HELP - Vačka mk1 GT (vady, zavady, opotřebení, ...)

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

HELP - Vačka mk1 GT (vady, zavady, opotřebení, ...)

Příspěvek od MIKI-GT »

Máte problémy s obrušující se vačkou? mě odešla jedna i s vačkovou skříní a další už je načatá.. přemýšlím o koupi tvrdší ostřejší.. máte někdo s tím zkušenosti?
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Reklama
 

majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: pro majitele GT - vačka

Příspěvek od majco »

MIKI-GT píše:Máte problémy s obrušující se vačkou? mě odešla jedna i s vačkovou skříní a další už je načatá.. přemýšlím o koupi tvrdší ostřejší.. máte někdo s tím zkušenosti?
No kámo ja by som videl problém skôr v mazaní ako vo vačke :wink:
Ono vačka nie je z moc tvrdého materiálu . ak skúsiš pilníkom do starej tak budeš prekvapený
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

podle budíku to maže dobře..musím to hlídat a mrknout pořádně na tu vačku.. jinak bych rád aby mi napsal froger, protože pokud vím tak on měl s vačkama také problémy
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
rafing.20
Začátečník
Příspěvky: 24
Registrován: 05 pro 2007, 19:13
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od rafing.20 »

Měl sem ted nedávno hlavu dole a vačka je gut,mám to skoro 5 let a s vačkou zatim žádnej problém.
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Taky bych se spis nejdriv zameril na volej jesli to spravne maze. Budik muze kecat... Ze by vacka takle odchazela je naky podezrely :P
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput.
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Oli píše:ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput.
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
Během týdne až bude čas kouknu na vačku a čekám na přídavný budíky, takže pak budu vědět kolik je teplota..chci taky dát jinam oil chladič..
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Jindra2
Začátečník
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2007, 19:34
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Jindra2 »

Oli píše:ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput.
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
(punta GT maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
kde má GT termostat na olej?
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

To by mě taky zajímalo..nikde jsem ho nenašel..
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Termostat na olej by mel byt v tom mezikusu pod olejovym filtrem, odkud vedou hadice do olejovyho chladice. V dosti pripadech nefunkcni - porad otevreny.

A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
Hustokrutost
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

lacin píše:Termostat na olej by mel byt v tom mezikusu pod olejovym filtrem, odkud vedou hadice do olejovyho chladice. V dosti pripadech nefunkcni - porad otevreny.

A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
Tak vačka je ok..uf..až odejde tak koupím z ostrou z lepšího matroše a bude klid..

Jinak ten termostat nevím kde tam je...u těch hadic co vedou do oil chladiče nic nemam..pouze čidlo na tlak olej a teplotu oleje...
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“