FILTRY, VZDUCHOVÝ: Bavlněný filtr
Moderátor: peta.smolik
FILTRY, VZDUCHOVÝ: Bavlněný filtr
Máte někdo v pandě bavlněnej filtr (K&N, GREEN)
Zajímalo by mě jestli to má něakej efekt
a dále abyhc nezakladal nové téma pořád schánim uživatelskou příručku k Pandě. Kopie by stacila
Zajímalo by mě jestli to má něakej efekt
a dále abyhc nezakladal nové téma pořád schánim uživatelskou příručku k Pandě. Kopie by stacila
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
punto nemá ani pořádně řešený přístup vzduchu..takže to násává spíše teplej vzduch.. pokud chceš sport filtr tak kup od KN třeba vložku do origo boxu a naved hadici umístěnou někde v nárazníku s čerstvím vzduchem dovnitř toho boxu.. tak to mám ted a docela rozdíl proti hříbku kterej i když měl vzduch a byl odstíněnej tak to stejně dělalo neplechu..
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Mám vložku do origi boxu od BMX a jsem s ní velice spokojen. Hlavním důvodem koupě byla možnost samočištění, protže kolem našeho baráku jezdí stavebí stroje ze stavby RD za námi. Kupovat co půl roku filtr se mi opravdu nechtělo.
Při používání se změnila lehce spotřeba k lepšímu a motor jde snadněji za plynem. Zároveň s vložkou jsem pořídil svíčky Denso Iridium, takže výsledky moho být na sobě závislé.
Zvuk motoru se nezměnil.
K čištění jsem si přídil sadu od K&N.
Při používání se změnila lehce spotřeba k lepšímu a motor jde snadněji za plynem. Zároveň s vložkou jsem pořídil svíčky Denso Iridium, takže výsledky moho být na sobě závislé.
Zvuk motoru se nezměnil.
K čištění jsem si přídil sadu od K&N.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Mužeš sem hodit link na ten filtr?TOMBY píše:Mám vložku do origi boxu od BMX a jsem s ní velice spokojen. Hlavním důvodem koupě byla možnost samočištění, protže kolem našeho baráku jezdí stavebí stroje ze stavby RD za námi. Kupovat co půl roku filtr se mi opravdu nechtělo.
Při používání se změnila lehce spotřeba k lepšímu a motor jde snadněji za plynem. Zároveň s vložkou jsem pořídil svíčky Denso Iridium, takže výsledky moho být na sobě závislé.
Zvuk motoru se nezměnil.
K čištění jsem si přídil sadu od K&N.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Filtr
http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... ie-1-2.htm
Čistící sada:
http://www.tuningshop.cz/cistici-sada-g ... -0-5-l.htm
Doručení bezproblémové. Mohu doporučit.
http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... ie-1-2.htm
Čistící sada:
http://www.tuningshop.cz/cistici-sada-g ... -0-5-l.htm
Doručení bezproblémové. Mohu doporučit.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
bavlněný vzduchový filtr - první postřehy..
tak jsem se rozhodl si koupit bavlněný filtr...je několik značek, ze kterých je možno vybírat..já jsem zvolil K N..koupil jsem přímo filtr na Pandu, tedy bez potřebných stříhání a úprav..filtr je už z výroby naolejován a tak je ihned připraven k použití..
výměna za papírák proběhla během pár minut a tak jsem byl zvědavý, co to s motorem udělá, protože jsem četl spousty různých pozitivních i negativních postřehů z různých aut..
po prvním nastartování a na první poslech motoru na volnoběh jsem nepoznal žádný zásadní rozdíl ve zvuku motoru, ale po chvilce jsem postřehl, že motor má velmi nepatrně hlubší zvuk, avšak stejnou hlasitost jako s papírákem..
první jízda pro mě znamenala několik překvapení...hned z počátku se auto zdálo jakoby "lehčí", šlo lépe za plynem, lépe akcelerovalo i znatelněji zrychlovalo při vyšších rychlostech..nečekal jsem od toho žádný zázrak, ale prostě znát to je a mám pocit, že čím déle s tím jezdím, tím znatelnější rozdíl oproti papíráku vnímám...
také jsem postřehl, že se dá na vyšší rychlostní stupen jet pomaleji, tedy s nižšími otáčkami a nutností podřazovat, což určitě má vliv i na spotřebu, ale samozřejmě to asi není dobré přehánět..
další věc, kterou jsem téměř okamžitě zaznamenal je to, že motor při brždění klade menší odpor..to jsem poznal hned u nás ve vedlejší ulici, kdy jsem zvyklý v určité rychlosti sundat nohu s plynu a se zařazenou rychlostí dojet až ke křižovatce..s tímto filtrem sem musel dobrždovat a tak jsem druhý den sundal nohu o asi 30 m s plynu dříve a se stejným efektem, takže v globálu je toto přínosem pro úsporu paliva, což vidím jako pozitivní a je to důvod proč jsem tento filtr kupoval..je sice tedy pravda, že při jízdě s prudšího a delšího kopce bude brzdný motorový efekt nižší, ale já osobně si raději jednou za měsíc, kdy takový kopec sjíždím přišlápnu nepatrně na brzdu a ocením spíše pohodové dojezdy, než ty, kdy abych se ke křižovatce rádoby pro úsporu paliva doplazil, jsem musel dojíždět na neutrál a nebo sundavat nohu s plynu později...
na několika forech jsem četl a dokonce mi to říkal i servisák ve Fiatu, že jemu se spotřeba na bavlně zvedla...je ale snadné uvěřit tomu, že zvýšenou spotřebu lze přisuzovat akčnějšímu stylu jízdy, kterou auto s bavlnou oproti papíru zničeho nic nabízí.. i mě to přiznám se lákalo
a poslední věc, která mě potěšila nejvíce jsem nechal nakonec..při rychlosti nad 90 km/h začíná mít motor takový lehce "vysavačový" přízvuk, takové jakoby hrčení...jaké bylo mé překvapení když jsem ve stovce stišil rádio a tento zvuk vůbec neslyšel a tak jsem to pokoušel dál a dál a ono nic...troufám si zodpovědně říci, že zvuk motoru je v 100 km/h stejný, jako ve 140 km/h...s papírákem jsem tam ten rozdíl slyšel...
co se týče spotřeby zatím nevím, protože ten filtr mám dva dny a určitě pak doplním až to budu mít změřeno...
ten filtr stál něco přes 1300,- + cca 400,- čistící sada téže značky..
upozornuji, že nejsem žádný dealer ani prodejce, jsem koncový uživatel a postřehy které tu píšu jsem takto zaznamenal a takto se to jeví mně osobně...
takže za sebe mohu tento filtr jedině doporučit a jediné čeho lituju je to, že jsem si ho nekoupil už dříve...
výměna za papírák proběhla během pár minut a tak jsem byl zvědavý, co to s motorem udělá, protože jsem četl spousty různých pozitivních i negativních postřehů z různých aut..
po prvním nastartování a na první poslech motoru na volnoběh jsem nepoznal žádný zásadní rozdíl ve zvuku motoru, ale po chvilce jsem postřehl, že motor má velmi nepatrně hlubší zvuk, avšak stejnou hlasitost jako s papírákem..
první jízda pro mě znamenala několik překvapení...hned z počátku se auto zdálo jakoby "lehčí", šlo lépe za plynem, lépe akcelerovalo i znatelněji zrychlovalo při vyšších rychlostech..nečekal jsem od toho žádný zázrak, ale prostě znát to je a mám pocit, že čím déle s tím jezdím, tím znatelnější rozdíl oproti papíráku vnímám...
také jsem postřehl, že se dá na vyšší rychlostní stupen jet pomaleji, tedy s nižšími otáčkami a nutností podřazovat, což určitě má vliv i na spotřebu, ale samozřejmě to asi není dobré přehánět..
další věc, kterou jsem téměř okamžitě zaznamenal je to, že motor při brždění klade menší odpor..to jsem poznal hned u nás ve vedlejší ulici, kdy jsem zvyklý v určité rychlosti sundat nohu s plynu a se zařazenou rychlostí dojet až ke křižovatce..s tímto filtrem sem musel dobrždovat a tak jsem druhý den sundal nohu o asi 30 m s plynu dříve a se stejným efektem, takže v globálu je toto přínosem pro úsporu paliva, což vidím jako pozitivní a je to důvod proč jsem tento filtr kupoval..je sice tedy pravda, že při jízdě s prudšího a delšího kopce bude brzdný motorový efekt nižší, ale já osobně si raději jednou za měsíc, kdy takový kopec sjíždím přišlápnu nepatrně na brzdu a ocením spíše pohodové dojezdy, než ty, kdy abych se ke křižovatce rádoby pro úsporu paliva doplazil, jsem musel dojíždět na neutrál a nebo sundavat nohu s plynu později...
na několika forech jsem četl a dokonce mi to říkal i servisák ve Fiatu, že jemu se spotřeba na bavlně zvedla...je ale snadné uvěřit tomu, že zvýšenou spotřebu lze přisuzovat akčnějšímu stylu jízdy, kterou auto s bavlnou oproti papíru zničeho nic nabízí.. i mě to přiznám se lákalo
a poslední věc, která mě potěšila nejvíce jsem nechal nakonec..při rychlosti nad 90 km/h začíná mít motor takový lehce "vysavačový" přízvuk, takové jakoby hrčení...jaké bylo mé překvapení když jsem ve stovce stišil rádio a tento zvuk vůbec neslyšel a tak jsem to pokoušel dál a dál a ono nic...troufám si zodpovědně říci, že zvuk motoru je v 100 km/h stejný, jako ve 140 km/h...s papírákem jsem tam ten rozdíl slyšel...
co se týče spotřeby zatím nevím, protože ten filtr mám dva dny a určitě pak doplním až to budu mít změřeno...
ten filtr stál něco přes 1300,- + cca 400,- čistící sada téže značky..
upozornuji, že nejsem žádný dealer ani prodejce, jsem koncový uživatel a postřehy které tu píšu jsem takto zaznamenal a takto se to jeví mně osobně...
takže za sebe mohu tento filtr jedině doporučit a jediné čeho lituju je to, že jsem si ho nekoupil už dříve...
Panda 1.1 Aktive r.v. 2008
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: bavlněný vzduchový filtr - první postřehy..
Díky za postřehy, určitě je to zajímavé
Jaká byla cena? A nemáš nějaké fotky? Rád se koukám
Jaká byla cena? A nemáš nějaké fotky? Rád se koukám
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: bavlněný vzduchový filtr - první postřehy..
a co chceš na tom fotit??
je to přesně tento :http://www.tuningshop.cz/sportovni-vzdu ... n-33-2870/
ještě bych chtěl nějak pořešit ty svíčky..někdo píše že svíčky dokážou ušetřit palivo, někod zase že ne, že jediný rozdíl je v životnosti, tak nevím..a na moje vlákna o svíčkách se nikdo moc nehlásí ...
je to přesně tento :http://www.tuningshop.cz/sportovni-vzdu ... n-33-2870/
ještě bych chtěl nějak pořešit ty svíčky..někdo píše že svíčky dokážou ušetřit palivo, někod zase že ne, že jediný rozdíl je v životnosti, tak nevím..a na moje vlákna o svíčkách se nikdo moc nehlásí ...
Panda 1.1 Aktive r.v. 2008
Re: FILTRY, VZDUCHOVÝ: Bavlněný filtr
Ahoj, jak pokračuje testování sportovního filtru? A šel jsi i do těch svíček? Na filtr se právě chystám, tak také doplním postřehy.
Fiat Panda Dynamic 1.2 8V, 51 kW, 4/2012
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, VZDUCHOVÝ: Bavlněný filtr
No já sem si to zkusil taky akorát sem použil kus bavlněný látky kterou sem zavřel a napnul uprostřed airboxu, a až na ochlup hlubší zvuk sem nezaznamenal nic, lépe to nejelo, spotřebu sem neměřil
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: FILTRY, VZDUCHOVÝ: Bavlněný filtr
Zdar já osobně na své 100HP mam vložku BMC co dodává ABARTH do pětistovek ke kitu essesse. A poznat to je hlavně jak se motor lehčeji rozmotá. Ale já mám ještě k tomu komplet sport výfuk RAGAZZON .A ten pomohl hodně žádnej řev ale opravdu výkon . Podle mě, jen vložka je nepostřehnutelné zlepšení. Hodlám jít na brzdu tak pak sem dám pro zajímavost graf jak to dopadlo.