HELP - Vačka mk1 GT (vady, zavady, opotřebení, ...)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
HELP - Vačka mk1 GT (vady, zavady, opotřebení, ...)
Máte problémy s obrušující se vačkou? mě odešla jedna i s vačkovou skříní a další už je načatá.. přemýšlím o koupi tvrdší ostřejší.. máte někdo s tím zkušenosti?
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
- Reklama
Re: pro majitele GT - vačka
No kámo ja by som videl problém skôr v mazaní ako vo vačkeMIKI-GT píše:Máte problémy s obrušující se vačkou? mě odešla jedna i s vačkovou skříní a další už je načatá.. přemýšlím o koupi tvrdší ostřejší.. máte někdo s tím zkušenosti?
Ono vačka nie je z moc tvrdého materiálu . ak skúsiš pilníkom do starej tak budeš prekvapený
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput.
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Během týdne až bude čas kouknu na vačku a čekám na přídavný budíky, takže pak budu vědět kolik je teplota..chci taky dát jinam oil chladič..Oli píše:ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput.
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
kde má GT termostat na olej?Oli píše:ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput.
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
Termostat na olej by mel byt v tom mezikusu pod olejovym filtrem, odkud vedou hadice do olejovyho chladice. V dosti pripadech nefunkcni - porad otevreny.
A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
Hustokrutost
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Tak vačka je ok..uf..až odejde tak koupím z ostrou z lepšího matroše a bude klid..lacin píše:Termostat na olej by mel byt v tom mezikusu pod olejovym filtrem, odkud vedou hadice do olejovyho chladice. V dosti pripadech nefunkcni - porad otevreny.
A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
Jinak ten termostat nevím kde tam je...u těch hadic co vedou do oil chladiče nic nemam..pouze čidlo na tlak olej a teplotu oleje...
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno