TUNING - zvýšení tlaku v turbu
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Ja jsem cerpal z www.italiancars.org/Fiat/technika,zvyseni plniciho tlaku a turbo ihi vlz.Je to sice na benzin,ale princip je obdobny.
No budík mřipíchneš na sání mezi zurbem a motorem. Záleží jestli máš mech na vzduch nebo el. Potom je to buď jen hadička nebo čidlo. Zvedat tlak turba by měl jen ten kdo ví co a jak. Třeba u benzínu to není jen tak jednoduchý, protože se ochuzuje směs, kterou musíš obohatit přeprogramováním jednotky. U nafty se zase dá přidat na čerpadle,ale při stálém zneužívání může dojít k propálení pístů. Jemné přidání nafty nabudí dojem,že motor je pružnější odspod, ale zase v otáčkách špatně spaluje. Chce to cit, ale praktickej výsledek není lepší než správné nastavení pro daný motor.
O ventilech BOV neuvažuješ?
O ventilech BOV neuvažuješ?
2,4TD_HLX_week ex
Croma 1,9mJTD 110kW, automat, black Emotion
Croma 1,9mJTD 110kW, automat, black Emotion
Re: TURBO1.7 TD
0.65 mělo benálové Uno Turbo 1.3 @ 105PS. Jo, to bylo autíčko .lacin píše:Mozna budu kecat, ale u 1,7 turbonafty by to melo tlacit v serii 0,65 baru. Turbobenaly kolem 1,3 baru.SOKOLIK píše:Koukal jsem na el. schema v punto-mysteria a je to navedeny na spinac.Nasel jsem,jak se to da zvysit tlak o 0,2,ale potrebuju vedet,kam pichnout ten budik,abzch videl,jaky je tam tlak.Nevite,kolik tlaci turbo.Slisel jsem,ze kolem 0,9.dik
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2