HELP - Skrytá vada, reklamace po koupi
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30 bře 2006, 19:11
- Bydliště: Haná
- Kontaktovat uživatele:
HELP - Skrytá vada, reklamace po koupi
Zdravim všechny.
18.3.2006 jsem koupil Punto 1.1i 55S, rok 1995 (do provozu 12/95), najeto 10 9000 Km. Po čase mi začalo přestávat topit a ztracela se kapalina v nádržce. Dnes (31.3.2006)mi v servisu řekli že je to těsněním u hlavy motoru a že mě to přijde asi na 9 000. Poraďte mi jak postupovat když sem auto koupil přes bazar, kteý je jen zprostředkovatel. Děkuji za rady
18.3.2006 jsem koupil Punto 1.1i 55S, rok 1995 (do provozu 12/95), najeto 10 9000 Km. Po čase mi začalo přestávat topit a ztracela se kapalina v nádržce. Dnes (31.3.2006)mi v servisu řekli že je to těsněním u hlavy motoru a že mě to přijde asi na 9 000. Poraďte mi jak postupovat když sem auto koupil přes bazar, kteý je jen zprostředkovatel. Děkuji za rady
- Reklama
jo taky jsem se s tím potýkal a sháněl informace. Jukni sem, co jsem dostal za odpověď.
http://www.spotrebitel.cz/poradna/odpov ... POVED=8671
http://www.spotrebitel.cz/poradna/odpov ... POVED=8671
-
- Začátečník
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30 bře 2006, 19:11
- Bydliště: Haná
- Kontaktovat uživatele:
Toto sem už četl .Porad tam pisou to samy. Nenim jak teda prokazat jestli tam ta vada uz byla nebo ne. Autobazar byl pouze zprostredkovatel takze se bude cukat. S puvodni majitelem treba nebude domluva takze nebude chtit nic platit. Mozna mi pomuze ze zatim bazar odhlasil auto na me a ja ho zatim nemam prepsany na sebe. Jak dopadls ty pri reseni toho skla?
Uz sem to psal do jinyho prispevku:
cituji:
9 litru je blbost... Mozna tak v autorizovano nejautorizovanejsim servisu. Tesneni stoji petikilo, koupis novou kapalinu a je to. Mozna jeste zbrousit hlavu, praskla by byt nemela. Dyt novej motor te vyjde na pet tisic. Tato zavada je u Punt pomerne casta a neni to nic zavaznyho. Hlavne uz s tim moc nejezdi a povol si vicko u chladica, at se ti netlakuji hadice. A je to hotovy za dve hodky. No, kdyby se brousila ta hlava, tak plus ten cas, co to bude u nekoho, kdo to brousi...
cituji:
9 litru je blbost... Mozna tak v autorizovano nejautorizovanejsim servisu. Tesneni stoji petikilo, koupis novou kapalinu a je to. Mozna jeste zbrousit hlavu, praskla by byt nemela. Dyt novej motor te vyjde na pet tisic. Tato zavada je u Punt pomerne casta a neni to nic zavaznyho. Hlavne uz s tim moc nejezdi a povol si vicko u chladica, at se ti netlakuji hadice. A je to hotovy za dve hodky. No, kdyby se brousila ta hlava, tak plus ten cas, co to bude u nekoho, kdo to brousi...
Hustokrutost
Tesneni pod hlavu 500,-
Brouseni hlavy cca 500,-?? To presne nevim.
Svice 200,- vsechny
Nevim, proc by se delaly ventily... 0,-
Termostat v pr. byt nemusi, ale kdyby, tak 500,-
Olej + filtr 600,-
Kapalina ruzova Fridex 400,-
Destilka 20,-
Vysledek cca 3 tis. Ze by byla prace za 7 tacu??? To se mi nezda...
A vysvetlili ti, proc se prepaluji svicky??? To sem jeste neslysel...
K tomu brouseni hlavy: brouseni hlavy je zazity ze skodovek, kde proste, kdyz k tomuto doslo, tak se hlava bud zkroutila, nebo takovy zverstvo a musela se brousit a janevimco jeste. Spousta techto mechaniku proste hned posila hlavu na brouseni. Zbrousis ju tak 3x a muzes si shanet novou, protoze to pak dela bordel. Nejlepsi je shodit hlavu, mrknout na nu, pokud neni nekde vylozene vypaleny mezi valcema misto, tak akorat ocistit dosedaci plochy, nejlepe Radecem, tam nejlip uvidis, jestli neni hlava nekde poskozena. Samozrejme, pokud je tesneni podpaleny dlouho, muze byt hlava poskozena a na brouseni bude muset jit. Ale neni to podminka.
K ventilum: zajimalo by me, co by na ventilech delali? Max vymenit gufirka, ty ztvrdnou, pokud se motor parkrat uvari, jakoze uz se mozna parkrat uvaril. Ale gufirka stoji par kacek.
Termostat: to stejny. Pokud se motor parkrat uvari, termostat se vetsinou vysere.
No ale to je vsechno. Kdybych mel na to cas, tak ti to udelam. Uz sem to delal na dosti Puntech.
Jo a k tem cenam. Samozrejme, pokud vsechno budes kupovat original Fiat, ceny budou vice, nez dvojnasobny, takze tam se k tem 10 tacum priblizis.
Brouseni hlavy cca 500,-?? To presne nevim.
Svice 200,- vsechny
Nevim, proc by se delaly ventily... 0,-
Termostat v pr. byt nemusi, ale kdyby, tak 500,-
Olej + filtr 600,-
Kapalina ruzova Fridex 400,-
Destilka 20,-
Vysledek cca 3 tis. Ze by byla prace za 7 tacu??? To se mi nezda...
A vysvetlili ti, proc se prepaluji svicky??? To sem jeste neslysel...
K tomu brouseni hlavy: brouseni hlavy je zazity ze skodovek, kde proste, kdyz k tomuto doslo, tak se hlava bud zkroutila, nebo takovy zverstvo a musela se brousit a janevimco jeste. Spousta techto mechaniku proste hned posila hlavu na brouseni. Zbrousis ju tak 3x a muzes si shanet novou, protoze to pak dela bordel. Nejlepsi je shodit hlavu, mrknout na nu, pokud neni nekde vylozene vypaleny mezi valcema misto, tak akorat ocistit dosedaci plochy, nejlepe Radecem, tam nejlip uvidis, jestli neni hlava nekde poskozena. Samozrejme, pokud je tesneni podpaleny dlouho, muze byt hlava poskozena a na brouseni bude muset jit. Ale neni to podminka.
K ventilum: zajimalo by me, co by na ventilech delali? Max vymenit gufirka, ty ztvrdnou, pokud se motor parkrat uvari, jakoze uz se mozna parkrat uvaril. Ale gufirka stoji par kacek.
Termostat: to stejny. Pokud se motor parkrat uvari, termostat se vetsinou vysere.
No ale to je vsechno. Kdybych mel na to cas, tak ti to udelam. Uz sem to delal na dosti Puntech.
Jo a k tem cenam. Samozrejme, pokud vsechno budes kupovat original Fiat, ceny budou vice, nez dvojnasobny, takze tam se k tem 10 tacum priblizis.
Hustokrutost
-
- Začátečník
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30 bře 2006, 19:11
- Bydliště: Haná
- Kontaktovat uživatele:
Svicky : Pokud se to pry prepalovalo a sla tam voda tak muzou byt spatny, taky mi to prijde divny, ale to je par kacek.
Ventily : myslim ze mluvili o tech guferech a o srovnani nebo zabrouseni.
Termostat : vzhledem k tomu ze nemam ukazatel teploty a jen kontrolku prehrati ktera se rozne jen kdyz uz se to opravdu prehreje a ona se mi 2x roznula tak asi proto.
Zkusim se domluvit ve fiatu jestli mi vyjedou nejakou kalkulaci, neco jak si mi napsal ty. pro porovnani
Ventily : myslim ze mluvili o tech guferech a o srovnani nebo zabrouseni.
Termostat : vzhledem k tomu ze nemam ukazatel teploty a jen kontrolku prehrati ktera se rozne jen kdyz uz se to opravdu prehreje a ona se mi 2x roznula tak asi proto.
Zkusim se domluvit ve fiatu jestli mi vyjedou nejakou kalkulaci, neco jak si mi napsal ty. pro porovnani
Ses z Hane, tzn. morava, kdybys chtel sehnat nejaky dily malinko levneji, tak se ozvi soukromou zpravou. Mam znamy, neni to nic extrem, ale obcas se da, obcas ne... Kazdopadne na ventilech udelat ty gufirka je dobra vec, kdyz sem to delal ja, tak sem je tam aji nemel... Docela klesla spotreba oleje. Ted je temer 0. Termostat muze byt vyvarenej, to je fakt. Svicky ale bych stejne dal novy hned po koupi, takze to je pohoda a olej to stejny. A v kerym fiatu se budes ptat?
Hustokrutost
-
- Začátečník
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30 bře 2006, 19:11
- Bydliště: Haná
- Kontaktovat uživatele:
Ptal sem se u Rolnyho v Prostějově. Ted jeste obvolam par mechaniku a poptam se po nejakych znamych a zjistim kde by me to vyslo levnejs. Akorat nechapu jakou sadu tesneni mi v tom servisu chcou davat za 2500kc? Dival sem se na http://www.elitecat.cz/ a tam maji nejdrazsi tesneni 1300+dph.
Ta sada obsahuje tesneni pod hlavu, gufirka na ventily a gufera na vacku myslim. Da se sehnat kolem tech cca 1500 Kč.Pluhas píše:Ptal sem se u Rolnyho v Prostějově. Ted jeste obvolam par mechaniku a poptam se po nejakych znamych a zjistim kde by me to vyslo levnejs. Akorat nechapu jakou sadu tesneni mi v tom servisu chcou davat za 2500kc? Dival sem se na http://www.elitecat.cz/ a tam maji nejdrazsi tesneni 1300+dph.
Hustokrutost
jestli jsi z moravy tak fiaty delaji taky v huline. Prodavaji tam jede dily, nove a taky je to myslim i servis tak zkus zavolat tam . www.adh.cz
Fiat punto 1,7TD 52KW.