Bravo2: vibracie v plynovom pedali
Moderátor: peta.smolik
Bravo2: vibracie v plynovom pedali
mam 16'' kolesa, motor 1.4, a vzdy pri mensom aj vacsom zabere mi plynovy pedal pri 2500 ot./min jemne vibruje.
Vyhoda - vzdy viem, ze:
na trojke sa uz blizim ku 50 kmh
na stvorke som presiel 60 kmh
na patke som presiel 80 kmh
na sestke som presiel 100 kmh
Nevyhoda
nemozem ist pohodlne v meste na stvorke 50 - 60 kmh. ked bude platit patdesiatka v obci, bude mi to jedno. na dialnici jazdim 120-130 kmh, tam na sestke tocim 3000-3300 ot/min
ale i tak mi to troska vadi. presne tento problem pri 2500 otackach som mal v starej Corolle, ale tam som to vyriesil - plynove lanko som viedol inou trasou, aby sa nedotykalo bloku motora. To asi tazko v tomto Fiate dokazem.
Tak sa chcem aspon spytat:
ked sa pomaly rozbiehate, plynule, napriklad na stvorke od 50 kmh do 90 kmh, pocitite na nejakej urovni (napr. 2500 ot/min) zvysene vibracie v plynovom pedali, ktore pri vssich (napr. 2700) otackach zase zmiznu?
dakujem za odpovede
Vyhoda - vzdy viem, ze:
na trojke sa uz blizim ku 50 kmh
na stvorke som presiel 60 kmh
na patke som presiel 80 kmh
na sestke som presiel 100 kmh
Nevyhoda
nemozem ist pohodlne v meste na stvorke 50 - 60 kmh. ked bude platit patdesiatka v obci, bude mi to jedno. na dialnici jazdim 120-130 kmh, tam na sestke tocim 3000-3300 ot/min
ale i tak mi to troska vadi. presne tento problem pri 2500 otackach som mal v starej Corolle, ale tam som to vyriesil - plynove lanko som viedol inou trasou, aby sa nedotykalo bloku motora. To asi tazko v tomto Fiate dokazem.
Tak sa chcem aspon spytat:
ked sa pomaly rozbiehate, plynule, napriklad na stvorke od 50 kmh do 90 kmh, pocitite na nejakej urovni (napr. 2500 ot/min) zvysene vibracie v plynovom pedali, ktore pri vssich (napr. 2700) otackach zase zmiznu?
dakujem za odpovede
Fiat bravo 2, 1.4, 90 k, 12/2007
- Reklama
ahoj riso,
mám stejnou konfiguraci jako ty (kola+motor) a musím potrvdit, že mi občas taky vibruje. a je pravda, že to mohlo být okolo 2.500 otáček. bylo období, mám pocit tak někde kolem 3.000 najetých km, kdy jsem to dost cítil, pak se to nějak usadilo a dnes bych řekl, že to už nedělá vůbec a jestli, tak jen velmi nepatrně. když to začalo dělat, tak jsem z toho byl docela vyhoukanej, prolézal jsem auto zevnitř, v motoru, hledal cestu táhla plynu, ale je to tam všechno tak zadělaný, že de facto do ničeho pořádně nevidíš, tak jsem se na to vykašlal a tenkrát jsem si bral boty s vyšší podrážkou, abych ty vibrace necejtil
myslím, že to není nic vážného, být tebou, nechal bych to být, pokud s tím nejsou spojený jiný problémy (např. zadrhávání pedálu apod.), třeba si to sedne jako mě. pamatuj, že máš ještě celkem nový tzv. neusazený auto a všechno chce svůj čas.
mě takhle vybláznilo vrzání jdoucí ze zadních sedadel, projevovalo se to pouze při zatáčení do leva, byl jsem ve Fiatu, odborníci na to nemohli přijít co to děla, tak jsem se svěřil kámarádovi, kterej má svůj autoservis, svezl jsem ho a hned věděl - namazal dosedací plochu zadního sklopného sedadla s kovovým rámem a byl klid
mám stejnou konfiguraci jako ty (kola+motor) a musím potrvdit, že mi občas taky vibruje. a je pravda, že to mohlo být okolo 2.500 otáček. bylo období, mám pocit tak někde kolem 3.000 najetých km, kdy jsem to dost cítil, pak se to nějak usadilo a dnes bych řekl, že to už nedělá vůbec a jestli, tak jen velmi nepatrně. když to začalo dělat, tak jsem z toho byl docela vyhoukanej, prolézal jsem auto zevnitř, v motoru, hledal cestu táhla plynu, ale je to tam všechno tak zadělaný, že de facto do ničeho pořádně nevidíš, tak jsem se na to vykašlal a tenkrát jsem si bral boty s vyšší podrážkou, abych ty vibrace necejtil
myslím, že to není nic vážného, být tebou, nechal bych to být, pokud s tím nejsou spojený jiný problémy (např. zadrhávání pedálu apod.), třeba si to sedne jako mě. pamatuj, že máš ještě celkem nový tzv. neusazený auto a všechno chce svůj čas.
mě takhle vybláznilo vrzání jdoucí ze zadních sedadel, projevovalo se to pouze při zatáčení do leva, byl jsem ve Fiatu, odborníci na to nemohli přijít co to děla, tak jsem se svěřil kámarádovi, kterej má svůj autoservis, svezl jsem ho a hned věděl - namazal dosedací plochu zadního sklopného sedadla s kovovým rámem a byl klid
zaujimave. robi to stale, od 2500 do 2700 ot / min. ale ten avensis ma prekvapil. Ked sa jedna o rychlost, mohlo ist o nejaky nasledok vetra o nejaku cast. Ale tu sa jedna o otacky a spravanie motora. Dufam, ze to sadne, aj ked ja som skeptik, co sa aut tyka. Cakam dokonalost a ona nikde.
Fiat bravo 2, 1.4, 90 k, 12/2007
-
- Začátečník
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18 dub 2008, 11:10
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No pár brav jsem už projel a zatím jsem toto ani u jednoho neregistroval.
S fiatem jezdím denně. Kontakt na mě... ICQ:292717425, Mail: masek@motortec.cz
mám 15.500 km a už nic nepociťuji, ale nevím jestli to ustalo, nebo jsem si už zvyk, ale hlavně už to neřešímpe73 píše:ahoj riso,
mám stejnou konfiguraci jako ty (kola+motor) a musím potrvdit, že mi občas taky vibruje. a je pravda, že to mohlo být okolo 2.500 otáček. bylo období, mám pocit tak někde kolem 3.000 najetých km, kdy jsem to dost cítil, pak se to nějak usadilo a dnes bych řekl, že to už nedělá vůbec a jestli, tak jen velmi nepatrně. když to začalo dělat, tak jsem z toho byl docela vyhoukanej, prolézal jsem auto zevnitř, v motoru, hledal cestu táhla plynu, ale je to tam všechno tak zadělaný, že de facto do ničeho pořádně nevidíš, tak jsem se na to vykašlal a tenkrát jsem si bral boty s vyšší podrážkou, abych ty vibrace necejtil
myslím, že to není nic vážného, být tebou, nechal bych to být, pokud s tím nejsou spojený jiný problémy (např. zadrhávání pedálu apod.), třeba si to sedne jako mě. pamatuj, že máš ještě celkem nový tzv. neusazený auto a všechno chce svůj čas.
mě takhle vybláznilo vrzání jdoucí ze zadních sedadel, projevovalo se to pouze při zatáčení do leva, byl jsem ve Fiatu, odborníci na to nemohli přijít co to děla, tak jsem se svěřil kámarádovi, kterej má svůj autoservis, svezl jsem ho a hned věděl - namazal dosedací plochu zadního sklopného sedadla s kovovým rámem a byl klid
ja mam 13 000 km a stale to iste. ale zvyknut som si trochu zvykol. cakam uz len na tu 50-ku v obci. potom mi to uz bude uplne jedno. sice, 50-kou na trojke je to presne 2500 otacok, ale patdesiatkou v obci jazdim na stvrtom prevodovom stupni. nie som pretekar, skor pohodovy vodic, ktory hladi skor na bezpecnost a prehlad na ceste.
Fiat bravo 2, 1.4, 90 k, 12/2007