JÍZDA, TERÉN: Brodivost + pneu
Moderátor: peta.smolik
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
- Reklama
No je vidět, že nutně potřebuješ aby tě v nové Pandě 4x4 někdo svezl a ukázal ti, co dokáže. Já to vím milý brachu, Díky své váze, větší světlé výšce a hlavně rozchodu a rozvoru, který díky svým malým rozměrrům jsou pro Pandu velkou výhodou, to nandá i daleko větším vozům určeným do stejného terénu jako je onastifmajstrABARTH píše:ale vzdyt jo na cestu je super lesni kamenitou jo je!!!! ale je zasadni rozdiil cesta(jakakoliv) a teren!!
www.minimaxa.cz
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Pri pozeraní tohto videa (http://www.youtube.com/watch?v=yDVyrbub2BA) som si spomenul na túto debatu. Dúfam, že toto sa dá nazvať terénom.
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Re: JÍZDA, TERÉN: Brodivost + pneu
Panda II 4x4 se absolutně nedá srovnávat s obyčejnou pandou II předohrabkou,jak jsem tady na začátku někde četl
Její světlá výška,pokud jsou ok pružiny,je taková,že se pod autem dá normálně dělat,když stojí na zemi a to nejsem drobek,vlezli jsme se tam oba s tatíkem a normálně vleže makali na kardanu,s obyč pandou by to jen těžko šlo
Její vlastnosti v terénu jsou opravdu dost brutální,takhle velké nájezové úhly má jen málo co a že to není půl metru nad zemí jako pravý offroad vůbec nevadí,projede hodně podobný terén,protože je lehká a jede např. po sněhu,neboří se.Samozřejmě,že v hlubokém blátě je konec,ale tam skončí i mnoho offroadů a potom,kdo by tam taky s takovým pižlátkem jezdil:-)Taky opravdu hodně pomůžou sněhové řetězy na všechna 4 kola,pak je to opravdu už nářez.Nezledovatělá sjezdovka není problém
Mám tyto malé čtyřkolky moc rád,předtím jsem měl Subaru justy II a to taky zvládlo dost,na to jak nízké bylo a jak malé nájezdové úhly mělo,s pandou to,i když ji mám krátce nejde rovnat,ta je o dost vyšší a betelnější.Panda 4x4 má taky dost solidní ochranu spodku,spodní kryt z 3ky plechu a betelný kryt středového uložení kardanu stačí na nějaký lepší terén
Její světlá výška,pokud jsou ok pružiny,je taková,že se pod autem dá normálně dělat,když stojí na zemi a to nejsem drobek,vlezli jsme se tam oba s tatíkem a normálně vleže makali na kardanu,s obyč pandou by to jen těžko šlo
Její vlastnosti v terénu jsou opravdu dost brutální,takhle velké nájezové úhly má jen málo co a že to není půl metru nad zemí jako pravý offroad vůbec nevadí,projede hodně podobný terén,protože je lehká a jede např. po sněhu,neboří se.Samozřejmě,že v hlubokém blátě je konec,ale tam skončí i mnoho offroadů a potom,kdo by tam taky s takovým pižlátkem jezdil:-)Taky opravdu hodně pomůžou sněhové řetězy na všechna 4 kola,pak je to opravdu už nářez.Nezledovatělá sjezdovka není problém
Mám tyto malé čtyřkolky moc rád,předtím jsem měl Subaru justy II a to taky zvládlo dost,na to jak nízké bylo a jak malé nájezdové úhly mělo,s pandou to,i když ji mám krátce nejde rovnat,ta je o dost vyšší a betelnější.Panda 4x4 má taky dost solidní ochranu spodku,spodní kryt z 3ky plechu a betelný kryt středového uložení kardanu stačí na nějaký lepší terén