Velká sranda je hlavne dostať rameno dole z auta ! Mne pomohla rozbrusovačka a tenký kotúč! -Nešlo vybrať skrutku !! ale ked to dáš dole z auta tak potom to už ide v pohode ako chalani píšu Hubé násilí!!nacen píše:Buchtič, Vencapunto: díky za trochu optimistický zprávy, už sem se chystal do servísu zkusim najít šikovně hrubý nářadí
HELP - Hluky na zadní nápravě
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Taky jeden šroub
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
- lucass81
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08 črc 2007, 23:13
- Bydliště: Dolný Kubín, SK
- Kontaktovat uživatele:
Tiez som riesil podobny problem s buchanim zadnej napravy po prejazdne po nerovnostiach. Kamos sa mi na to pozeral, vymenil silentbloky - nepomohlo. Nakoniec to bolo vymlatene gumove uchytenie laveho zadneho tlmica. Vymenili sa teda oba zadne tlmice a buchanie prestalo. Joooj, taky som rad, lebo to bol dost neprijemny zvuk Po kazdom buchnuti som pozeral do spetaku ci som napravu nestratil )
Naposledy upravil(a) lucass81 dne 15 bře 2008, 22:06, celkem upraveno 2 x.
Punto II. ELX, 1,2l 8V, 12/99
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Nevim zdali to píšu správně sem, ale myslim si že jo. Poslední dobou (několik měsíců) si všímam, že mi někdy něco někde na podvozku jakoby klepe, ale neni to moc hlasitý a je to takovej dutej zvuk, takže ani nevim pořádně odkud to jde. Je to slyšet vždy při přejezdu stejných úseků cesty, ale nedá se říct, že je to vždy na nerovnostech, nebo tak. Nejdřív to bylo slyšet jen za deště ale teď už i za sucha. Je to slyšet i když třeba jedu do kopce a začnu brzdit, tak to začne klepat. Myslíte, že to budou ty silentbloky na zadní nápravě?
Hej prvý príznak ked sú v prdeli sil zadnej nápravy tie predné menšie ! a asi tam nemáš tie podložky čo tam montovali vo Fiate dodatočne?Plecháč Tony píše:Nevim zdali to píšu správně sem, ale myslim si že jo. Poslední dobou (několik měsíců) si všímam, že mi někdy něco někde na podvozku jakoby klepe, ale neni to moc hlasitý a je to takovej dutej zvuk, takže ani nevim pořádně odkud to jde. Je to slyšet vždy při přejezdu stejných úseků cesty, ale nedá se říct, že je to vždy na nerovnostech, nebo tak. Nejdřív to bylo slyšet jen za deště ale teď už i za sucha. Je to slyšet i když třeba jedu do kopce a začnu brzdit, tak to začne klepat. Myslíte, že to budou ty silentbloky na zadní nápravě?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Myslim že dodatečně tam ty podložky montovaný nejsou, vypadá to tam dost sešle. Už to moc jako nějakej gumovej silentblok nevypadá, spíš jak nějaká nalepená žvejkačka. A ty přední jsou o dost menší než ty zadní, takže by to mohlo být tím. Zajímavý je to, že je to slyšet hlavně když brzdim a jedu hodně pomaličku nebo zastavuju. (zvuk jaku když dítě tluče do plastovýho kbelíku)majco píše:Hej prvý príznak ked sú v prdeli sil zadnej nápravy tie predné menšie ! a asi tam nemáš tie podložky čo tam montovali vo Fiate dodatočne?
A když se koupí ty gumový podložky, nebo jak tomu někdo říká "puky" a dá se to přes ty přední silentbloky, tak to pomůže, nebo je dobrý vyměnit i ty silentbloky? A stačí vyměnit jen ty přední?
Jinak mam i foto, když jsem dodělával plastový nadkolí:
Naposledy upravil(a) Plecháč Tony dne 04 čer 2008, 13:26, celkem upraveno 3 x.
kdyz prejizdim nejakou vetsi nerovnost (resp. kdyz trefím díru) tak se od zadní napravy z prava ozve prásknutí - jako když přejedete vyklající se kanál, prostě železo na železo. při rychlém zkouknutí sem nic uvolněného nenašel, netušíte čím by to mohlo být?
btw: minulé léto byly měněny silent bloky, pak se s autem jezdilo cca 4 měsíce a pak umřel motor, teď je už zase pojízdné, jenom se zbavit toho bouchání....
btw: minulé léto byly měněny silent bloky, pak se s autem jezdilo cca 4 měsíce a pak umřel motor, teď je už zase pojízdné, jenom se zbavit toho bouchání....
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Tie "puky" je to vlastne velká podložka z gumeným prstencom a montuje sa na predný silenblok zadnej nápravy spôsobom že odskrutkuješ skrutku čo drži malý silenblok o karoseriu vložíš tam ten puk ale tak aby gumený prstenec smeroval hore teda k silenbloku a potom pritiahneš skrutkou. hotovo!Plecháč Tony píše:Tak jsem jen tak promáznul vazelínou ty gumový úchyty co v nich drží tlumiče a ještě z venku přemáznul tam co jsou ložiska ramene, aby tam nezatekla voda a zdá se mi, že je zatim klid...Ale "puky" už jsou objednaný. Jen nevim přesně jak se tam dávají a kam...
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
OK, ale možná je ani nebudu potřebovat. Všiml jsem si taky vrzání, tak jsem kouknul na spodek a v prostřední části byl urezlej držák výfuku, tak jsem to zavařil a od té doby nic nevrže a ani neklepe, takže to asi nebylo tím promazávánímmajco píše:Tie "puky" je to vlastne velká podložka z gumeným prstencom a montuje sa na predný silenblok zadnej nápravy spôsobom že odskrutkuješ skrutku čo drži malý silenblok o karoseriu vložíš tam ten puk ale tak aby gumený prstenec smeroval hore teda k silenbloku a potom pritiahneš skrutkou. hotovo!Plecháč Tony píše:Tak jsem jen tak promáznul vazelínou ty gumový úchyty co v nich drží tlumiče a ještě z venku přemáznul tam co jsou ložiska ramene, aby tam nezatekla voda a zdá se mi, že je zatim klid...Ale "puky" už jsou objednaný. Jen nevim přesně jak se tam dávají a kam...
Plecháč Tony píše:OK, ale možná je ani nebudu potřebovat. Všiml jsem si taky vrzání, tak jsem kouknul na spodek a v prostřední části byl urezlej držák výfuku, tak jsem to zavařil a od té doby nic nevrže a ani neklepe, takže to asi nebylo tím promazávánímmajco píše:Tie "puky" je to vlastne velká podložka z gumeným prstencom a montuje sa na predný silenblok zadnej nápravy spôsobom že odskrutkuješ skrutku čo drži malý silenblok o karoseriu vložíš tam ten puk ale tak aby gumený prstenec smeroval hore teda k silenbloku a potom pritiahneš skrutkou. hotovo!Plecháč Tony píše:Tak jsem jen tak promáznul vazelínou ty gumový úchyty co v nich drží tlumiče a ještě z venku přemáznul tam co jsou ložiska ramene, aby tam nezatekla voda a zdá se mi, že je zatim klid...Ale "puky" už jsou objednaný. Jen nevim přesně jak se tam dávají a kam...
ale tie puky si tam namontuj je to lepšie a hlavne vydrží to viac ako bez toho
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996