majco píše:No stálo to dákych 150sk a kukni na www.auto-art.sk a do vyhladávača daj FPUN-5100050-ZL a potom aj FPUN-5100050-ZPmarsox píše:to Majco: kde a za kolko si ich kupil?pripadne link
TYP - Nástřik dutin a spodku
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 led 2008, 17:35
- Bydliště: Těšínské slezsko
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 led 2008, 17:35
- Bydliště: Těšínské slezsko
to jsi ještě neviděl zespoda mojí Cromu
matroš máš na mysli co? jen plechy, nebo i nějaké výlisky?
matroš máš na mysli co? jen plechy, nebo i nějaké výlisky?
ygzo píše:No, tak cital som tu ze punto by malo vydrzat 10 rokov bez korozie. No, neviem ci je moje vynimka, ale rok vyroby 12/1999 teda ma nieco cez 8 rokov a moj podvozok vyzeral takto (okrem ineho deravy vyfuk, ale to sa stava). Takze nasledovala kompletna GO - odhrdzenie, vyvarenie, vystriekanie dutin konzervacnym voskom, konzervazia tym dinitrol nastrekom. Tak poviem ze toto som ozaj u mojho 8 rocneho puntasa necakal. Asi jazdilo casto v zime na solenych cestach, ale aj tak sa mi to zda brutal. Vsak posudte..
Tak som pri tom nechal este vymenit predne kotuce + oblozenie, zadne bubny+celuste+valceky+nejake struny, vyfuk som nechal zatial len zavarit (nemal som chut kupovat novy, az ked tento celkom dosluzi). VYslo ma to cakum pikum dokopy 16900,- Coz si nedokazem odhadnut ci boloa cena adekvatna alebo prehnana. Matros vysiel na 9000, praca na 7900. Auto je teraz od spodku jedna radost Ako nove. Nehodlal som ho predavat, zatial mi vyhovuje, tak ho hodlam asi "dojazdit" a to uz hadam za ten cas takto osetreny ten podvozok vydrzi.
Fiat Croma 2.0 ie r.v. 1988
Škoda 120 GLS r.v. 1985
Škoda 120 GLS r.v. 1985
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Matros som myslel vsetko dokopy, teda Brzdove celusti FERODO, Brzdove platnicky ICER, Brzdove valceky zadne, Brzdove kotuce STARLINE, Brzdova kvapalina, Brzdovy bubon Pilenga, Antikorozny nastrek DINITROL 7kg, Antikorozna ochrana dutin 1kg, Sada pruzin do zadnych brzd, +plechy na opravu prehrdzavenych casti.
Vencapunto: Mas ho garazovane? Kolko km? Jazdis v zime dost. Ja nonstop jazdim, zima leto, garazovane nie je a asi ani nebolo a predchadzajuci majitel jazdil tiez stale.
Vencapunto: Mas ho garazovane? Kolko km? Jazdis v zime dost. Ja nonstop jazdim, zima leto, garazovane nie je a asi ani nebolo a predchadzajuci majitel jazdil tiez stale.
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Nuz tak ja neviem co to mam ja za auto Inak je v OK stave, ozaj zachovaly kus. Ale podvozok to odniesol asi za vsetko ostatne. Ale inak ten moj nevyzeral az tak zle na prvy pohlad, tamtie diery sa ukazali az po zoskrabani nejakej tej vrstvy co na tom bola. Vidiet bolo len miernu koroziu tam na zadnych zvaroch.
Ale mechanik hovoril, ze sa tiez cuduje, ze take iste rocniky pozna bez korozie, aspon bez takej velkej ako som mal ja. Povodny majitel si to doviezol z rakuska alebo nemecka (uz si nepamatam odkial) a ten mechanik mi vravel ze v niektorych oblastiach odtial moc solia cesty v zime a ze auta odtial su viditelne v horsom stave co sa korozie tyka.
Ale mechanik hovoril, ze sa tiez cuduje, ze take iste rocniky pozna bez korozie, aspon bez takej velkej ako som mal ja. Povodny majitel si to doviezol z rakuska alebo nemecka (uz si nepamatam odkial) a ten mechanik mi vravel ze v niektorych oblastiach odtial moc solia cesty v zime a ze auta odtial su viditelne v horsom stave co sa korozie tyka.
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Tak to dovezl asi z německa. Já mam teď v rukách punťulu z Německa a je zespoda sežranej dost. Nevim jestli jsou tam taky díry v podvozku, to na to nevypadalo, ale ještě jsem do toho nepích...Ale píhnul jsem do pravýho zadního blatníku, protože tam nejsou kompletní plastový podběhy, bahno se pěkně drží na hadici do nádrže a bylo to tam docela divoký
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Tak jsem se pustil do podvozku toho fiátka a je to to samý jako má ygzo. No, ale všechny díry jsem zadělal, rez odstranil a zatřel, takže už tam nefouká Jen se před třemi dny ulomil výfuk před posledním tlumičem... Takže teď se dostanu i tam kolem toho tlumiče, je tam takovej zdvojenej plech, asi aby to lépe odolalo teplu z výfuku. Jenže to znamená další svary a další hrany => další rez a další díry [/b]
HELP - problémy s TLUMEXEM
Dobré ráno, mám jeden dotaz - u nového Punta Claasic jsem před zimou natřel prahy a část podvozku ochranným nátěrem TLUMEX. Bohužel teď jsem zjistil, že na některých místech není TLUMEX stále zaschlý (přitom už je to přes 3 týdny). Pravděpodobně se nesnáší s ochranným nátěrem, který na určitá místa (spoje...) dali ve Fiatu. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Co s tím? Moc díky za názory !!!
tlumex je na prd,nezaschne uplně jenom přituhne a chytá se na to bordel,bejt tebou tak už to tim tlumexem dotřu normálně celé zespod a příští rok až už to "zvětrá" tak si kup natěr ve spreji na podvozky na bázi kaučuku, Body apod., já jsem zkoušel "Tlumex plast" a taky nic moc,tak jsem koupil Body
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87