zdarek,poradte mi,brat ma stilo a ked dlhsie stoji,tak potom nevie nastartovat,startovanim vybyje baterku,ked to uz naskoci tak to startuje v pohode,niekedy mu to vysviety chybu motora...bol aj na diagnostike a tam mu povedali ze to bude asi riadiaca jednotka,nemate niekto s tymto problemom skusenosti?dik Miso z Bratislavy
p.s.robi sa repas riadiacich jednotiek???
stilo 1,6 16v za studena nestartuje
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
cau mno podobny problem sme resili na rodinym stilu se kterym se jezdi jen malo a to jednou za cas. delalo nam to ze po dlouhym stavi to moc ochotne nestartovalo ( podotykam ze to je rok 2007 najeto 20tis a auto mame od novoty) bylo nam receno primo ve fiatu ze pred startovanim po dlouhem stani je dobre nejdriv zapnout klicek a nechat natlacit benzinovou pumpu benzin na provozni tlak, takze to je prvni moje rada.
Druha moje rada je , bez do kramu kupte si kontox nebo kontaktol (nejaky odvodnovac elektrickych kontaktu) a vsechny konektory co najdete v aute rozpojte a prosplichejte , trochu nechte oschnout a znovu zapojte divil by ses kolik problemu tohle vyresi protoze ty konektory stojej za prd uz z vyroby (opet z vlastni zkusenosti ze stila jezidlo jak si chtelo).
na tvou otazku zda se delaji repase RJ tak ano ale neni to moc levna zalezitost a vetsinou se to dela vymenou cestou das svoji spatnou a zaplatis nemalo penez (kolem 10tis) a dostanes repasovanou RJ na tvoje auto
co si ted jeste vzpominam ze kluci na stilo.org resili podobyn problemi a to se zapalovacimi civkami znacky tusim sagem ze byli nejaky chybny a menili je mozna se to tykalo tohoto problemu co by i bylo mozne ze to nekdy nechce hazet jiskru a nekdy to hodi a jede to bez problemu kouknete na to pokud mate tyhle vadny uz jen pro jistotu vymenit
Druha moje rada je , bez do kramu kupte si kontox nebo kontaktol (nejaky odvodnovac elektrickych kontaktu) a vsechny konektory co najdete v aute rozpojte a prosplichejte , trochu nechte oschnout a znovu zapojte divil by ses kolik problemu tohle vyresi protoze ty konektory stojej za prd uz z vyroby (opet z vlastni zkusenosti ze stila jezidlo jak si chtelo).
na tvou otazku zda se delaji repase RJ tak ano ale neni to moc levna zalezitost a vetsinou se to dela vymenou cestou das svoji spatnou a zaplatis nemalo penez (kolem 10tis) a dostanes repasovanou RJ na tvoje auto
co si ted jeste vzpominam ze kluci na stilo.org resili podobyn problemi a to se zapalovacimi civkami znacky tusim sagem ze byli nejaky chybny a menili je mozna se to tykalo tohoto problemu co by i bylo mozne ze to nekdy nechce hazet jiskru a nekdy to hodi a jede to bez problemu kouknete na to pokud mate tyhle vadny uz jen pro jistotu vymenit
Re: stilo 1,6 16v za studena nestartuje
Zdravím u Stiláků, mám Multiplu s 1,6 16V 100 a má s ní v teplých měsících níže popisovaný problém, na toto vlákno: viewtopic.php?f=6&t=9098&p=91389#p91389 jsem přidával níže uvedený příspěvek, ale zkouším to i zde, třeba někdo bude vědět, kde je zakopaný pes.
Jen dodám, že startér točí, baterie OK, vstřiky asi OK (pročištěné) a svíčky a káblíky by už možná dle servisky byly zralé na výměnu, ale tam problém nepředpokládám...
Tak jsem vyjezdil nádrž s čističem vstřiků a problémy se startováním přetrvávají, ba dokonce se se zvyšující se venkovní teplotou zhoršují. Je to stejné, jako jsem to tu popisoval už před rokem. Startuju poprvé - nenaskočí, startuju podruhé - nic, napotřetí naskočí, ale kdybych záhy neprošlápl plyn, tak by asi chcípl. Potom už je to celý den dobrý. Navíc mi opět začalo v autě něco pískat (stejně jako minulé léto). Tehdy jsem si myslel, že je výfuk, ten jsem vyměnil a problémy přestaly, jenže to bylo na podzim, kdy šly teploty dolů, takže to s výfukem asi nesouviselo. Včera jsem zjistil, že to pískání se ozývá, i když otočím klíček do první polohy, po chvíli ustane - laicky se domnívám, že je to čerpadlo. Když nastartuju, zase začne pískat.
Chtěl bych se zeptat, je-li to čerpadlo, může to nějak souviset se špatným startováním?
Mám to hvízdání řešit, resp. může mít neřešení problému nějaký následek?
Jak se na pískání (činnosti) čerpadla může projevit vnější teplota (letní počasí)?
V případě, že pískání a čerpadlo nesouvisí - bylo mi řečeno, že problém může být v nějakém čidle (pravděpodobně teplotním), ve kterém?
Je možné, že můj katalyzátor už není úplně ve formě - může to mít na popisované problémy nějaký vliv? Asi ho časem nechám vykuchat (Bursík odpusť ) ?
Je to spousta otázek, kdyby někdo uměl smysluplně odpovědět na některou z nich, budu vděčný. Auto jinak jezdí pěkně, a tak se přiznám bez mučení, že se mi nechce cpát love do diagnostiky a třeba zbytečných rozborek a zborek, když problémy nejsou úplně zásadní. Díky.
Jen dodám, že startér točí, baterie OK, vstřiky asi OK (pročištěné) a svíčky a káblíky by už možná dle servisky byly zralé na výměnu, ale tam problém nepředpokládám...
Tak jsem vyjezdil nádrž s čističem vstřiků a problémy se startováním přetrvávají, ba dokonce se se zvyšující se venkovní teplotou zhoršují. Je to stejné, jako jsem to tu popisoval už před rokem. Startuju poprvé - nenaskočí, startuju podruhé - nic, napotřetí naskočí, ale kdybych záhy neprošlápl plyn, tak by asi chcípl. Potom už je to celý den dobrý. Navíc mi opět začalo v autě něco pískat (stejně jako minulé léto). Tehdy jsem si myslel, že je výfuk, ten jsem vyměnil a problémy přestaly, jenže to bylo na podzim, kdy šly teploty dolů, takže to s výfukem asi nesouviselo. Včera jsem zjistil, že to pískání se ozývá, i když otočím klíček do první polohy, po chvíli ustane - laicky se domnívám, že je to čerpadlo. Když nastartuju, zase začne pískat.
Chtěl bych se zeptat, je-li to čerpadlo, může to nějak souviset se špatným startováním?
Mám to hvízdání řešit, resp. může mít neřešení problému nějaký následek?
Jak se na pískání (činnosti) čerpadla může projevit vnější teplota (letní počasí)?
V případě, že pískání a čerpadlo nesouvisí - bylo mi řečeno, že problém může být v nějakém čidle (pravděpodobně teplotním), ve kterém?
Je možné, že můj katalyzátor už není úplně ve formě - může to mít na popisované problémy nějaký vliv? Asi ho časem nechám vykuchat (Bursík odpusť ) ?
Je to spousta otázek, kdyby někdo uměl smysluplně odpovědět na některou z nich, budu vděčný. Auto jinak jezdí pěkně, a tak se přiznám bez mučení, že se mi nechce cpát love do diagnostiky a třeba zbytečných rozborek a zborek, když problémy nejsou úplně zásadní. Díky.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: stilo 1,6 16v za studena nestartuje
ahoj..vyresil si to nejak? mam podobny problem..
FIAT PUNTO II 1.2 16V HLX 5d