MOTOR, SVÍČKY: Umístění
Moderátor: peta.smolik
MOTOR, SVÍČKY: Umístění
Zdravím,
nevíte kde má nová Panda zapalovací svíčky? Asi zřejmě někde pod vzduchovým filtrem, ale nevím kde přesně.
Dík
nevíte kde má nová Panda zapalovací svíčky? Asi zřejmě někde pod vzduchovým filtrem, ale nevím kde přesně.
Dík
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Úplně jedonoduché.
Sundej přední kryt sání a vyndej vzduchový filtr. Poté odšroubuj zbývající sání. Obnaží se to klapka do "karburátoru". Na zadní straně hlavy motoru je najdeš na konci 4 černých vysokonapěťových kabelů.
POZOR, díra na svíčky je opravdu těsná a se špatným přístupem, jak ti tam něco spadne, budeš to od tama horko težko dostávat. Já si na to koupil kloubový svíčák za 120ká a pohoda.
Jinak jsou tam NGK a dával sjem si tam DENSO Iridium. Motor 1.2.
Sundej přední kryt sání a vyndej vzduchový filtr. Poté odšroubuj zbývající sání. Obnaží se to klapka do "karburátoru". Na zadní straně hlavy motoru je najdeš na konci 4 černých vysokonapěťových kabelů.
POZOR, díra na svíčky je opravdu těsná a se špatným přístupem, jak ti tam něco spadne, budeš to od tama horko težko dostávat. Já si na to koupil kloubový svíčák za 120ká a pohoda.
Jinak jsou tam NGK a dával sjem si tam DENSO Iridium. Motor 1.2.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
DíkTOMBY píše:Úplně jedonoduché.
Sundej přední kryt sání a vyndej vzduchový filtr. Poté odšroubuj zbývající sání. Obnaží se to klapka do "karburátoru". Na zadní straně hlavy motoru je najdeš na konci 4 černých vysokonapěťových kabelů.
POZOR, díra na svíčky je opravdu těsná a se špatným přístupem, jak ti tam něco spadne, budeš to od tama horko težko dostávat. Já si na to koupil kloubový svíčák za 120ká a pohoda.
Jinak jsou tam NGK a dával sjem si tam DENSO Iridium. Motor 1.2.
Dík za rady. Ještě mám něco... Mám Pandu 2 roky a najeto 40 tisíc. Chce jet do servisu na druhou kontrolu a podle servisní knížky by měli měnit olej, olejový filtr, vzduchový filtr, nastavit vůli ventilů a vyměnit zapalovací svíčky. Nic se ovšem nepíše o výměně chladící a brzdové kapaliny. Jak to tedy je?TOMBY píše:NZ. Kdyby jsi ještě něco potřeboval, napiš.
A za další. Měl bych jim říct, aby nastavování ventilů neprováděli? Jde o to, že se v servisu kam jdu pořád mění automechanici a kdoví jestli to umí že?
Dík za odpověď
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
S tím, co se provándí na servisních prohlídkách tě seznámí v servisu a můžeš si třeba vyfotit, jaké ndíly atd. jsi měl před serviskou a pak to porovnat s tím co ti tam dali nového.
Brzdovku ale určitě mění, chladící kapalinu nevím.
Seřízení ventilů bych se nebál, je to banální zíkrok, který by měl zvládnout každý mechoš. Jinak tam na to snad mají školení a technologické postupy, pokud se neví rady. Nebo si nech udělat setvisku v jiném Fiatu.
Já jsem si dal vlastní vzduchový balvlněný filtr a zapalovací svíčky a při servisce jsem jim řekl, že to měnit nechci a oni OK. Nicméně je to v rozporu se sevisníma podmínkama - vše je o domluvě.
To se žlutým konektorem jsou vstřikovací jednotky paliva. To co je mezi nima jsou kabely od svíček ( ty černé). Když za ně opatrně zatáhneš, vytáhneš je a uvidíš svíčku.
Brzdovku ale určitě mění, chladící kapalinu nevím.
Seřízení ventilů bych se nebál, je to banální zíkrok, který by měl zvládnout každý mechoš. Jinak tam na to snad mají školení a technologické postupy, pokud se neví rady. Nebo si nech udělat setvisku v jiném Fiatu.
Já jsem si dal vlastní vzduchový balvlněný filtr a zapalovací svíčky a při servisce jsem jim řekl, že to měnit nechci a oni OK. Nicméně je to v rozporu se sevisníma podmínkama - vše je o domluvě.
To se žlutým konektorem jsou vstřikovací jednotky paliva. To co je mezi nima jsou kabely od svíček ( ty černé). Když za ně opatrně zatáhneš, vytáhneš je a uvidíš svíčku.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Viděl jsi ten obrázek?TOMBY píše:S tím, co se provándí na servisních prohlídkách tě seznámí v servisu a můžeš si třeba vyfotit, jaké ndíly atd. jsi měl před serviskou a pak to porovnat s tím co ti tam dali nového.
Brzdovku ale určitě mění, chladící kapalinu nevím.
Seřízení ventilů bych se nebál, je to banální zíkrok, který by měl zvládnout každý mechoš. Jinak tam na to snad mají školení a technologické postupy, pokud se neví rady. Nebo si nech udělat setvisku v jiném Fiatu.
Já jsem si dal vlastní vzduchový balvlněný filtr a zapalovací svíčky a při servisce jsem jim řekl, že to měnit nechci a oni OK. Nicméně je to v rozporu se sevisníma podmínkama - vše je o domluvě.
To se žlutým konektorem jsou vstřikovací jednotky paliva. To co je mezi nima jsou kabely od svíček ( ty černé). Když za ně opatrně zatáhneš, vytáhneš je a uvidíš svíčku.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Jasný viděl. Jinak bych ti to nepsal. Ty vstřikovače paliva ústí do sacího potrubí k sacím ventilům v hlavě motoru. Tvrdý plast to tuším je.
Vysokonapěťové kabely jsou tlusté černé a jdou z pravé strany.
Vysokonapěťové kabely jsou tlusté černé a jdou z pravé strany.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Byl sem na 2 leté prohlídce minulý měsíc (38kkm) - brzdovku měnili, chladící enem kontrolovali - nebylo potřeba dolívat.TOMBY píše:S tím, co se provándí na servisních prohlídkách tě seznámí v servisu a můžeš si třeba vyfotit, jaké ndíly atd. jsi měl před serviskou a pak to porovnat s tím co ti tam dali nového.
Brzdovku ale určitě mění, chladící kapalinu nevím.
Seřízení ventilů bych se nebál, je to banální zíkrok, který by měl zvládnout každý mechoš. Jinak tam na to snad mají školení a technologické postupy, pokud se neví rady. Nebo si nech udělat setvisku v jiném Fiatu.
Já jsem si dal vlastní vzduchový balvlněný filtr a zapalovací svíčky a při servisce jsem jim řekl, že to měnit nechci a oni OK. Nicméně je to v rozporu se sevisníma podmínkama - vše je o domluvě.
To se žlutým konektorem jsou vstřikovací jednotky paliva. To co je mezi nima jsou kabely od svíček ( ty černé). Když za ně opatrně zatáhneš, vytáhneš je a uvidíš svíčku.
PS: vzhledem k proběhu ( do 40kkm chybělo asi 2.5kkm) sem musel spešl žádat o výměnu oleje a následné vynulování servisního intervalu PP. Provedli bez připomínek.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006