TYP - cisteni vzduch.filtr
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
TYP - cisteni vzduch.filtr
cus
prohraboval sem se nejakejma navodama jak cistit vzduch.filtr a kazdej hlasa neco jinyho...jeden ze po umyti se muze pouzit olej wd40, druhej zase ze ne....omg....
...takze, muzu pouzit olej wd40 po umyti filtru raceland? nemam zadnej origo K&N olej nebo tak, takze musim varit z "co dum dal":)))....
jeste jedna otazka...pred nejakou dobou mi to zacalo cukat do 3tis otacek...pak je to uz ok....kdyz rychle seslapnu plyn tak to cuka do tech cca 3tis...kdyz seslapuju plynule tak to necuka:))
nevite nekdo co by to mohlo bejt?
prohraboval sem se nejakejma navodama jak cistit vzduch.filtr a kazdej hlasa neco jinyho...jeden ze po umyti se muze pouzit olej wd40, druhej zase ze ne....omg....
...takze, muzu pouzit olej wd40 po umyti filtru raceland? nemam zadnej origo K&N olej nebo tak, takze musim varit z "co dum dal":)))....
jeste jedna otazka...pred nejakou dobou mi to zacalo cukat do 3tis otacek...pak je to uz ok....kdyz rychle seslapnu plyn tak to cuka do tech cca 3tis...kdyz seslapuju plynule tak to necuka:))
nevite nekdo co by to mohlo bejt?
- Reklama
hmmm ted me napadlo...muzu vubec tenhle cisiti??? nekery se nesmej cisti ne?Pun-to píše:No WD40 určitě ne. Když s ním namažu řetěz na kole tak je za tři tejdny úplně suchej. A to je to co nepotřebuješ. Kup origo olejíček.
mam tenhle: http://tuningevolution.com/eshop/catalo ... T2004S.jpg
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Vencapunto píše:Já mam podobnej kónus(ne Raceland) a běžně ho jenom umeju a vyperu v teplý vodě s jarem dokud neni voda z něj čistá a ničim ho pak nestříkam a je pořád jak novej
fakt jo??? sem prave v nejakym tom tisicim navodu cetl, ze pokud filtr nenastrikas tak potom neplni funkci filtru:))...no ale jestli to delas prvavidelne a furt jezdis tak to asi funguje:))))))
jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...SHANE54 píše:ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude...
ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
n8w píše:jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...SHANE54 píše:ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude...
ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))
Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
hmm...s tim teplym vzduchem ses mimo, mam to vosetreny:)))...jinak zbytek=dik...MIKI-GT píše:n8w píše:jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...SHANE54 píše:ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude...
ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))
Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš? jediný air filtr co funguje je bmc cda kit co stojí asi 6tisíc..na brzdě potvrzeno... měl jsem taky ten hříbek odstíněnej a navedenej vzduch z nárazníku... a nebylo to pořád ono než ted.. (navíc ty máš "astmatika" tam to je znát víc ten filtr a teplota nasávanýho vzduchu) u turba je to téměř jedno..tam to má na práci FMICn8w píše:hmm...s tim teplym vzduchem ses mimo, mam to vosetreny:)))...jinak zbytek=dik...MIKI-GT píše:n8w píše: jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...
ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))
Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
ok..sem nevedel ze pocitas s tim ze to mam odstineny a rouru vod narazniku...tak to mam:)...hehe "astmatika", no v lete nic moc:DDD.MIKI-GT píše:Myslíš? jediný air filtr co funguje je bmc cda kit co stojí asi 6tisíc..na brzdě potvrzeno... měl jsem taky ten hříbek odstíněnej a navedenej vzduch z nárazníku... a nebylo to pořád ono než ted.. (navíc ty máš "astmatika" tam to je znát víc ten filtr a teplota nasávanýho vzduchu) u turba je to téměř jedno..tam to má na práci FMICn8w píše:hmm...s tim teplym vzduchem ses mimo, mam to vosetreny:)))...jinak zbytek=dik...MIKI-GT píše:
Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
Hele ale stejne se mi zda ze ten filtr je lepsi nez klasickej box...
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...
astmatik je název u turbařů pro auta bez turba
astmatik je název u turbařů pro auta bez turba
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
no hele to ze to zabilo motor se mi fakt nezda:))) nevim no...skubani protoze hodne vzduchu???=COZE???...neni to nahodou obracene?...takze vlastne sport.filtr autu nepomaha vubec a jeste posle vykon dolu...hmm ok kamo:))))...to je moc:DDDMIKI-GT píše:záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...
astmatik je název u turbařů pro auta bez turba
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
zřejmě asi nevíš princip váhy vzduchu....dej si tam vejfuk, optiku a pojede ti to 300 z místa.......zajed na brzdu před a po a pak se tu se mnou hádej jinak si tu nebudu plítvat čas s někým jako si ty... chceš pomoct, když ti napíšu svůj názor tak se směješ...prosím jak chceš.. proč jezdí GTčka za mnou s něčím když chtějí poradit nebo něco udělat...ale to je jedno..stačí sledovat jiná fora než čr a znát trochu motory...takže nasedanon8w píše:no hele to ze to zabilo motor se mi fakt nezda:))) nevim no...skubani protoze hodne vzduchu???=COZE???...neni to nahodou obracene?...takze vlastne sport.filtr autu nepomaha vubec a jeste posle vykon dolu...hmm ok kamo:))))...to je moc:DDDMIKI-GT píše:záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...
astmatik je název u turbařů pro auta bez turba
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
no jasne ty vsevede..."HELP-GT nejde radit" - si to voe sprav sam ne? kdyz za tebou vsichni "GTckari" jezdej...lol tyve skoda ze nemas GT v hlave...MIKI-GT píše:zřejmě asi nevíš princip váhy vzduchu....dej si tam vejfuk, optiku a pojede ti to 300 z místa.......zajed na brzdu před a po a pak se tu se mnou hádej jinak si tu nebudu plítvat čas s někým jako si ty... chceš pomoct, když ti napíšu svůj názor tak se směješ...prosím jak chceš.. proč jezdí GTčka za mnou s něčím když chtějí poradit nebo něco udělat...ale to je jedno..stačí sledovat jiná fora než čr a znát trochu motory...takže nasedanon8w píše:no hele to ze to zabilo motor se mi fakt nezda:))) nevim no...skubani protoze hodne vzduchu???=COZE???...neni to nahodou obracene?...takze vlastne sport.filtr autu nepomaha vubec a jeste posle vykon dolu...hmm ok kamo:))))...to je moc:DDDMIKI-GT píše:záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...
astmatik je název u turbařů pro auta bez turba
ale jinak dik za radu ty GTcko