečíst a vymazat paměť závad a víc nic - samozřejmě hezká věc za peníze
Petr
trapez
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 kvě 2008, 08:40

Příspěvek od trapez »

majco píše:Ono treba vedieť s diagnostikou aj robiť a nie len čítať ! Aký tlak to malo v sacom potrubí ked to začalo poškubávať ? Treba to dať na diagnostiku niekomu čo vie s tým aj robiť a nie len čítať závady ! možností je vela Váha vzduchu to by ale diagnostika odhalila ale čo tak zarezlé alebo zasekávajúce sa ovládanie lopatiek v Turbe poprípade zanesené turbo alebo vadný ventil ovládania turba alebo pípojovacia hadica možností je fakt dosť a niet toho boha aby na to človek neprišiel chce to len odborníka a nie človeka čo zoberie za zmazanie závad a povie nedá sa to je proste blbosť !!!
tlak asi bohužel nikdo neměřil - nebo to taky ukáže diagnostika ?? to turbo je docela možná věc, ale dá se do něj dostat doma ?? hadici jsem kontroloval ta je v pořádku, a nevím jestli by zlobil ventil ovládání - myslel jsem, že když jednou běží tk se prostě motá jak je potřeba, že by se pak zase zastvilo ?? Víš nikdy jsem nafťáka doma neměl tak o tom moc nevím.
Petr
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Nie že sa zastaví turbo ale turbo má lopatky ktoré sa natáčajú v závislosti od potreby motora a ovláda to podtlakový ventil na turbe od toho ventilu ide hadička k elektroventilu ktorý reguluje podtlak ! - v tom by som hladal kameň urazu :lol: :lol: ale vieš diagnostika len podla toho čo píšeš !!!
Ano diagnostika ti zmerá tlak v sacom potrubí tak isto aj tlak v palivovom čerpadle a kto vie čo aký tlak zamená tak vie kde hladať chybu . Obrázek
Tam ako smeruje číslo jedna je ten ventil a z toho ide tá spominaná hadička !
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
trapez
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 09 kvě 2008, 08:40

Příspěvek od trapez »

majco píše:Nie že sa zastaví turbo ale turbo má lopatky ktoré sa natáčajú v závislosti od potreby motora a ovláda to podtlakový ventil na turbe od toho ventilu ide hadička k elektroventilu ktorý reguluje podtlak ! - v tom by som hladal kameň urazu :lol: :lol: ale vieš diagnostika len podla toho čo píšeš !!!
Ano diagnostika ti zmerá tlak v sacom potrubí tak isto aj tlak v palivovom čerpadle a kto vie čo aký tlak zamená tak vie kde hladať chybu . Obrázek
Tam ako smeruje číslo jedna je ten ventil a z toho ide tá spominaná hadička !
díky hned jak bude čas na to kouknu a dám vědět
Petr
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“