DISKUZE - změna motorizace-na silnejsi
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
trino: kolik tam chces foukat? Pri jakym kompresnim pomeru? Jestlis snizoval hlavu, tak pocitej s zivotnosti 2 tis. km... Firemotory sou kvalitni, ale rado se podpaluje tesneni pod hlavou, protoze na jednom miste je spatne reseny chlazeni. Turbo motory musi mit chlazeni i mezi vlozkama valcu, jinak se ti prehrivaji. Jakou elektroniku tam davas?
Kazdopadne je to moc penez, nejde jenom nasadit a jet a proc to delat? Koupit GT a pojede to urcite lip, a hlavne dyl...
Kazdopadne je to moc penez, nejde jenom nasadit a jet a proc to delat? Koupit GT a pojede to urcite lip, a hlavne dyl...
Hustokrutost
- Reklama
Re: DISKUZE - změna motorizace
Nevim proc te to stve me rozsekala Š120 do kopce jak malinu byl akorat vic rozjetej a projel kolem me jak bavo na dalnici a ja uz ho nedohnal a to mam 12 8V. taky nic moc ale aspon na tu skodovku jsem se citilDohy píše:mel bych dotaz.. mam MK I 1.2 60 ku .. a mel bych zajem tam nacpat turbo z gtcka.. myslim si ze by to tam jit prece melo turbo a jinou hlavu.. poradte.. nechci si kupovat gt.. ted uz ne mam svyho puntu rad.. premyslim ze bych to takhle vymakal .. slo by to ?.. porad te.. prosííím - prece jenom to nasere kdyz vam na silnici ujete prekopany rapid 130ka.. a ten motor ma pouze po go nic vic.. zadny upravy .. ja mam motor take ok .. ale proste fakt na toho (BLBYHO) rapida sem nemel.. a o nejakym fordu 1.4i ani nemluvim drzim se v zavesu ale.. tot vse..
Ja mám MK II 1,9 JTD a nemám problém ani s oktáfkou a fábie a podobné žížalky si dávam na snídani.
Najradšej mám ked zošliapnem pedál a rozfičí sa turbo je to lahodný zvuk
Najradšej mám ked zošliapnem pedál a rozfičí sa turbo je to lahodný zvuk
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Popis:
Fiat Punto 1.4 GT turbo 98kW (133 koní), rv. listopad 1999, najeto 93tis. km. Plná výbava: klimatizace, airbag, centralni zamykani, imobilizér, okna v el., zrcatka v el., servo, ABS, mlhovky, vyskove nastavitelne sedadlo ridice, vyskove nastavitelny volant, ostrikovace svetlometu. Alu 15´ s pneu 195/45, sportovni pruziny Sparco, kotouce vzadu i vpredu. Mail: squall@squall.cz , prodavam z rodinnych duvodu (manzelka prisla do jineho stavu a potrebujeme kombika). Fota jsou zde: http://sweb.cz/reklamatrik/GT
GTcka v nejhorsim stavu sezenete za 70tis. (sam jsem jedno takove MALEM koupil), kdy maji hodne najeto, vybava neni plna a rv. bude okolo 94,95. Nejlepsi GTcka jsou k mani za 100 az 110tis.,kdy maji nadherna ALU kola, plnou vybavu, interier v kuzi, naj. malo a rv. okolo 98 az 99 (to byly posledni modely pred novou ver. Punta). To moje je na prodej okolo 90tis., pricemz je stav nadherny, zadna koroze, plna vybava vc. klimatizace, naj. 93km a nejake drobne a rv. 1999 (tedy jeden z poslednich modelu). V pripade zajmu se muzete prijet klidne podivat, projet se a ozkouset. Cislo na me: 603425943.
Fiat Punto 1.4 GT turbo 98kW (133 koní), rv. listopad 1999, najeto 93tis. km. Plná výbava: klimatizace, airbag, centralni zamykani, imobilizér, okna v el., zrcatka v el., servo, ABS, mlhovky, vyskove nastavitelne sedadlo ridice, vyskove nastavitelny volant, ostrikovace svetlometu. Alu 15´ s pneu 195/45, sportovni pruziny Sparco, kotouce vzadu i vpredu. Mail: squall@squall.cz , prodavam z rodinnych duvodu (manzelka prisla do jineho stavu a potrebujeme kombika). Fota jsou zde: http://sweb.cz/reklamatrik/GT
GTcka v nejhorsim stavu sezenete za 70tis. (sam jsem jedno takove MALEM koupil), kdy maji hodne najeto, vybava neni plna a rv. bude okolo 94,95. Nejlepsi GTcka jsou k mani za 100 az 110tis.,kdy maji nadherna ALU kola, plnou vybavu, interier v kuzi, naj. malo a rv. okolo 98 az 99 (to byly posledni modely pred novou ver. Punta). To moje je na prodej okolo 90tis., pricemz je stav nadherny, zadna koroze, plna vybava vc. klimatizace, naj. 93km a nejake drobne a rv. 1999 (tedy jeden z poslednich modelu). V pripade zajmu se muzete prijet klidne podivat, projet se a ozkouset. Cislo na me: 603425943.
trosku tohle tema ozivim, pac jsem neco nasla (v zahranici) a i jsem o tom slysela, ze to nekdo by mohl mit v planu:
motor z Fiat Coupe 2,0 16V Turbo do Punta mk1
konkretne tady je prechod z GT do uvedeno obsahu....
a vleze se. bohuzel popis, nemam, portugalsky neumim.
- mozna jen tolik, ze uprava zabrala 9mesicu a stala 4000euro!
Kazdopadne maserka !
a pro predstavu, takhle vypada v "origo obalu" (neboli v Coupe):
motor z Fiat Coupe 2,0 16V Turbo do Punta mk1
konkretne tady je prechod z GT do uvedeno obsahu....
a vleze se. bohuzel popis, nemam, portugalsky neumim.
- mozna jen tolik, ze uprava zabrala 9mesicu a stala 4000euro!
Kazdopadne maserka !
a pro predstavu, takhle vypada v "origo obalu" (neboli v Coupe):
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
chtěl jsem to taky ale vzdal jsem to..
1. tuhle přestavbu nelze provést legálně,
2. ten motor je docela těžkej a přední náprava by trpěla šíleně
3. to auto už má co dělat s trošku poladěným motorem.. o brzdách ani nemluvně.. navíc anglické silnice a naše je trošku rozdíl...
4. vyměnit něco na tom motoru je takřka naprostý nadlidský úkon, vždyt už ta 1,4 tam je naplácaná a vždy se musí vyndat půlka věcí aby byl k nečemu pořádný přístup
jediná výhoda je to že to má velký výkon už v sérii takže i větší životnost.. pokud to je na sprint tak to beru, ale pokud na silnici tak je lepší trošku poladit motor, a zainvestovat do podvozku a brzd a většina auto má problémy
1. tuhle přestavbu nelze provést legálně,
2. ten motor je docela těžkej a přední náprava by trpěla šíleně
3. to auto už má co dělat s trošku poladěným motorem.. o brzdách ani nemluvně.. navíc anglické silnice a naše je trošku rozdíl...
4. vyměnit něco na tom motoru je takřka naprostý nadlidský úkon, vždyt už ta 1,4 tam je naplácaná a vždy se musí vyndat půlka věcí aby byl k nečemu pořádný přístup
jediná výhoda je to že to má velký výkon už v sérii takže i větší životnost.. pokud to je na sprint tak to beru, ale pokud na silnici tak je lepší trošku poladit motor, a zainvestovat do podvozku a brzd a většina auto má problémy
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno