Poradte-odisla mi spojka alebo prevodovka?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- lucass81
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08 črc 2007, 23:13
- Bydliště: Dolný Kubín, SK
- Kontaktovat uživatele:
do fiatu ani nemam kde ist. Najblizsi je nejakych 70 km Keby som mal vtedy po ruke nejakeho mechanika, co by mi ju vedel vymenit, samozrejme by som nesiel do servisu. To bolo viac-menej nudzove (a velmi drahe ) riesenie.
Punto II. ELX, 1,2l 8V, 12/99
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
hm, tak ano,ine ti asi neostavalo. u nas v Senci je jeden neznackovy servis s dost divnymi cenami. Ked tam ides so starou 120 tkou alebo s novym autom platis tu istu sadzbu( myslim okolo 400 sk /hod bez dane) a myslim si ze je rozdiel ci opravuje 120 tku alebo sa hrabe v elektronike Superba za tu istu cenu?)lucass81 píše:do fiatu ani nemam kde ist. Najblizsi je nejakych 70 km Keby som mal vtedy po ruke nejakeho mechanika, co by mi ju vedel vymenit, samozrejme by som nesiel do servisu. To bolo viac-menej nudzove riesenie.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 bře 2008, 21:56
- Bydliště: Trnava
tazke radenie
mne to urobilo vcera isli my velmy tazko hadzat rychlosti. dnes som kontroloval spojku, aj prevodovku a isla zase dobre. nakoniec som zistil ze mam zlý silenblock zavesenia matora a prevodovky. ktory robil vsetok ten problem. takze teraz musim zohnat nový.
Punto S55, čirna metalíza
Re: Poradte-odisla mi spojka alebo prevodovka?
Nazdar mafi. Rovnaký problém nastal aj v mojom punte. Mám najazdených niečo nad 96 000 km a za posledný mesiac som tento problém pocítil niekoľkokrát. Tento víkend skúsim svojho mechanika a uvidím čo to bude stáť. Budem sa musieť pripraviť na najhoršie:-))mafi píše:Ked sa rozbehnem tak sa mi tazko preradi do dalsej rychlosti alebo sa mi vobec neda zaradit rychlost ,ked sa aj rozbehnem a mam rychlostku na 5ke a chcem podratit na 4ku tak sa tam neco zasekne a nejde to ,ked chcem vratit do 5tky tiez to nejde ,ked som ale na mieste tak rychlosti mi idu preradovat lahko,len pocas jazdy uz nie,odysla mi spojka alebo prevodovka?
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
ja mam najazdene podobne 96680km a mechanik povedal ze cim dlhsie sa bude jazdit natom tym vznikaju vecsie skody ,tak treba rychlo do opravy kym sa da ,pravdepodobne budes mat tiez chyteny synchron ako aj ja .........ooprava vychadza cez 10tis mozno o nieco viac zalezi akeho mas mechanika ,ale vzdy lepsie ako menit celu prevodovku za 50tis a hore
Mne odisla spojka pri 68 000 km. Radit sa este dalo uplne v pohode, ale spojka isla strasne tazko. V servise mi povedali, ze to este takych 3000 km vydrzi a ze potom uz nebudem vediet radit. Tak som to vymenil hned a vyslo ma to okolo 10000 v oroginal servise FIAT na Roznavskej v Bratislave. Vymenili aj prevodovy olej, povysavali a nalestili mi cele auto. Az na cenu som s nimi bol zatial stale spokojny.
Neviem ako s tym predchadzajuci majitel jadil, ale asi strasne ked odisla tak skoro. No, Sportinga nesetril .
Neviem ako s tym predchadzajuci majitel jadil, ale asi strasne ked odisla tak skoro. No, Sportinga nesetril .
Ak to máš MK1 tak tieto prevodovky boli velmi slabé predpokladám že to hučanie / prejavuje sa ako taký šuchot kov na kov / prestane ked radiacu páku jenme zatlačíš do lava alebo do prava ono to znamená že ložiská v prevodovke majú toho už dosť za sebou a je potrebná výmena origoš by bolo vymeniť aj sinchr +obímky a vidličky ale takú investíciu nespraví nikto ! Tak ak ti to vadí tak výmena prevodovky /možno kúpiš lepšiu alebo sa zmieriš s tým zvukom a pridáš na rádiu Ak to máš len vzačiatkoch tak skús nalať dáku prísadu do prevodového oleja možno ti to pomôže .kenedzak píše:začalo mi hučet v převodovce,aspon myslim. když za jízdy vyřadim tak to přestane,nejvic při 2a3. oleje je dost to jsem kontroloval. dik za připadne odpovědi
Ja mám v dlhodobom teste asi 0,5l oleja viac ako je riska a trocha to pomohlo ale moc nie
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996