TYP - úprava délky sacího potrubí
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 09 bře 2006, 20:07
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
TYP - úprava délky sacího potrubí
Zdravim. Potreboval by som vediet ci ma dlzka sacej hadice vplyv na vykon.Vydel som ze na niektorych autach je sanie priamo na skrtiacej klapke ze tam nieje ziadna hadica a naopak niektore maju saciu hadicu zas dlhu az az.Pytam sa preto lebo by som chcel dat hrusku dole do naraznika vedla nadobky na chladiacu kvapalinu lebo je tam dost miesta a predovsetkym prijem cerstveho vzduchu no a hadica ku skrtiacej klapke by mala viac nez meter no neviem ci to je dobre????dikes
- Reklama
Hele, nejlepsi je to vyzkouset. Ja to mam primo na telese vstrikovace a nepozoroval sem ubytek, mozna malinko oziveni ve strednich otackach... A to prave ovlivnuje delka sani. V urcitych otackach je lepsi sani delsi, v urcitych kratsi. Seriove sani by melo mit delku v kompromisu. Prave proto se delaji u novych aut sani s promenlivou delkou pro zlepseni prubehu momentu v celym otackovym spektru... No a teoreticky, kdyz bude sani delsi, melo by to byt pruznejsi odspoda a trosku linejsi u vrchu...
Hustokrutost
Vliv to má obrovský. Další problém je délka potrubí před měřičem vzduchu (může být integrován i se škrtící klapkou). Pokud je hadice krátká, nestačí se turbulence vzduchu ustálit, váha vzduchu měří špatné údaje, a motor se třeba ani neudrží v chodu ...
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
-
- Začátečník
- Příspěvky: 34
- Registrován: 09 bře 2006, 20:07
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Nooo len ktovie kde ten merac prietoku vzduchu na punte je. Na telese skrtiacej klapky vidim tak akurat otvor na sanie s klapkou a este nejaky odpor alebo nieco take asi to meria telotu vzduchu,no a este pri pohlade zhora ide diera asi 5 cm dlha ktora neviem kam vedie ale asi je to prijem vzduchu len pre volnobeh kedze skrtiaca klapka nema na tej pohyblivej casti ziadnu dierku.