Chip
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
ano moze to byt ale tie motory ma aj stylo bravo maju 250nm ale multipla nie a dal si si to namerat pred tym alebo si ten vykon len tak typol pokial mas 105 110 115 jtd tak spojka vydrzi 250 260 nm ale ked pojdes vysie tak nie ty mas urcite pod 250 tak nemusis vediet na tom tak jazdit tiez bi ta nebavilo jazdit v otackach a nalozenom ani nehovorym
a myslíš tím 88kW JTD nebo 88kW M-Jet ? co vím, dávali se do MULTIPLY oba dva. JTD měl 206Nm a M-Jet má 255Nmmiro9 píše:mozno na slovensku uvadzaju nieco ine ale ja to mam ajnamerane bolo to 121koni 209nm 88 kw motor ma rozne krutaky zalezi na riadacej aky motor a v com je namontovany su aj v alfe tie motory maju ine krutaky
Naposledy upravil(a) Minimaxa dne 14 dub 2008, 15:52, celkem upraveno 2 x.
www.minimaxa.cz
teda slovensky umím docela obstojně, ale tohle je fakt nad moje sílymiro9 píše:ano moze to byt ale tie motory ma aj stylo bravo maju 250nm ale multipla nie a dal si si to namerat pred tym alebo si ten vykon len tak typol pokial mas 105 110 115 jtd tak spojka vydrzi 250 260 nm ale ked pojdes vysie tak nie ty mas urcite pod 250 tak nemusis vediet na tom tak jazdit tiez bi ta nebavilo jazdit v otackach a nalozenom ani nehovorym
www.minimaxa.cz
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 úno 2007, 18:22
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V technicaku mam napisane len vykon 88kW, krutak sa neuvadza. Bol som na motorovej brzde merat. S original softwerom bolo 120k a 210Nm, co mi potvrdilo, ze brzda meria dobre. Po ocipovani brzda ukazala 147k a 247 Nm. Potom sme to este upravovali kvoli 2000 otackam, lebo pri nich sa motor rozvibroval, mal rapkavy zvuk a horsie tahal. Niekolko krat sme prestavovali hodnoty v mapach, az sme zistili, ze tam mozme pridat len 3%, viac sa nedalo.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
ale to já vím že 88kW je 120PS a tom nikdo nepochybuje, ale do Multiply se dávali dva motory s výkonem 88kW, jeden byl ještě JTD s 206Nm a druhý novější mulTijet s 255Nm. alespoň takhle to uvádějí oficiální dokumenty! co ale naměříš(te) na brzdě je jiná věcmiro9 píše:mzslim 88mjt mam to odmerane nechce sa mi verit ze by tam bol taky rozdiel v krutaku 88kw je 120koni serii tak to musi byt mjt
www.minimaxa.cz
no jasně, protože průběh pro JTD a mulTijet je jinej, a mapy z jtd na mtj se musí upravit. soft pro poslední mtj má zatím málokdo. našel jsem na netu jen pár firem, které mají pro mtj vyhovující chip. no je v tech motorech pěknej hokejmiro9 píše:to iste to robilo aj mne len nabiehal skorej od 1800 bolo to strasne ked bol plny plyn tak to zrychlovalo dalo sa to vydrzat potom mi to upravyl aby to tak nestrpalo na pol plynu bolo to lepsie stale tych 280nm bolo vela programoval to podla alfy potom to upravoval
www.minimaxa.cz
http://www.chiptuningdirect.com/fiat/multipla_en/ na tejto stranke su cipi boxi aj na mjt je tam krutak zvyseny na 260nm da sa to objednat
ne, děkuju, nechci. po zjištění co je uvnitř této a dalších takových krabiček mi tohle nesmí do auta. je tam jeden odpor, napojením na váhu vzduchu oblbneš informaci o teplotě vzduchu a ECU podle toho dávkuje více paliva. Tím je sice dosaženo většího výkonu. Ale: stoupne spotřeba, hrozí propálení pístu - auto jede obrazně stále stylem "na sytič", zvýší se kouřivost a hlavně, výrobní cena takové škatulky je cca 50,-Kč takže různé powerboxy, chipboxy, apod. prostě jako regulérní úpravu neuznávám.miro9 píše:http://www.chiptuningdirect.com/fiat/multipla_en/ na tejto stranke su cipi boxi aj na mjt je tam krutak zvyseny na 260nm da sa to objednat
www.minimaxa.cz
http://www.spojky.eu/Kadla píše:Vsetko je to fajn, ale co ta spojka? Ten krutak sa neda vyuzit...
www.minimaxa.cz