motor 1.2,8V - cuká
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
motor 1.2,8V - cuká
Ahoj,jsem tady nový rád bych věděl,motor mi cuká v nižších otáčkách,typuji projít svíce,kabely,vzduch filtr.Může být?
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
- Reklama
Proč by nešly kabely měřit?Všechny 4 mají cca 0,6-0,7kohm myslím že jsou ok.A ten tlak paliva-jak zjistím,že je správný?Možná by bylo dobrý napíchnout na diag.Škoda že to nejde na můj kabel s VAG-COMem co používám na VW ..Ale jo,kabel může být naprd-když bude mít "prostřelenou" izolaci...
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI
mám podobný problém s 1,2 8v, ale moje Punto cuká jen ráno, když je chladnějí a motor je studený. Po ujetí cca 3Km a zahřátí je vše OK - svíčky a kabely jsou nové. Myslíte, že by to mohlo být cívkou nebo jak je napsáno výše lambdou ? Kolik asi stojí nova lambda ma MK2 ? Auto má 75 tis km.
Fiat Punto 5d 02, 1.2 8v, AC,ABS, 6airbag,
Hehehe... mne to cuká tiež... Čo typujete chalani... Vymeníte a čo.... Začne to cukať potom zasa... Možno nie od lambdy ale od iného.... A tá sonda stála asi pred pol rokom vyše 3tis., myslím bosh.... Potom sa tu riešili aj univerzál a podobne...
Fakt si myslíte že na našich autách bude výmena sondy prínos? Máte to v tak otrasnom stave? Ja mám tachometrových asi 150 tis. a ktovie koľko ešte stočených.... Nehorší sa to, neprší na mňa a cez zimu mi je teplo.... chápete?
Neriešil by som to ďalej, keby som menil sviečky, káble, filtre a výsledok 3:0 pre fiat. A preto som aj ja rezignoval...
A ešte: Opravíš to, odíde ti ono... Šporkasa.
Ale aj tak mám rád tú k*rvu taliansku...
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...
Až na to že ty lambady jsou tam 2,vypadá to,že je mám celkem nedávno měněný.Beru to podle přívodních kablíků a konektorů i sond-jak nové Vypadá to že předchozí majitel to možná řešil a nedokončil.Já na to přijdu,snad Ještě dotaz:nemůže to dělat o zub posunutý rozvod...třeba?
PUNTO MKII,VW PASSAT V6 TDI