motor 1.2,8V - cuká

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Fandy
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 10 kvě 2008, 23:00
Bydliště: CR

motor 1.2,8V - cuká

Příspěvek od Fandy »

Ahoj,jsem tady nový :D rád bych věděl,motor mi cuká v nižších otáčkách,typuji projít svíce,kabely,vzduch filtr.Může být?
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
Reklama
 

Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

zkus pouzit tlacitko "nahore" - Hledat, myslim ze par odpovedi bys nasel (napr.nez nekdo odepise)) ;) a at takovych temat zas nemame tady mraky. cao.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Fandy
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 10 kvě 2008, 23:00
Bydliště: CR

Příspěvek od Fandy »

Pravda,něco jsem i našel.Vyměnil jsem svíčky,změřil kabely k nim,vzduch. filtr nový.Motr je krásně tichý,ale pořád si pocukává....budu teda hledat dál
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Mohlo by to byt aj benzinom :)
Punto MK2 1.2 8V ELX
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... co takhle vyzkouset tlak paliva ... a co se tyce tech kabelu - nejdou zmerit
jsou vysokonapetove ... jen vymena ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Fandy
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 10 kvě 2008, 23:00
Bydliště: CR

Příspěvek od Fandy »

Proč by nešly kabely měřit?Všechny 4 mají cca 0,6-0,7kohm myslím že jsou ok.A ten tlak paliva-jak zjistím,že je správný?Možná by bylo dobrý napíchnout na diag.Škoda že to nejde na můj kabel s VAG-COMem co používám na VW :(..Ale jo,kabel může být naprd-když bude mít "prostřelenou" izolaci...
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

vyhod ty kabely a dej si tam jiný...já se ted pohybuju o 100krát nižších odporech a jede to o dost líp...když ten motor ohřeješ tak taky cuká???
Fandy
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 10 kvě 2008, 23:00
Bydliště: CR

Příspěvek od Fandy »

Teplej je o dost lepší,vynechává míň :)
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Lambda
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

Taky se klonim k lambda sondě, taky mi to za studena cukalo. Po výměně pohoda... ale teda já na to přišel na diagnostice.
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky
Fandy
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 10 kvě 2008, 23:00
Bydliště: CR

Příspěvek od Fandy »

No,paráda.Jinak ještě jsem zapoměl-mám pocit že motor nejde za plynem :(Taky důsledek lambdy? V pondělí jsem objednán v servisu na diag.,tak jsem zvědavej 8)
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

Mno ještě bych zkusil zda není někde z oxidovaný kontakt od lamdy,ale naznačuje to na lamdu
J.kiwi
Fiaťák
Příspěvky: 106
Registrován: 17 led 2008, 13:55
Bydliště: Ostrava <-> Beskydy

Příspěvek od J.kiwi »

mám podobný problém s 1,2 8v, ale moje Punto cuká jen ráno, když je chladnějí a motor je studený. Po ujetí cca 3Km a zahřátí je vše OK - svíčky a kabely jsou nové. Myslíte, že by to mohlo být cívkou nebo jak je napsáno výše lambdou ? Kolik asi stojí nova lambda ma MK2 ? Auto má 75 tis km.
Fiat Punto 5d 02, 1.2 8v, AC,ABS, 6airbag,
5-ko
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 18 lis 2005, 09:11
Bydliště: SR

Příspěvek od 5-ko »

;-)
Hehehe... mne to cuká tiež... Čo typujete chalani... Vymeníte a čo.... Začne to cukať potom zasa... Možno nie od lambdy ale od iného.... A tá sonda stála asi pred pol rokom vyše 3tis., myslím bosh.... Potom sa tu riešili aj univerzál a podobne...

Fakt si myslíte že na našich autách bude výmena sondy prínos? Máte to v tak otrasnom stave? Ja mám tachometrových asi 150 tis. a ktovie koľko ešte stočených.... Nehorší sa to, neprší na mňa a cez zimu mi je teplo.... chápete?

Neriešil by som to ďalej, keby som menil sviečky, káble, filtre a výsledok 3:0 pre fiat. A preto som aj ja rezignoval...

A ešte: Opravíš to, odíde ti ono... Šporkasa.

Ale aj tak mám rád tú k*rvu taliansku... ;-)
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...
Fandy
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 10 kvě 2008, 23:00
Bydliště: CR

Příspěvek od Fandy »

Až na to že ty lambady jsou tam 2,vypadá to,že je mám celkem nedávno měněný.Beru to podle přívodních kablíků a konektorů i sond-jak nové :? Vypadá to že předchozí majitel to možná řešil a nedokončil.Já na to přijdu,snad :wink: Ještě dotaz:nemůže to dělat o zub posunutý rozvod...třeba?
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“