pokles teploty a zasvietenie kontrolky vstrekovania
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
pokles teploty a zasvietenie kontrolky vstrekovania
caute neviem ci sa to tu uz preberalo ale ked som siel vcera po dialnici tak mi miestami klesla rucicka teploty na nulu a zaroven sa rozsvietila cervena kontrolka vstrekovania.ubral som plyn a po chvilke teplota zasa vyskocila na polovicku a kontrolka zhasla.neviete co s to moze byt??robilo mi to len po dialnici pri 5 a pri rychlostiach 120 km/h a vyssich.
moze to byt benzinom ze dobre nespaluje??lebo pred tym co som chodil po dialnici a podstatne rychlejsie ako vcera mi to nic nerobilo.vcera som bral plnu nadrz na slovnafte tak neviem ci to moze byt tym.
diki za kazdu radu
moze to byt benzinom ze dobre nespaluje??lebo pred tym co som chodil po dialnici a podstatne rychlejsie ako vcera mi to nic nerobilo.vcera som bral plnu nadrz na slovnafte tak neviem ci to moze byt tym.
diki za kazdu radu
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reklama
Re: pokles teploty a zasvietenie kontrolky vstrekovania
No kámo ja bych to videl na tesnenie pod hlavou ale neviem aký máš motor ? skús odvzdušniť chladiacu sústavu a pobehať potom skús znova odvzdušniť a ak sa ti bude stále zavzdužnovať tak tesnenie pod hlavou .palec píše:caute neviem ci sa to tu uz preberalo ale ked som siel vcera po dialnici tak mi miestami klesla rucicka teploty na nulu a zaroven sa rozsvietila cervena kontrolka vstrekovania.ubral som plyn a po chvilke teplota zasa vyskocila na polovicku a kontrolka zhasla.neviete co s to moze byt??robilo mi to len po dialnici pri 5 a pri rychlostiach 120 km/h a vyssich.
moze to byt benzinom ze dobre nespaluje??lebo pred tym co som chodil po dialnici a podstatne rychlejsie ako vcera mi to nic nerobilo.vcera som bral plnu nadrz na slovnafte tak neviem ci to moze byt tym.
diki za kazdu radu
dalšia možnosť termostat aj ked potom nechápem tú kontrolku vstreku
Skús to este odsledovať aj na kúrení či ti kolíše teplota alebo nie ?
Možno len chyba v elektrike?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
motor je 1,2 16V ale robi mi to len pri vyssich rychlostiach teda vcera zacalo.a teplota ked kurim tak ok.vobec neviem cim to moze byt
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mi to dělalo podobně - neměl jsem ještě ani pořádně zahřátý motor a najednou mi šla ručička teploměru nahoru a sepnul se ventilátor, pak ručička zase spadla. Někdy se přitom rozsvítila kontrolka vstřiku a buď vzápětí zhasla nebo svítila trvale do vypnutí motoru. Při jízdě mi kolísala ručička teploměru, ale držela se pořád dole a padala třeba až k nule. Myslím, že problém je v čidle teploty na termostatu, ale 100% jistotu, že je to tím, nemám. Ovšem po výměně celého termostatu (i s čidlem) problém zmizel, Puňťa líp topí a po zahřátí motoru se ručička drží pořád někde uprostřed. Tak si vem z toho, co chceš!palec píše:motor je 1,2 16V ale robi mi to len pri vyssich rychlostiach teda vcera zacalo.a teplota ked kurim tak ok.vobec neviem cim to moze byt
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Hm, mohol by to byť aj ten snímač teploty. Neviem ako to má toto Punto konkrétne riešené koľko tam je snímačov teploty, ak len jeden, ktorý dodáva údaje aj budíku v prístrojovke aj riadiacej jednotke motora tak by to vysvetľovalo ten svietiaci vstrek. A v tomto prípade by to malo robiť problém hlavne pri zohriatom motore. Mohol by si skúsiť či sú dobre zapojené kontakty a zmerať to, len by si potreboval vedieť tie hodnoty aké to má mať pri jednotlivých teplotách, v nejakých dielenských príručkách to isto bude... alebo ísť na diagnostiku.
náš miláčik: Marea Weekend 1.8 ELX Verde Scuro Met
otec: Punto 1.1 55S Bleu Capri
otec: Punto 1.1 55S Bleu Capri
to vstrekovanie mi zasvietilo az ked rucicka teplomeru klesla na nulu a svietilo pokial tam rucicka bola.inak to nesvietilo vobec.teplota obacs kolisala ale nie az na nulu a miestami som mohol pridavat ako som chcel a rucickou teploty nepohlo vobec
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
No, to by mohlo byť presne ono... Nejdem ti na 100% tvrdiť, že je to ten snímač (lebo ani netuším koľko ich má tvoj Puntík) ale ak je to tak, že máš jeden snímač a dajme tomu, že sú naň zle pripojené kábliky alebo je pokazený tak zrazu ti počas jazdy vypadne z neho signál a vtedy ti začne na prístrojovke teplota ukazovať nulu a RJ rozsvieti kontrolku vstreku lebo tiež nemá údaje o teplote. A keď signál opäť naskočí tak vstrek zhasne a ručička ukazuje aktuálnu teplotu.palec píše:to vstrekovanie mi zasvietilo az ked rucicka teplomeru klesla na nulu a svietilo pokial tam rucicka bola.inak to nesvietilo vobec.teplota obacs kolisala ale nie az na nulu a miestami som mohol pridavat ako som chcel a rucickou teploty nepohlo vobec
náš miláčik: Marea Weekend 1.8 ELX Verde Scuro Met
otec: Punto 1.1 55S Bleu Capri
otec: Punto 1.1 55S Bleu Capri
mohlo by to byt ono dam to skontrolovat a uvidim snad to pomoze a mozno to dam na diagnostiku
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasné, daj to niekde pozrieť, môže to byť samozrejme veľa vecí, ale ja osobne by som ich skúsil naviesť na ten snímač, lebo naozaj to má také príznaky a už som o podobných problémoch čítal na inom fóre a bolo to presne tým snímačom.
náš miláčik: Marea Weekend 1.8 ELX Verde Scuro Met
otec: Punto 1.1 55S Bleu Capri
otec: Punto 1.1 55S Bleu Capri
bol som v servise kde mi povedali ze tam mam nechat vychaldnut auto teda cca 4hodiny na co som nemal cas.chceli mi pravit diagnostiku.ale technik mi povedal ze to moze robit snimac teploty vody a ked klesne na nulu to da signal riadiacej jednotke ze je motor studeny ta prida benzinu a tym to zle spaluje teda rozsvieti sa kontrolka vstrekovania.nerobi to dobre na katalyzator dnes pokracujem v navstevach servisov.kde som bol nemali original diagnostiku takze idem do origos fiatu.uvidime co povedia tam
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
nasiel som toto v navode na punto IIa od Arrow79:
str.25
"UPOZORNENIE
Ak sa ukazovatel nastavi na zaciatok stupnice /nizka teplota/ a kontrolka prehriatia A/cervena/ zacne svietit, znamena to poruchu v sustave. V takom pripade treba nechat sustavu skontrolovat v autorizovanom servie Fiat."
takze je to tak ako si pisal, PC v aute da signal ze nieco nie je v spravnych hodnotach.
str.25
"UPOZORNENIE
Ak sa ukazovatel nastavi na zaciatok stupnice /nizka teplota/ a kontrolka prehriatia A/cervena/ zacne svietit, znamena to poruchu v sustave. V takom pripade treba nechat sustavu skontrolovat v autorizovanom servie Fiat."
takze je to tak ako si pisal, PC v aute da signal ze nieco nie je v spravnych hodnotach.
Fiat punto II 1.2 8V ELX 2001
bol som v servise fiat.spravili mi diagnostiku a zistili ze cidlo je dobre.ale nasli nejake chyby v riadiacej jednotke s cidlom teploty vody tak ich vymazali a puntik ide ako aj predtym ak nie lepsie:)ale vraveli mi ze rucicka teploty nedostali za polku ani ked to auto ako kolvek zohriali.vzdy len do polky vystupila
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nevím, jak u benzínu, ale u mého JTD po výměně celého termostatu ručička teploty nepřejde přes půlku ani za nic! Nevím, jak bude ukazovat v létě, když bude horko, ale myslím, že to bude to samé.palec píše:bol som v servise fiat.spravili mi diagnostiku a zistili ze cidlo je dobre.ale nasli nejake chyby v riadiacej jednotke s cidlom teploty vody tak ich vymazali a puntik ide ako aj predtym ak nie lepsie:)ale vraveli mi ze rucicka teploty nedostali za polku ani ked to auto ako kolvek zohriali.vzdy len do polky vystupila
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
presne vetrak sa zapina na obidve rychlosti to skusali ale rucicka dalej proste nejde:))
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;